Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jessix schreef:Ik ben alleen maar blij dat Nederland zo'n vrij multi cultureel land is waarin men de ruimte geeft aan andere religie en culturen. Ik zie mezelf dan ook niet als Nederlander, maar als bewoner van deze wereld. Waarbij ik ook nog eens bof om precies op dit stukje aarde te zijn geboren.
Wat betreft meneer Wilders.. Ik schrik van het aantal mensen wat op hem stemt. En ik kan hem maar niet los zien van personages als Hitler. Ik kan en ga geen voorspellingen zitten doen over zijn einde. Uiteraard gun ik elk mens de vrijheid zijn mening te uiten, ook meneer Wilders.. Ik zou het alleen spijtig vinden als mensen uit deze tijd met de kenis en ervaring van tegenwoordig hem ooit machtig zouden laten worden.
noudy schreef:Zeg me het even als ik het verkeerd heb......, maar volgens mij was het zo dat wilders de echte criminelen als ze de fout in gaan een enkeltje wil geven.
Hetzelfde met mensen die zich niet aanpassen.
Dus dat zijn niet alle moslims.
Heino schreef:Chrisje92 schreef:Omdat je Nederlanders niet zomaar het land uit kan zetten.
Dat vroeg ik niet. Ik vroeg waar iemand het RECHT vandaan denkt te halen "Nederlanders" boven Moslims te stellen. Op basis waarvan vindt iemand dat Moslims minder waard zijn dan "Nederlanders"?
milo schreef:Gaat het daar om?
milo schreef:ik denk omdat het geld kost.
Maar is dat dan met heel veel andere mensen niet zo?
Hoeveel mensen wel niet uitkering ontvangen, onrechtmatig!
Laten we die eerst goed aan gaan pakken. Gewoon iedereen die zich niet aan de regels houdt opsluiten, en niet zo soft.
Maar waarom is het een slecht idee om mensen die naar Nederland zijn gekomen en alleen herrie schoppen terug te sturen?Als je drie keer bent berecht, vind ik dat geen rare optie.
Als je rare fratsen uithaalt in een straat krijg je ook straatverbod.