Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Donald Trump wil Tulsi Gabbard (43) op de post van Directeur van Nationale Inlichtingen. Dat is de persoon die al het spionnenwerk overziet. De gewezen Democrate staat bekend voor haar Ruslandvriendelijke houding en wordt vaak de ‘Amerikaanse cheerleader van Poetin’ genoemd. Doordat andere westerse landen informatie delen met de VS, krijgt ze straks ook die geheimen te zien. “Met haar is geen enkel westers geheim nog veilig”, vreest buitenlandjournalist Guy Van Vlierden. En hoe zal de rest van Trumps regering tegenover Rusland staan?
pmarena schreef:Ik vraag me af of hij al deze lui nou echt graag wil, of dat hij gewoon aan het kijken is waar ze hem mee weg laten komen. En als hij het dan finaal verkloot, dat hij dan extra makkelijk anderen de schuld kan geven want "hij werd tegengewerkt".
Sowieso vind ik het ergens wel lastig. Moet je nou proberen het nog enigszins te temperen allemaal om volk en vaderland te beschermen. Of moet je even door de zure appel heen zodat een groter deel van het volk ziet dat Trump / MAGA / GOP er een zooitje van maakt.....
Pandora2 schreef:Maar het volk heeft gekozen, dus Troemp is president.![]()
They vote for the price of a dozen eggs and oil. En als dat te duur wordt, is de president niet goed. Trump belooft lagere prijzen en spreekt de taal van de arbeider en dat is wat de mensen willen.
Citaat:Hoewel Donald Trump Elon Musk (53) nog maar net heeft benoemd tot hoofd van zijn nieuwe ‘ministerie voor overheidsefficiëntie’, laat de miljardair er geen gras over groeien. Musk heeft immers al een vacature de wereld ingestuurd: hij is op zoek naar “revolutionaire” medewerkers “met een superhoog IQ”. “We willen iemand die bereid is om meer dan 80 uur per week te werken”, klinkt het. Klein detail: de job is onbetaald.
Cer schreef:Ik kan niet vinden dat het onbetaald is?
https://www.businessinsider.com/elon-mu ... &r=US&IR=T
Wel dat ze willen snijden in nutteloze kosten en dat ze alles transparant willen maken. Dat lijkt me helemaal prima toch? En daar zal je best slimme mensen voor nodig hebben
Als die het dan ook nog eens gratis willen doen, heb je daar al bespaard!