Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pniekepnak schreef:Zoals ik hierboven al ergens schreef, is het verschil tussen een binnen- en een buitenbaanrondje geen 4 seconden. Dan zouden de rondetijden toch ook veel meer moeten verschillen in elke wedstrijd. Bovendien als Sven die plotselinge beweging naar de andere baan niet had hoeven maken had dat ook weer tijd gescheeld. Geen hele seconden natuurlijk, maar het is toch een verstoring in het ritme.minnie_muis schreef:Sven reed dus 2 keer de binnenbaan achter elkaar. Dat rondje deed hij in 27 sec. Erg snel dus, waar hij eerder rondjes van 30 reed. Uiteindelijk was hij iets van dik 3 sec sneller dan Lee. Maar ook nog als hij wel goed gewisseld was???
Ik vind het voor zowel Kemkers en Sven heel erg sneu. Kemkers maakt een fout en daardoor was er geen goud. Niet voor Sven, maar ook niet voor Kemkers!
Ja. Ik ben er van overtuigd dat ie hem voor gebleven was, er zat nog heel veel in!
pretletter17 schreef:Zoals ik hierboven al ergens schreef, is het verschil tussen een binnen- en een buitenbaanrondje geen 4 seconden. Dan zouden de rondetijden toch ook veel meer moeten verschillen in elke wedstrijd. Bovendien als Sven die plotselinge beweging naar de andere baan niet had hoeven maken had dat ook weer tijd gescheeld. Geen hele seconden natuurlijk, maar het is toch een verstoring in het ritme.
Vind het klasse van de medaillewinnaars dat ze stuk voor stuk toch zeggen dat ze het niet leuk vinden om op zo'n manier Kramer te 'verslaan'. Hoewel je in zo'n situatie misschien ook weinig anders kunt zeggen
Barmat schreef:*Ik ga mijn vader voorlopig niet onder ogen komen trouwens.... hij was altijd voor Leo Visser... en ik voor Gerard Kemkers, voornamelijk omdat ik stiekum verliefd op hem was destijds* En ja, ik blijf hem leuk vinden en nee, dit voorval doet daar niets aan af
Maar oh oh oh, wat gaat hij me toch pesten hiermee
mariskalove schreef:Barmat schreef:*Ik ga mijn vader voorlopig niet onder ogen komen trouwens.... hij was altijd voor Leo Visser... en ik voor Gerard Kemkers, voornamelijk omdat ik stiekum verliefd op hem was destijds* En ja, ik blijf hem leuk vinden en nee, dit voorval doet daar niets aan af
![]()
ps. Sven is leuker dan Gerard!
mariskalove schreef:Barmat schreef:*Ik ga mijn vader voorlopig niet onder ogen komen trouwens.... hij was altijd voor Leo Visser... en ik voor Gerard Kemkers, voornamelijk omdat ik stiekum verliefd op hem was destijds* En ja, ik blijf hem leuk vinden en nee, dit voorval doet daar niets aan af
![]()
ps. Sven is leuker dan Gerard!
Barmat schreef:*Ik ga mijn vader voorlopig niet onder ogen komen trouwens.... hij was altijd voor Leo Visser... en ik voor Gerard Kemkers, voornamelijk omdat ik stiekum verliefd op hem was destijds* En ja, ik blijf hem leuk vinden en nee, dit voorval doet daar niets aan af