Specials schreef:chevax schreef:Specials, je kunt het misschien niet zo bedoelen, maar het komt zeker wel zo over alsof iedere allochtoon mensen vermoordt, op z'n luie reet zit en van een uitkering leeft. Je kunt misschien proberen iets genuanceerder te posten?
Mensen leer eens lezen , Dr staat toch IEDERE allochtoon DIE IS FLIK!
Zeg toch niet dat elke allochtoon dr uit moet.
Als ze fatsoenlijk werken e.d. geen probleem kom maar hier.
Maar je hebt al meerdere sarcastische opmerkingen gemaakt ( Verder kijken dat je neus lang is, leer lezen etc) dat komt niet volwassen op mij over.
Ik heb goed gelezen en je wilt dat criminele allochtonen anders behandeld worden dan autochtonen criminelen. Dat heet discriminatie en daar vallen mensen over.
Daarnaast is een Marokkaan met een Nederlands paspoort ook gewoon hier thuis.. Maar wel een allochtoon, dus hoezo kan je die dan naar Marokko sturen?
@Aideen: Ik ken ook zat autochtonen die te lui zijn om te werken.. Die vergelijking gaat imo niet op.
Voor iedereen: Zullen we hier een prettige discussie van maken, in plaats van discrimineren en persoonlijk worden? Als je meningen met elkaar deelt kan dat heel erg leerzaam zijn. We zijn allemaal oud en wijs genoeg om niet sarcastisch te worden en gewoon open te staan voor meningen, zonder dat er gediscrimineerd hoeft te worden.