Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Alane schreef:Wilders wel... immers wordt hij vervolgd en itt PattyOosten en vele anderen die wel een keer te hard rijden en niet betrapt worden.
Waarbij hij zich na de uitspraak ook nog eens zeer kinderachtig uitlaat...
"Ik heb geen respect voor deze rechtbank"
janesmith schreef:CDA gaat heel snel bekend maken dat ze toch om de tafel willen met VVD en PVV. Dat is waar Rutte op zit te wachten, en dan worden PVDA, D66 en GL hartelijk bedankt voor hun tijd en moeite en is er binnen een paar dagen een rechts kabinet.
Dat is mijn oordeel en daar moet u het mee doen.
janesmith schreef:CDA gaat heel snel bekend maken dat ze toch om de tafel willen met VVD en PVV. Dat is waar Rutte op zit te wachten, en dan worden PVDA, D66 en GL hartelijk bedankt voor hun tijd en moeite en is er binnen een paar dagen een rechts kabinet.
Professor schreef:Hier is om dit moment 51% voor een regering met medewerking van een Facist?
Vreemd, dat men als mens altijd weer alles opnieuw moet ervaren, dat begon al bij de Romeinen.
Waarom kiest men mensen en geen partijen, de PVV zijn patijprogramma heeft blijkbaar niemand gelezen.
Wanneer men dat zou lezen en die partij toch stemt dan is het zielig voor de mensheid, aangezien die werkelijk niets geleerd hebben van de geschiedenis.
Op verkiezingsprogramma´s kiezen is gewoon lotto spelen, dat is een verkoop show, en dacht dat de mensen in Nederland toch wel verstandiger waren dan de verkiezings uitslag doet vermoeden.
Teddy321 schreef:janesmith schreef:CDA gaat heel snel bekend maken dat ze toch om de tafel willen met VVD en PVV. Dat is waar Rutte op zit te wachten, en dan worden PVDA, D66 en GL hartelijk bedankt voor hun tijd en moeite en is er binnen een paar dagen een rechts kabinet.
Jane, heb jij ooit weleens geleerd dat jouw oordeel niet altijd het juiste hoeft te zijn? En dat de overtuigingen van andere mensen voor hen ook weleens de waarheid kunnen zijn? En dat het hele univesum niet om Jane of haar overtuigingen draait?
Citaat:Ik schreef al eerder dat ik direct zal bekennen dat ik het verkeerd ingeschat heb, mocht het zo ver komen. Maar zo ver zijn we nog lang niet.
Vooralsnog heeft nog niemand gelijk of ongelijk. Het Universum draait niet om mij, niet om jou en om niemand.
In ieder geval durf ik mijn nek uit te steken en duidelijk te maken wat ik denk. Een foute mening is nog altijd een stuk beter dan geen mening.
Teddy321 schreef:Citaat:Ik schreef al eerder dat ik direct zal bekennen dat ik het verkeerd ingeschat heb, mocht het zo ver komen. Maar zo ver zijn we nog lang niet.
Vooralsnog heeft nog niemand gelijk of ongelijk. Het Universum draait niet om mij, niet om jou en om niemand.
In ieder geval durf ik mijn nek uit te steken en duidelijk te maken wat ik denk. Een foute mening is nog altijd een stuk beter dan geen mening.
Ik zou beginnen met het lezen vah het onderschrift van Sarabande
sarabande schreef:Nou een ding is duidelijk, ik heb wel respect voor de standvastigheid en het uithoudings vermogen van jane, zonder haar zouden we hier maar een liedje zingen.
Hetgeen weer veel zegt over haar medestanders die ver in de meerderheid zijn op bokt, maar duidelijk niet zoveel in te brengen of interesse hebben.
sarabande schreef:Nou een ding is duidelijk, ik heb wel respect voor de standvastigheid en het uithoudings vermogen van jane, zonder haar zouden we hier maar een liedje zingen.
CtjeLief schreef:kijk, voor je mening staan is prima, maar je alwetend opstellen als in "ik heb 100% gelijk en jij praat onzin" vind ik respectloos naar je discussiegenoten toe... En dat zorgt in mijn ogen voor een vervelende discussiesfeer..
Ik vind het onderschrift van Sarabande dan ook erg sterk!
janesmith schreef:CtjeLief schreef:kijk, voor je mening staan is prima, maar je alwetend opstellen als in "ik heb 100% gelijk en jij praat onzin" vind ik respectloos naar je discussiegenoten toe... En dat zorgt in mijn ogen voor een vervelende discussiesfeer..
Ik vind het onderschrift van Sarabande dan ook erg sterk!
Iedereen is overtuigd van zijn/haar gelijk. Er zijn er die daar zelfs een beroep van hebben gemaakt.
Waar ik op afgerekend word is dat mijn manier van etaleren een stuk directer is dan de meesten gewend zijn.
Weet je waarom er zo weinig medestanders van mijn standpunt hier mee discussiëren? Dat komt omdat ze door een bepaald vast kliekje constant belaagd en aangevallen worden. Zodra verschijnt er iemand die voor Wilders stemt, dan worden de troepen weer verzameld en als een zwerm wespen schieten ze op hun doel af. Tot deze murw is en geen zin meer heeft. Maar soms, heel soms, is er een prooi die stug blijkt en zich veel feller verzet biedt dan gedacht. Die zich niet zo makkelijk overgeeft en op de vlucht slaat. Denk daar ook maar eens over na.
Zoals ik vaak lees dat je maar moet wennen aan het onvermijdelijke, zeg ik dat die zwerm maar aan mij moet wennen, want ik ben niet van plan om weg te gaan. I'm here 2 stay!
Citaat:Iedereen is overtuigd van zijn/haar gelijk. Er zijn er die daar zelfs een beroep van hebben gemaakt.
Waar ik op afgerekend word is dat mijn manier van etaleren een stuk directer is dan de meesten gewend zijn.
Weet je waarom er zo weinig medestanders van mijn standpunt hier mee discussiëren? Dat komt omdat ze door een bepaald vast kliekje constant belaagd en aangevallen worden. Zodra verschijnt er iemand die voor Wilders stemt, dan worden de troepen weer verzameld en als een zwerm wespen schieten ze op hun doel af. Tot deze murw is en geen zin meer heeft. Maar soms, heel soms, is er een prooi die stug blijkt en zich veel feller verzet biedt dan gedacht. Die zich niet zo makkelijk overgeeft en op de vlucht slaat. Denk daar ook maar eens over na.
Zoals ik vaak lees dat je maar moet wennen aan het onvermijdelijke, zeg ik dat die zwerm maar aan mij moet wennen, want ik ben niet van plan om weg te gaan. I'm here 2 stay!
Teddy321 schreef:Dat is pertinent niet waar!! Ik ben vanaf begin pro-Wilders geweest en heb dit ook duidelijk laten blijken. Ik ben nooit aangevallen en belaagd, slechts met respect behandeld in , idd, felle discussies.
janesmith schreef:Dat kan hij niet eerlijk zeggen, want dan wordt hij gelijk door de rechter veroordeeld. Dus moet hij het anders verpakken.
Je mag tegen een politieagent niet zeggen dat het een banketstaaf is. Maar als je zegt ik vind jou een banketstaaf, mag het weer wel. Dat zijn de regels die we hebben.
Professor schreef:Er loopt nog steeds een proces tegen hem, dat vergeet u allemaal?
Deze man met zijn blonde kunst haren op zijn hoofd, is net als een bepaald iemand die ook in een economisch zwakke tijd parolen riep, het is heel jammer dat mensen zo snel vergeten.
De backround van Wilders is nul komma niets, hij zoekt nu al in advertenties in de Telegraaf om mensen die meer inhoud hebben over vele politieke problemen aangezien in zijn eigen partij daar niemand te vinden is.
Leest u maar de Telegraaf van dit weekende.
Het is een autoritaire- niet demokratische partij, die alleen op hem gericht is iemand die parolen uitkraamt, wat wij in Europa in Italie, Spanje, Duitsland en Rusland al eens eerder gezien hebben en waar de mensheid zo dom als die is, niets van geleerd hebben.
In een economisch moeilijke tijd hebben wij een regering nodig die breed is, en die onze democratie niet aantast maar de economie weer in het rechtespoor dient te brengen.
En daar hebben wij geen partij voor nodig die hol is, waar buiten de leider niemand is die maar iets kan.
Dat zagen wij met Pim Fortuyn zijn partij ook, achter hem zaten alleen meelopers die niet zelfstandig denken konden, en zo storte na zijn dood de hele partij in.
Voor deze man had ik nog respekt, hij vertelde hetzelfde maar in een betere verpakking, en dom was hij niet.
Wilders is slim, zowel in de Nederlandse als Duitse betekenis.