) Engels spreekt hij uitmuntend, maar hij heeft ook engels gestudeerd........ ik ben nu bezig frans te leren om met mijn schoonmoeder te kunnen communiceren en zij is bezig nederlands te leren op haar 68ste..........
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
) Engels spreekt hij uitmuntend, maar hij heeft ook engels gestudeerd........
maar met handen en voeten werk en kleuterschoolniveaupraat......... komme we een heel eind

KiWiKo schreef:mijn Franse vriend, nu 14 jaar in Nederland spreekt gewoon nederlands hoor (welliswaar met een schattig accent) Engels spreekt hij uitmuntend, maar hij heeft ook engels gestudeerd........
ik ben nu bezig frans te leren om met mijn schoonmoeder te kunnen communiceren en zij is bezig nederlands te leren op haar 68ste..........
tevens ook nog duits en engels!CtjeLief schreef:zijn sterkte is juist dat hij sympathiek overkomt, het is geen ster in het debat maar probeert heel sterk te binden, benoemt ook persoonlijke ervaringen en dat spreekt mensen aan.. Zijn debat skills moet hij nog even flink aan sleutelen, dat is een feit..
Citaat:"Stuur de moslims die problemen veroorzaken het land uit, met familie en al." (HP/De Tijd, 12 december 2007)
"Stuur de atheisten die problemen veroorzaken het land uit, met familie en al."
Citaat:“Ik ontzeg niemand een gezinsleven. Ook niet-westerse allochtonen niet. Ze mogen trouwen, ze mogen samenwonen. Alleen niet in Nederland.”
“Ik ontzeg niemand een gezinsleven. Ook Zwitsers niet. Ze mogen trouwen, ze mogen samenwonen. Alleen niet in Nederland.”
Citaat:"De immigratie van niet-westerese allochtonen moet worden gestopt". (Nederlandse Islamitische Omroep maart 2007)
"De immigratie van Amerikanen moet worden gestopt".
sarabande schreef:Het zal een rechts kabinet gaan worden, alhoewel ik met geen mogelijkheid Rutte als vader des vaderland zie,
Maar of die kiezen voor Wilders is de hamvraag. Daarom bindt hij ook in omdat hij erbij wil horen.
In het eerste debat kreeg hij veel kansen iedereen in de rede te vallen en zijn boodschap uit te dragen, eergisteren zaten Pechtold en Femke erbij, daar heeft hij niet van terug en staat dan echt verdwaast te kijken, omdat hij niet meer zo wil uithalen.
Mpepers schreef:Misschien moet je mijn boekentips even lezen...