Oh nee, die kan gewoon grappig zijn zonder dat hij het nodig heeft om andere mensen belachelijk te maken, die is niet zo dom.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
listiglistje schreef:Wat dat betreft kun je de productie van DWDD het meest verantwoordelijk stellen, want dit kan men verwachten als je Theo Maassen als tafelheer daar aan tafel zet.
_karin_ schreef:Ik vind dit nou een goed voorbeeld van een onredelijke discussie. Er wordt absoluut niet naar elkaar geluisterd en ze zijn beide niet van plan van hun standpunt af te komen.
Theo Maassen gedraagt zich als een regelrechte klootzak en toont geen respet, Patricia probeert zichzelf te verdedigen maar gebruikt onvoldoende argumentatie.
_karin_ schreef:Ik vind dit nou een goed voorbeeld van een onredelijke discussie. Er wordt absoluut niet naar elkaar geluisterd en ze zijn beide niet van plan van hun standpunt af te komen.
Theo Maassen gedraagt zich als een regelrechte klootzak en toont geen respet, Patricia probeert zichzelf te verdedigen maar gebruikt onvoldoende argumentatie.
listiglistje schreef:Wat dat betreft kun je de productie van DWDD het meest verantwoordelijk stellen, want dit kan men verwachten als je Theo Maassen als tafelheer daar aan tafel zet.
Alet74 schreef:Hij is toch altijd nog verantwoordelijk voor zijn eigen uitspraken. Daar heeft de productie weinig invloed op op het moment. Het valt niet echt in te schatten wat een tafelheer wel of niet gaat zeggen.
ThePast03 schreef:Alet74 schreef:Hij is toch altijd nog verantwoordelijk voor zijn eigen uitspraken. Daar heeft de productie weinig invloed op op het moment. Het valt niet echt in te schatten wat een tafelheer wel of niet gaat zeggen.
Mathijs van Nieuwkerk had persoonlijk van mij wel mogen ingrijpen, maar die kan met onverwachte dingen moeilijk overweg. (Zo komt hij tenminste altijd over.)
ThePast03 schreef:Alet74 schreef:Hij is toch altijd nog verantwoordelijk voor zijn eigen uitspraken. Daar heeft de productie weinig invloed op op het moment. Het valt niet echt in te schatten wat een tafelheer wel of niet gaat zeggen.
Mathijs van Nieuwkerk had persoonlijk van mij wel mogen ingrijpen, maar die kan met onverwachte dingen moeilijk overweg. (Zo komt hij tenminste altijd over.)
Abeltje77 schreef:Hij zei op den duur wel: en nu bied je je excuses aan Theo!
En Theo (op zijn verongelijkte kind manier met de armpjes over elkaar heen en stuurs kijkend)
Nee!
hij zei er nog net niet 'dat doe ik lekker niet' achteraan, maar zo zag ie er wel uit.
Tallie1979 schreef:Abeltje77 schreef:Hij zei op den duur wel: en nu bied je je excuses aan Theo!
En Theo (op zijn verongelijkte kind manier met de armpjes over elkaar heen en stuurs kijkend)
Nee!
hij zei er nog net niet 'dat doe ik lekker niet' achteraan, maar zo zag ie er wel uit.
Dat heb ik dus niet gezien!Echt een enfant terrible dus!
_karin_ schreef:@Abeltje77, als iemand over necrofilie zou beginnen te praten in vergelijking met mijn lichaam zou het inderdaad lastig zijn om met betere argumentatie te komen dan dat. Helemaal gelijk, maar over het algemeen wordt er alleen maar naar elkaar geschreeuwt dat het echt wel kan en het echt niet kan.
Alet74 schreef:listiglistje schreef:Wat dat betreft kun je de productie van DWDD het meest verantwoordelijk stellen, want dit kan men verwachten als je Theo Maassen als tafelheer daar aan tafel zet.
Hij is toch altijd nog verantwoordelijk voor zijn eigen uitspraken. Daar heeft de productie weinig invloed op op het moment. Het valt niet echt in te schatten wat een tafelheer wel of niet gaat zeggen.
Tavanta schreef:Liezel1 schreef:Laten we Hans teeuwen en Theo Maassen bij elkaar zetten in De Wereld Draait Door...
En dan natuurlijk PP ook weer uitnodigen en misschien Connie Breukhoven zodat PP niet alleen staat