Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Martine_R schreef:Als ze geen reden hebben om te zoeken naar bloedvlekken gaan ze die ook niet vinden natuurlijk.
Maargoed, dit is allemaal weer bewijsmateriaal tegen onszelf als we zelf nog eens verdacht worden van moord![]()
Dan roept de recherche: ''He, kijk eens wat ze geschreven heeft op bokt in juni 2010!''
Martine_R schreef:Nouja misschien wel, maar dan vinden ze dat bloed toch? Dan nog kan er tegen die tijd niet meer bepaald worden wiens bloed het is, want je hebt het overgoten met bleek en weggespoeld. Bovendien, zoals ik al zei: Zonder lijk geen moord.
sarabande schreef:Martine_R schreef:Nouja misschien wel, maar dan vinden ze dat bloed toch? Dan nog kan er tegen die tijd niet meer bepaald worden wiens bloed het is, want je hebt het overgoten met bleek en weggespoeld. Bovendien, zoals ik al zei: Zonder lijk geen moord.
Ik denk dat je de hedendaagse mogelijkheden tot het vinden van sporen even te simpel ziet
xTamara schreef:Dat bedoel ik inderdaad Martine_R!
Joran is misschien niet zo flink.. Maar je weet ook hoe het bij Nathalie gegaan is.. Als je in paniek bent doe/verzin je rare dingen.. Dan laat je dat lichaam echt niet op je kamertje liggen denk ik...
Sarabande: De enige manier waarop ze bloed dan nog aan kunnen tonen is door middel van een luminoltest. Dit is destructief voor DNA.. Dus je toont aan dat er bloed heeft gezeten maar je kan er geen DNA-profiel meer uit halen... Dus dan weten ze ook niet van wie het is.. Voor de rest zal je niet veel vinden wat op een misdrijf slaat bijhalve het moordwapen. Maar hoe ga je daar achter komen zonder lijk? Je neemt niet alles mee wat in dat kamertje staat omdat haar vader bezorgd is.. Wie weet waar ze dan kan zijn?
xTamara schreef:Dat bedoel ik inderdaad Martine_R!
Joran is misschien niet zo flink.. Maar je weet ook hoe het bij Nathalie gegaan is.. Als je in paniek bent doe/verzin je rare dingen.. Dan laat je dat lichaam echt niet op je kamertje liggen denk ik...
Sarabande: De enige manier waarop ze bloed dan nog aan kunnen tonen is door middel van een luminoltest. Dit is destructief voor DNA.. Dus je toont aan dat er bloed heeft gezeten maar je kan er geen DNA-profiel meer uit halen... Dus dan weten ze ook niet van wie het is.. Voor de rest zal je niet veel vinden wat op een misdrijf slaat bijhalve het moordwapen. Maar hoe ga je daar achter komen zonder lijk? Je neemt niet alles mee wat in dat kamertje staat omdat haar vader bezorgd is.. Wie weet waar ze dan kan zijn?
sarabande schreef:Martine_R schreef:Nouja misschien wel, maar dan vinden ze dat bloed toch? Dan nog kan er tegen die tijd niet meer bepaald worden wiens bloed het is, want je hebt het overgoten met bleek en weggespoeld. Bovendien, zoals ik al zei: Zonder lijk geen moord.
Ik denk dat je de hedendaagse mogelijkheden tot het vinden van sporen even te simpel ziet
russel schreef:xTamara schreef:Dat bedoel ik inderdaad Martine_R!
Al is de kamer nog zo goed gepoetst, er zit altijd wel wat bloed ergens te vinden, zo een kamer zit vol met dna sporen, dus het onderzoek is idd heel lastig en tijdrovend, maar niet onmogelijk. DNA kan via familie, kleding, haren van slachtoffer vastgesteld worden...daarvan is meer dan zat te vinden in zo een hotelkamer. Idd is er geen lijk, maar het ontdoen van een lijk is niet iets wat even gebeurd in zo een druk hotel...er wordt dagelijks schoongemaakt, dus je hebt maar een paar uur.
russel schreef:'Maar we zien niet de videobeelden tussen de tijd dat Joran de kamer verlaat en dat het meisje gevonde wordt. Wie zegt er dat ze zelf nog uit de kamer is geweest en daarna weer terug met een andere man? Of niet de kamer is uitgeweest, maar iemand anders in de kamer is geweest? Dat is wel het crusiale punt en als dat sluitend is,dan heb je pas sluitend bewijs....