Joran v/d Sloot verdacht van moord

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 21:03

Hoe lang denk je dat je daar mee bezig bent? Is ook niet zomaar een werkje, dat doe je niet met een scherp mesje dat je bij de supermarkt koopt.

Ik denk dat hij totaal niet bewust is geweest van al die camera's en hoeveel beelden er bij elke deur gemaakt worden elke minuut....iets wat wij niet kennen in Nederland.

Hij is er gewoon gloeiend bij en dacht dat hij gewoon kon verdwijnen in Chili en daarna weer ergens anders....

deze jongen is totaal gestoord en wie weet heeft hij al meer slachtoffers gemaakt die nooit zijn uitgekomen, er worden dagelijks meisjes vermist en ergens gevonden....dit keer in een sterren hotel met heel veel camera's.

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 21:04

Martine_R schreef:
Als ze geen reden hebben om te zoeken naar bloedvlekken gaan ze die ook niet vinden natuurlijk.

Vader was zijn dochter kwijt na een paar dagen en op de camera's stond ze als laatste met Joran. Niet zoeken dus????

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 21:05

Martine_R schreef:
Als ze geen reden hebben om te zoeken naar bloedvlekken gaan ze die ook niet vinden natuurlijk.

Maargoed, dit is allemaal weer bewijsmateriaal tegen onszelf als we zelf nog eens verdacht worden van moord :+
Dan roept de recherche: ''He, kijk eens wat ze geschreven heeft op bokt in juni 2010!'' :')

Dat ze laatst is gezien in zijn kamer is, en dat je daarna constant met zakken gaat sleuren is reden genoeg.
In peru zijn ze misschien minder vooruitstrevend maar niet simpel hoor

Monchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 21:05

Nouja misschien wel, maar dan vinden ze dat bloed toch? Dan nog kan er tegen die tijd niet meer bepaald worden wiens bloed het is, want je hebt het overgoten met bleek en weggespoeld. Bovendien, zoals ik al zei: Zonder lijk geen moord.

xTamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 21:06

Dat bedoel ik inderdaad Martine_R!

Joran is misschien niet zo flink.. Maar je weet ook hoe het bij Nathalie gegaan is.. Als je in paniek bent doe/verzin je rare dingen.. Dan laat je dat lichaam echt niet op je kamertje liggen denk ik...

Sarabande: De enige manier waarop ze bloed dan nog aan kunnen tonen is door middel van een luminoltest. Dit is destructief voor DNA.. Dus je toont aan dat er bloed heeft gezeten maar je kan er geen DNA-profiel meer uit halen... Dus dan weten ze ook niet van wie het is.. Voor de rest zal je niet veel vinden wat op een misdrijf slaat bijhalve het moordwapen. Maar hoe ga je daar achter komen zonder lijk? Je neemt niet alles mee wat in dat kamertje staat omdat haar vader bezorgd is.. Wie weet waar ze dan kan zijn?

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 21:07

Martine_R schreef:
Nouja misschien wel, maar dan vinden ze dat bloed toch? Dan nog kan er tegen die tijd niet meer bepaald worden wiens bloed het is, want je hebt het overgoten met bleek en weggespoeld. Bovendien, zoals ik al zei: Zonder lijk geen moord.

Ik denk dat je de hedendaagse mogelijkheden tot het vinden van sporen even te simpel ziet

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 21:07

De wijze van verhoren is daar ook wat anders dan in Nederland en de Antillen...daar zal hij ook wel achter komen. Ook de rechten voor verdachten ligt daar wat anders, zijn arrogantie zal met de minuut afnemen. Als Europeaan een net meisje vermoorden wordt niet licht opgenomen in zulke landen.

Hij krijgt 1 kans om een goed verhaal te brengen in de verdediging, steeds van verhaal veranderen en liegen is alleen maar in zijn nadeel, ook daar zal hij achter komen...ze zijn idd niet achterlijk in Peru, mensenrechten zijn niet bijster te vinden, maar sollen laten ze zich ook niet.

xTamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 21:08

sarabande schreef:
Martine_R schreef:

Ik denk dat je de hedendaagse mogelijkheden tot het vinden van sporen even te simpel ziet

Ze heeft wel gelijk.. Bloed kan dan alleen nog aangetoond worden door luminol.. En zoals ik zei daarna krijg je geen DNA -profiel meer want het tast het DNA aan.

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 21:09

xTamara schreef:

Joran is misschien niet zo flink.. Maar je weet ook hoe het bij Nathalie gegaan is.. Als je in paniek bent doe/verzin je rare dingen.. Dan laat je dat lichaam echt niet op je kamertje liggen denk ik...

Sarabande: De enige manier waarop ze bloed dan nog aan kunnen tonen is door middel van een luminoltest. Dit is destructief voor DNA.. Dus je toont aan dat er bloed heeft gezeten maar je kan er geen DNA-profiel meer uit halen... Dus dan weten ze ook niet van wie het is.. Voor de rest zal je niet veel vinden wat op een misdrijf slaat bijhalve het moordwapen. Maar hoe ga je daar achter komen zonder lijk? Je neemt niet alles mee wat in dat kamertje staat omdat haar vader bezorgd is.. Wie weet waar ze dan kan zijn?

Bij Nathalee was hij op zijn eigen eiland met hulp van waarschijnlijk zijn vader. Hier moest hij het alleen opknappen en heeft dus geconcludeerd dat snel wegwezen de beste kans bood

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 21:10

xTamara schreef:

Al is de kamer nog zo goed gepoetst, er zit altijd wel wat bloed ergens te vinden, zo een kamer zit vol met dna sporen, dus het onderzoek is idd heel lastig en tijdrovend, maar niet onmogelijk. DNA kan via familie, kleding, haren van slachtoffer vastgesteld worden...daarvan is meer dan zat te vinden in zo een hotelkamer. Idd is er geen lijk, maar het ontdoen van een lijk is niet iets wat even gebeurd in zo een druk hotel...er wordt dagelijks schoongemaakt, dus je hebt maar een paar uur.

Monchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 21:12

sarabande schreef:
Martine_R schreef:

Misschien wel, ik moet eerlijk toegeven dat ik er niet veel verstand van heb.
Maar.. ik weet wel dat het geen CSI is, dat het allemaal gemakkelijk lijkt maar dat echt niet is.

Wanted2003

Is al officieel bevestigd hoe ze om het leven is gekomen dat heb ik blijkbaar even gemist?

xTamara

Ja misschien.. Maar als je helemaal in paniek bent.. Ik denk dat je dan van alles gaat verzinnen om er vanaf te komen.
Hij kent immers de klappen van de zweep...

@ Russel: Zoveel moeite doen ze niet voor een verdwijning. En in die kamer vindt je waarschijnlijk grotendeels het DNA van Joran en andere gasten die er hebben geslapen. En zoals ik al zei bloed vind je in zo'n situtie met luminol.

Monchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 21:14

russel schreef:
xTamara schreef:

Al is de kamer nog zo goed gepoetst, er zit altijd wel wat bloed ergens te vinden, zo een kamer zit vol met dna sporen, dus het onderzoek is idd heel lastig en tijdrovend, maar niet onmogelijk. DNA kan via familie, kleding, haren van slachtoffer vastgesteld worden...daarvan is meer dan zat te vinden in zo een hotelkamer. Idd is er geen lijk, maar het ontdoen van een lijk is niet iets wat even gebeurd in zo een druk hotel...er wordt dagelijks schoongemaakt, dus je hebt maar een paar uur.

Een spettertje of zelfs een klein plasje bloed kan ook komen door een snee in je vinger. En hij hoeft ook niet te ontkennen dat ze op die kamer geweest is, hij hoeft alleen maar te zeggen dat hij lag te slapen op bed en ze weg was toen hij wakker werd. En de kamer werd blijkbaar niet dagelijks gepoetst, want ze lag daar al 2 dagen..dood.

Hee maar nu hou ik hierover op want dit is best offtopic en ook vrij zinloos :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 21:15

Als paps geld heeft, doen ze in dat soort landen wel veel moeite. Er is zat te vinden in zo een kamer en de blauwe lampen geeft toch aan dat er bloedsporen zijn?

Waarom geen DNA van haar? Juist zij heeft lang haar, die vind je wel, die verlies je overal, huidschilfers. Je mag verwachten dat het beddegoed gewassen was toen hij er in trok, dan het toilet, de wastafel. Er is genoeg DNA van haar aanwezig. Ook omdat bekend was dat ze al eerder in zijn kamer is geweest.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 21:17

Wanted2003 schreef:
Is al officieel bevestigd hoe ze om het leven is gekomen dat heb ik blijkbaar even gemist?

Haar schedel was ingeslagen en haar halswervel gebroken, diverse zwellingen op haar lijf.

xTamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 21:17

Een spettertje of plasje bloed is inderdaad genoeg.. Maarja dan moet je dat wel ergens hebben liggen en met het blote oog zichtbaar zijn.

@ Russel: Klopt, je zal ook vast wel wat van haar vinden. Maar dat is in de rechtbank makkelijk te verklaren: Ja ze was inderdaad op mijn kamer en is daarna weg gegaan. Ik weet niet wat er gebeurt is.
Desnoods verklaar je dat ze daar misschien wel een keer dezelfde kamer heeft geboekt.

Dribbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 21:18

russel schreef:
Wanted2003 schreef:

Haar schedel was ingeslagen en haar halswervel gebroken, diverse zwellingen op haar lijf.

Was het eerste of tweede de doodsoorzaak. Of weten ze dat niet?

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 21:19

DNA vinden (bijv haren) lijkt me dat niet voldoende als er geen lijk zou zijn geweest. Dan is aangetoond dat ze daar is geweest maar wil niet zeggen dat ze daar is vermoord door hem. Maar goed er is wel een lijk dus die vlieger gaat niet op.

Wanted2003

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 21:21

russel schreef:
Wanted2003 schreef:

Dankje

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Re: Joran v/d Sloot verdacht van moord

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 21:24

justdiesel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 21:29

ThePast03 schreef:
Van privacy hebben ze in Peru in ieder geval nog nooit gehoord:

http://elcomercio.pe/player/490579

Ik krijg nou niet echt het idee bij deze beelden dat het allemaal veel indruk op die kwal maakt.....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 21:30

'Maar we zien niet de videobeelden tussen de tijd dat Joran de kamer verlaat en dat het meisje gevonde wordt. Wie zegt er dat ze zelf nog uit de kamer is geweest en daarna weer terug met een andere man? Of niet de kamer is uitgeweest, maar iemand anders in de kamer is geweest? Dat is wel het crusiale punt en als dat sluitend is,dan heb je pas sluitend bewijs....

Zonnetje81

Ik vind het ook maar een 'raar'' verhoor hoor.... Allemaal zo vrijblijvend en zo een arm op zijn schouder in de auto....

Zonnetje81

russel schreef:
'Maar we zien niet de videobeelden tussen de tijd dat Joran de kamer verlaat en dat het meisje gevonde wordt. Wie zegt er dat ze zelf nog uit de kamer is geweest en daarna weer terug met een andere man? Of niet de kamer is uitgeweest, maar iemand anders in de kamer is geweest? Dat is wel het crusiale punt en als dat sluitend is,dan heb je pas sluitend bewijs....

Ja dat dacht ik dus ook al! En via ramen/balkon kan er ook nog iets gebeuren he.