Lijkt me wel vreemd als daar een soort van camerateam bij zit die de perfecte shots opneemt terwijl ze op die manier bezig zijn. Lijkt me niet dat ze dat met de hele wereld willen delen hoe ze precies op sociale media bezig zijn.
Ik vind het tot nu toe maar een merkwaardig filmpje.
pmarena
Geplaatst: 10-11-24 10:49
Trump houdt ervan om gefilmd te worden. Hier zie je meer van de oorsprong van het filmpje: https://x.com/artofthesurge
Je hoeft Twitter (of welke bron dan ook) niet als absolute waarheid te zien, dat is inderdaad gewoon naïef. Maar er kunnen wel dingen geplaatst worden die best interessant zijn om te bekijken
Mwoah ik weet niet in hoeverre ik Musk steun met een ooit aangemaakt account waar ik eigenlijk nooit wat mee doe of heb gedaan. Alleen af en toe kom je ergens waar er iets ter sprake komt en er een link naar een Twitter post staat. Dan vind ik het wel fijn om dat zelf te kunnen zien
Babootje
Geplaatst: 10-11-24 13:48
Polar schreef:
Het is alleen jammer dat je met een twitter account Musk steunt, dus hier het account in het begin direct verwijderd.
Dat doe je - in directe zin - alleen maar als je gebruik maakt van een betaalde versie.
Dat doe je al door je linkjes aan te klikken die naar twitter verwijzen helaas. Nu klik ik daar ook af en toe op, maar ik weet dat als ik er een account heb, dat het makkelijker is om er gebruik van te maken.
Mja daar ben je zelf bij, denk ik dan. Ik kijk eigenlijk nooit op Twitter, kom er dus alleen af en toe via een verwijzing zeg maar. Persoonlijk vind ik het moeilijker om Amazon links te laten liggen want die komt altijd bovendrijven met precies dat ding waar ik naar op zoek ben en nergens anders kan vinden
- Trump heeft tot nu toe de benodigde verklaringen (zoals een ethische verklaring dat je geen conflict of interest zal hebben als president) nog niet getekend, wat benodigd is voor de transition of power - Fox host Pete Hegseth wordt Secretary of Defense. Ter vergelijking, er zit nu een 4 of 5 star generaal met jarenlange ervaring; - Kristy Noem, die haar eigen 14mnd oude hond doodschoot omdat ze m niet geschikt vond als jachthond, wordt Secretary of Homeland Security - Musk en Ramaswamy leiden het nog op te richten DOGE; overigens is nog niet bekend of Musk (met het oog op conflict of interest) Tesla en X zal blijven runnen -Department of Education, en daarmee funding voor special education etc, wordt opgeheven - Trump wil omzeilen dat zijn nominaties eerst door de Senaat moeten - Trump wil herstelbetalingen aan blanke Amerikanen die door DEI banen zijn verloren.
Misschien de militaire ervaring van Pete Hegseth? En als je het schieten van de hond (die volgens het verhaal ook mensen beet) het belangrijkste vind over Kristy Noem, dan heb je denk ook wat gemist..
Ze verzette zich tegen federale beperkingen op energieproductie en milieubescherming. Ze streeft naar versoepeling van wapenbezit. Ze is felle tegenstander van abortus. Ze gebruikte 5 miljoen dollar aan Covid-gelden voor zelfpromotie. Ze weigerde medewerking aan maatregelen om Covid onder controle te krijgen.
Het is bizar dat zo iemand überhaupt een functie krijgt daar.
Dat lijken mij inderdaad de belangrijkere punten dan de hond.. Ook ligt ze niet lekker bij de Natives las ik, en vooral ook tegen same sex marriage.. dat vind ik ook zo'n debiel standpunt..
mylittlejoy
Geplaatst: 13-11-24 11:27
Cer schreef:
Misschien de militaire ervaring van Pete Hegseth?
Hij is veteraan die in Iran en Afghanistan gediend heeft, geen ervaring heeft in senior military of national security, maar - zelfs naar eigen zeggen - te extreem was voor het leger. Nee, enorm geschikt, vooral omdat hij Trump loyalist is.
Of wat een deel van de mensen in theorie dénken te willen.
mylittlejoy
Geplaatst: 13-11-24 11:37
Sowieso.
Oh ja, Mike Huckabee moet ambassadeur voor Isreal worden; sterk pro-israel, heeft in eerdere interviews aangegeven dat er geen wapenstilstand zal komen, want met Hamas is niet te onderhandelen en Israel mag hiermee ongestoord doorgaan.