16+: Zestig jaar oud en dan nog in Playboy, meningen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 15:59

Zullen we Herman Finkers er ook nog even bijhalen?

Oh nee, die kan gewoon grappig zijn zonder dat hij het nodig heeft om andere mensen belachelijk te maken, die is niet zo dom. :+

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 16:00

listiglistje schreef:
Wat dat betreft kun je de productie van DWDD het meest verantwoordelijk stellen, want dit kan men verwachten als je Theo Maassen als tafelheer daar aan tafel zet.

Jij beweert in deze post dus dat de heer Maassen niet in staat is om een normale discussie te voeren. En dat vind je zelf niet erg triest? Hij moet hoe dan ook in zijn rol blijven omdat hij zelf niets voorstelt ofzo?

_karin_

Re: 16+: Zestig jaar oud en dan nog in Playboy, meningen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 16:03

Ik vind dit nou een goed voorbeeld van een onredelijke discussie. Er wordt absoluut niet naar elkaar geluisterd en ze zijn beide niet van plan van hun standpunt af te komen.

Theo Maassen gedraagt zich als een regelrechte klootzak en toont geen respet, Patricia probeert zichzelf te verdedigen maar gebruikt onvoldoende argumentatie.

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 16:03

Even gestolen van Fok :D:"

Afbeelding

Abeltje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 16:04

_karin_ schreef:
Ik vind dit nou een goed voorbeeld van een onredelijke discussie. Er wordt absoluut niet naar elkaar geluisterd en ze zijn beide niet van plan van hun standpunt af te komen.

Theo Maassen gedraagt zich als een regelrechte klootzak en toont geen respet, Patricia probeert zichzelf te verdedigen maar gebruikt onvoldoende argumentatie.

Nou, ik vraag me dan wel af wat in dit geval een voldoende argumentatie zou zijn geweest.

TM "vrienden van mij vinden necrofilie interessant"
LP "nou, ik adem anders nog"

meer is er toch ook niet van te maken.

Daarbij gaf ze zelf aan dat haar reden om het te doen was "waarom niet?"
Om je daarvoor te moeten verdedigen tegen zo'n hork...

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 16:06

_karin_ schreef:

Ik vind het sowieso de noemer 'discussie' niet eens waard. :+ Ze brullen maar wat door elkaar heen.

Lame

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 16:06

ThePast03 schreef:
Even gestolen van Fok :D:"

Afbeelding

Hahhahaha...... deze is leuk!!!!

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 16:08

Hij is leuk, ThePast03! :D

En @listiglistje; lekker makkelijk om de redactie van DWDD de schuld te geven :? . TM is een volwassen vent en puur zelf verantwoordelijk voor zijn eigen gedrag en opmerkingen. ;)

Alet74

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 16:10

listiglistje schreef:
Wat dat betreft kun je de productie van DWDD het meest verantwoordelijk stellen, want dit kan men verwachten als je Theo Maassen als tafelheer daar aan tafel zet.

Hij is toch altijd nog verantwoordelijk voor zijn eigen uitspraken. Daar heeft de productie weinig invloed op op het moment. Het valt niet echt in te schatten wat een tafelheer wel of niet gaat zeggen.

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 16:12

Alet74 schreef:
Hij is toch altijd nog verantwoordelijk voor zijn eigen uitspraken. Daar heeft de productie weinig invloed op op het moment. Het valt niet echt in te schatten wat een tafelheer wel of niet gaat zeggen.

Mathijs van Nieuwkerk had persoonlijk van mij wel mogen ingrijpen, maar die kan met onverwachte dingen moeilijk overweg. (Zo komt hij tenminste altijd over.)

Abeltje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 16:13

Hij zei op den duur wel: en nu bied je je excuses aan Theo!

En Theo (op zijn verongelijkte kind manier met de armpjes over elkaar heen en stuurs kijkend)

Nee!

hij zei er nog net niet 'dat doe ik lekker niet' achteraan, maar zo zag ie er wel uit.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 16:15

ThePast03 schreef:
Alet74 schreef:

Mathijs van Nieuwkerk had persoonlijk van mij wel mogen ingrijpen, maar die kan met onverwachte dingen moeilijk overweg. (Zo komt hij tenminste altijd over.)

Die zag er idd uit alsof hij echt niet wist wat hij moest doen. :(:)

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 16:16

Sommige mannen blijven zielige kleutertjes, dat is wel weer duidelijk. :D

ThePast03, Matthijs heeft inderdaad moeite met dit soort zaken. Het straalde van zijn gezicht af.......

Alet74

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 16:17

En ach, hij zal wel denken dat het goed is voor de kijkcijfers ;) . Het is niet echt een goede gespreksleider wat dat betreft.

Teddy321

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 16:17

ThePast03 schreef:
Alet74 schreef:

Aan Matthijs z'n reactie te zien, wist ie er geen raad mee. Je zag m denken...sjitt en nu?

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 16:18

Abeltje77 schreef:

En Theo (op zijn verongelijkte kind manier met de armpjes over elkaar heen en stuurs kijkend)

Nee!

hij zei er nog net niet 'dat doe ik lekker niet' achteraan, maar zo zag ie er wel uit.

Dat heb ik dus niet gezien! _O- Echt een enfant terrible dus! _O-

Taffje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 16:19

Liezel1 schreef:
Laten we Hans teeuwen en Theo Maassen bij elkaar zetten in De Wereld Draait Door... ;)

En dan natuurlijk PP ook weer uitnodigen en misschien Connie Breukhoven zodat PP niet alleen staat :D

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 16:20

Tallie, dat stukje is vast wel ergens op internet te vinden.... Uitzendinggemist.nl?
Moet je eens zien, hoe kinderachtig het eigenlijk was...... :D

_karin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 16:20

@Abeltje77, als iemand over necrofilie zou beginnen te praten in vergelijking met mijn lichaam zou het inderdaad lastig zijn om met betere argumentatie te komen dan dat. Helemaal gelijk, maar over het algemeen wordt er alleen maar naar elkaar geschreeuwt dat het echt wel kan en het echt niet kan.

Veseosunce

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 16:21

Tallie1979 schreef:
Abeltje77 schreef:

Nee!

Dat heb ik dus niet gezien! _O- Echt een enfant terrible dus! _O-

Dat stukje zit ook gewoon in de link die op de begin pagina staat van dit topic. :j

Abeltje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 16:23

_karin_ schreef:
@Abeltje77, als iemand over necrofilie zou beginnen te praten in vergelijking met mijn lichaam zou het inderdaad lastig zijn om met betere argumentatie te komen dan dat. Helemaal gelijk, maar over het algemeen wordt er alleen maar naar elkaar geschreeuwt dat het echt wel kan en het echt niet kan.

Jep, dat klopt. Het was nu niet een echt goed onderbouwde discussie met argumenten en tegenargumenten.

Maarja... je had ook wel wat mensen aan tafel daar...

Kunnen ze van ons hier nog wat leren :D

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 16:24

Alet74 schreef:
listiglistje schreef:

Dat is ook zo en daar ben ik het mee eens, maar als de redactie hem daarvoor vraagt kan je dit soort taferelen wel verwachten.

Als je daar Jan Peter Balkenende als tafelheer neer zou zetten kun je ook een ander soort gesprekspartner verwachten als dat je daar bijvoorbeeld Geert Wilders als tafelheer neerzet.

Ik wil zeggen het is een keuze van de redactie om Theo Maassen te vragen als tafelheer daar plaats te nemen, dus nemen ze ook het risico....

Taffje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 16:25

Maar ff serieus, dit was toch de bedoeling, iederen heeft het erover en heel nederland weet nu dat PP in de playboy staat. Denk je dat er iemand geïntresseerd was geraakt als PP daar had gezeten met Yvon Jaspers als tafeldame een suf gesprek voeren hoe leuk het wel niet was de dag van de shoot, tuurlijk is Theo daar lekker recalcitrant bezig, daarom zit hij er nou net.

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 16:26

Tavanta schreef:
Liezel1 schreef:
Laten we Hans teeuwen en Theo Maassen bij elkaar zetten in De Wereld Draait Door... ;)

En dan natuurlijk PP ook weer uitnodigen en misschien Connie Breukhoven zodat PP niet alleen staat :D

Nou, nee..... Connie was ook niet echt te spreken over de actie van Patricia mbt de Playboy. Paul de Leeuw misschien? :Y)

_karin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 16:26

Ja dat is helaas hoe het gaat.. media, aandacht, is allemaal goed voor de verkoop.

En ja Abeltje77, ze kunnen idd nog wat van ons leren...

Maar Tavanta heeft wel een punt. Nu kan heel Nederland erover praten en dat is allemaal "goed" voor de verkoop...