Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Wanna_Dance schreef:Ik zeg dat het niet alleen opgebouwd is door marokanen, maar door veel nationaliteiten, naar mijn weten voornamelijk joden.
Wanna_Dance schreef:Kom op.. Je kan zelf ook te ver door draven.
Als je alleen met plees schoon maken op een station het land op bouwt? Heeft niets met mijn moeder te maken.. Sorry hoor, maar ik vind dit punt echt totaal nergens op slaan.
Dus nu heb ik ineens een gebrekkig geschiedenis onderwijs gehad? Enkel en alleen omdat ik dat punt wat cessario maakt daar niet snap. Naar mijn mening en kennis is Nederland in de jaren 50 niet alleen opgebouwd door marokanen zoals hier gesteld werd. Zijn veel verschillende nationaliteiten hier toen gekomen, voor zover ik weet voornamelijk joden... Maar dat kan ik ook fout hebben, mijn geschiedenis lessen zijn al aardig poosje geleden.
Wanna_Dance schreef:Wij Nederlanders zijn vaak te beroerd om vies werk te doen. Daar hoor je mij ook niet over, dat hoor je mij volgens mij ook niet ontkennen? Dat is ook de reden waarom er nu veel polen enz. zijn om het werk hier te doen waar de Nederlander goed voor is. Hierover had ik het niet..
sarabande schreef:Wanna_Dance schreef:Ik zeg dat het niet alleen opgebouwd is door marokanen, maar door veel nationaliteiten, naar mijn weten voornamelijk joden.
In de 50 jaren??? Die waren toen grotendeels uitgeroeid en staan er niet om bekend dat ze schoonmaken, maar meer dat het zakenmensen, musici, dokters, advocaten professoren etc zijn.
Is geschiedenis geen schoolvak meer???????
Ninx schreef:De Marokkanen zijn de Joden van nu in de ogen van sommige mensen, ik mag voor hen hopen dat men zijn verstand snel bijeen graait... anders hebben we straks weer een afgrijselijk drama te betreuren.
Wanna_Dance schreef:[
Ik las dit topic en vroeg me alleen of hoe mensen het voor ogen hadden om de criminaliteit te verminderen. Om daar vanuit misschien kennis op te doen.
x_Marr schreef:Ninx schreef:De Marokkanen zijn de Joden van nu in de ogen van sommige mensen, ik mag voor hen hopen dat men zijn verstand snel bijeen graait... anders hebben we straks weer een afgrijselijk drama te betreuren.
De vergelijking word gedaan door anti-pvv-stemmers... Niet door de PVV stemmers zelf.
Ik denk ook dat sommige mensen hier veregeten dat de uitspraken die Wilders doet, vaak nieteens in hun punten staan....
En zich dus druk maken om iets, wat er niet is.
Aimee schreef:miek140 schreef:Maar het is zo'n onflexibele man, dat hij tóch nooit in de regering zal kunnen komen.
Dus waar maken we ons eigenlijk druk om met zn allen
Als hij in zijn eentje een ruime kamermeerderheid heeft, hoeft hij niet flexibel te zijn...............
miek140 schreef:Met zn allen op naar Polen dan maar
Aimee schreef:Oh.... Ik heb het al eens eerder gepost hoor en zeg het IRL regelmatig. Wilders is wat mij betreft de nieuwe Hitler
Waarom ik dat wel mag zeggen en Wilders geen Moslim-vervolging mag doen?
Omdat Mijn Kampf nog steeds verboden is, omdat Jodenvervolging zwaar afgerekend wordt, maar Moslim-vervolging mag in de 21ste eeuw wel?
Ik zie het verschil tussen het Jodendom en de Islam niet. Vervang in alle uitspraken van Hitler het woord Jodendom door Islam en je komt op de uitspraken van Wilders uit. Schandalig dat dat wel mag.
Ik hoop van harte dat er meer mensen in Nederland opstaan die dat durven te zeggen.
Overigens schreef ik niet dat de gemiddelde Wilders stemmer laag opgeleid is, slechts dat geschiedenis-onderwijs vaak gebrekkig is
miek140 schreef:Dus waar maken we ons eigenlijk druk om met zn allen
Lyonesse schreef:Je ziet het verschil niet? Ach, dat mohammed hele joodse stammen heeft uitgeroeid omdat ze geen moslim wilden worden is maar een klein deelEdit: Bovendien zijn joden geen buitenlanders. Joden zijn statenloos, hebben geen land van herkomst.
Lyonesse schreef:Nee, heb ik niet. Ligt dat niet ergens bij Timboektoe? Normaal doe ik dit soort uitspraken niet om niet van weet ik veel wat beschuldigd te worden, maar ik wordt niet graag met een moslim vergeleken.
Lyonesse schreef:Ik heb mijn diploma's bij mijn soeppakje gekregen
Wat een zinloze vraag zeg, heb je nog nooit van Isreal gehoord. Daar ga ik geen serieus antwoord op geven. Ik ben niet gelovig btw.