Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Raineri schreef:hahahahahhahaAls de post “groene groei” heet voorspelt het sowieso al niets goeds![]()
Niet alleen omdat het klinkt als een schimmel nadat je de plee 5 maanden niet schoongemaakt hebt, maar ook omdat het aan de basis staat van waarom we nu überhaupt problemen ervaren.
Karl66 schreef:Als jij een misdrijf pleegt, dan worden er ook vingerafdrukken genomen, dat is een gevolg van crimineel gedrag. Maar als je bij voorbaat al DNA van burgers gaat verzamelen in plaats van nadat ze crimineel gedrag hebben vertoond, dan zeg je als overheid dat je ervan uit gaat dat alle burgers in potentie gewoon een crimineel zijn. Dit gaat echt verder dan de onschuldpresumptie, dit gaat over de vraag hoe een overheid naar zijn burgers kijkt.
juval schreef:BigOne schreef:Faber, ik neem afstand van de omvolkingstheorie. Maar niet heus !!
wat moet ze doen zodat jij het wel geloofwaardig vindt?
BigOne schreef:Ik heb het debat gevolgd, absoluut ongeloofwaardig. Wanneer ik haar geloofwaardig zou vinden, zodra ze minister is direct de spreidingswet weer activeren.
Wanneer ze afstand neemt van omvolking maar tegelijkertijd dit zegt : zorgelijke demografische ontwikkelingen" dan is dat exact hetzelfde.
Cer schreef:Ik vind het DNA verhaal wel apart. Inhoudelijk er iets van vindend..
toen mensen moeilijk deden over alles electronisch betalen, al je medische gegevens vastleggen, overal bekeken worden (en iets met een rico wet) etc moesten ze zich volgens sommigen niet zo aanstellen.
Maar nu, met DNA, is het wel een issue? Het is toch gewoon in het verlengde van alles vastleggen.. ?
Loretta schreef:Over elektronisch betalen. Je zou maar een brief van jouw bank krijgen of je even uit wilt leggen waarom je geld hebt overgemaakt aan Albert Heijn.
https://www.youtube.com/watch?v=NrNzyXx1ybU