Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Fiffill schreef:Voorbereiden... eerste wat ik dacht is wie zet er überhaupt daar kerncentrales neerlijkt me nou niet het slimste om te plaatsen in een gebied waarvan je weet dat d'r veel aardbevingen zijn, en zo zie je maar..
sjorsie schreef:net een nieuwtje: man van 60 vanuit zee gered, hij dreef op het dak van zn huis rond sinds de tsunami, watvoor trauma heb je dan vraag ik me af
desty schreef:sjorsie schreef:net een nieuwtje: man van 60 vanuit zee gered, hij dreef op het dak van zn huis rond sinds de tsunami, watvoor trauma heb je dan vraag ik me af
zou je dan niet liever dood willen zijn?
ik denk sowieso dat ik niet graag in leven willen blijven als ik in zo'n situatie zat.
je hebt na zo'n ramp gewoon niets meer, hoe wil jij je leven starten?
desty schreef:zou je dan niet liever dood willen zijn?
ik denk sowieso dat ik niet graag in leven willen blijven als ik in zo'n situatie zat.
je hebt na zo'n ramp gewoon niets meer, hoe wil jij je leven starten?
Fiffill schreef:Voorbereiden... eerste wat ik dacht is wie zet er überhaupt daar kerncentrales neerlijkt me nou niet het slimste om te plaatsen in een gebied waarvan je weet dat d'r veel aardbevingen zijn, en zo zie je maar..
mick75 schreef:En meteen het grote verschil met elke andere bekende vorm van energieopwekking/ fabricageprocessen. Elk ander proces valt in theorie van het ene op het andere moment stop te zetten, of heeft een hele korte afkoeltermijn (uitschakeltijd). Meestal tot hooguit 1 tot 2 uur. En tevens het grootste bezwaar tegen kernenergie, los van het afval.