Sven Kramer gediskwalificeerd op de 10km.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xJolijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 19:17

Ik heb het ook gezien! Ik vind het heel erg! Jammer dat hij is gediskwalificeerd, terwijl het IMO de schuld van de coach was, maarja daar kun je niets aan doen.

Erg jammer voor Sven, zo'n kans in Vancouver is mooi, en erg jammer als dit gebeurt!

pniekepnak

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 19:21

MarjonTampon schreef:
:) Ik ben blij dat we weer allemaal op één lijn zitten. En ik wens jullie nog een vruchtbaar Vancouver haha!

Same here :j En dankjewel! :)

x_Lys

Re: Sven Kramer gediskwalificeerd op de 10km.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 19:26

Sven heeft overigens zelf gezegd dat iedereen wel is een foutje kan maken vandaag.
Alles komt weer goed *\o/*

No_worries

Woonplaats: Wren's Nest Road, Down Under (Yeah right, in my dreams...)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 19:27

pniekepnak schreef:
minnie_muis schreef:
Sven reed dus 2 keer de binnenbaan achter elkaar. Dat rondje deed hij in 27 sec. Erg snel dus, waar hij eerder rondjes van 30 reed. Uiteindelijk was hij iets van dik 3 sec sneller dan Lee. Maar ook nog als hij wel goed gewisseld was???

Ik vind het voor zowel Kemkers en Sven heel erg sneu. Kemkers maakt een fout en daardoor was er geen goud. Niet voor Sven, maar ook niet voor Kemkers!

Ja. Ik ben er van overtuigd dat ie hem voor gebleven was, er zat nog heel veel in!
Zoals ik hierboven al ergens schreef, is het verschil tussen een binnen- en een buitenbaanrondje geen 4 seconden. Dan zouden de rondetijden toch ook veel meer moeten verschillen in elke wedstrijd. Bovendien als Sven die plotselinge beweging naar de andere baan niet had hoeven maken had dat ook weer tijd gescheeld. Geen hele seconden natuurlijk, maar het is toch een verstoring in het ritme.

Vind het klasse van de medaillewinnaars dat ze stuk voor stuk toch zeggen dat ze het niet leuk vinden om op zo'n manier Kramer te 'verslaan'. Hoewel je in zo'n situatie misschien ook weinig anders kunt zeggen ;)

Mizoan

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 19:27

Laten we daar maar vanuit gaan met z'n allen :D

x_Lys

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 19:29

Voor Tennissers precies hetzelfde. Bijna elktoernooi geeft er wel iemand op, en zeker als het een Nadal ofzo is, zeggen ze ook ik vin het leuk maar ik had niet zo willen winnen. Had liever echt gewonnen, logisch ook. Het voelt dan oo kniet als winnen, meer als krijgen ;) en daarvoor sport je niet :P

pniekepnak

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 19:30

pretletter17 schreef:
Zoals ik hierboven al ergens schreef, is het verschil tussen een binnen- en een buitenbaanrondje geen 4 seconden. Dan zouden de rondetijden toch ook veel meer moeten verschillen in elke wedstrijd. Bovendien als Sven die plotselinge beweging naar de andere baan niet had hoeven maken had dat ook weer tijd gescheeld. Geen hele seconden natuurlijk, maar het is toch een verstoring in het ritme.

Vind het klasse van de medaillewinnaars dat ze stuk voor stuk toch zeggen dat ze het niet leuk vinden om op zo'n manier Kramer te 'verslaan'. Hoewel je in zo'n situatie misschien ook weinig anders kunt zeggen ;)

:j Ook dat.

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 19:30

Heb zoooooo moeten gapen om die flauwe grappen zeg :Z
En nog meer ;( om die lafbekken die een grote mond hebben op internet, maar waarschijnlijk face to face niets durven zeggen. Van zulk soort dingen ga ik écht :r

Men neme een open wond en wrijven daar nog eens lekker diep het zout in. Lang leve Nederland en de lafbekkencultuur... bah bah.

Denk dat er eigenlijk wel alles gezegd en gedaan is omtrent dit voorval, maar er zijn nog genoeg mensen die er klaarblijkelijk op kicken om Gerard helemaal af te fikken :(

*Ik ga mijn vader voorlopig niet onder ogen komen trouwens.... hij was altijd voor Leo Visser... en ik voor Gerard Kemkers, voornamelijk omdat ik stiekum verliefd op hem was destijds :o * En ja, ik blijf hem leuk vinden en nee, dit voorval doet daar niets aan af :P Maar oh oh oh, wat gaat hij me toch pesten hiermee _O-

Zilvermoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 19:34

Is er ook beeldmateriaal van of zie ik dat helemaal over het hoofd? Ik heb het gister gemist ivm werk

Dribbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 19:34

xJolijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 19:35

Barmat schreef:
*Ik ga mijn vader voorlopig niet onder ogen komen trouwens.... hij was altijd voor Leo Visser... en ik voor Gerard Kemkers, voornamelijk omdat ik stiekum verliefd op hem was destijds :o * En ja, ik blijf hem leuk vinden en nee, dit voorval doet daar niets aan af :P Maar oh oh oh, wat gaat hij me toch pesten hiermee _O-

:(:)

ps. Sven is leuker dan Gerard!

_Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 19:35

Sven is een lekkertje

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 19:36

mariskalove schreef:
Barmat schreef:

Qua leeftijd ben ik meer type-Gerard vrees ik _O-

Dribbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 19:36

mariskalove schreef:
Barmat schreef:

Mee eens :D

Mizoan

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 19:37

Barmat schreef:

Mijn vriend pest mij altijd met de missers van Erben je begrijpt dat ik gisteren even moest vertellen dat Erben dit nog nooit gedaan had :=

xJolijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 19:37

haha oke Barmat!

Toch vind ik Sven leuker!

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 19:39

Ik ook... Maar dat komt idd oa ook wel door het leeftijdsverschil ;)

Mizoan

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 19:42

Ik hang ertussen in en heb het meer op Falco en Rintje :D

x_Lys

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 19:43

Doe mij Svennie of Mark maar :+: . Ik doe er een moord voor haha O:)

Karin

Rintje is altijd mijn favoriet geweest. Die heeft het trouwens behoorlijk lang volgehouden in de topsport, zo'n 20 jaar.

xJolijn

x_Lys schreef:
Doe mij Svennie of Mark maar :+: . Ik doe er een moord voor haha O:)

Je bent niet de enige! :D

GaitMonster

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 19:44

Ik vind die grappen echt niet leuk meer.. Hoezo kinderachtig.. :(

Mizoan

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 19:45

Beelden op de NOS alles lijkt koek en ei en ze lachen en dollen zelfs

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 19:49

Ho ik miste het :(...
Tjek zo om 7 uur het Olympisch stuk wel....

Waar was het op Miep? GEwoon in Studio Sport?

Mizoan

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 19:50

:j sportjournaal is nu en daar was het net te zien :D