Ik heb meer interviews met Musk gezien, hij hakkelt altijd wel een beetje.. het is niet een heel sociaal iemand..
En het is niet zo zwart/wit 'omdat zijn zoon nu een dochter is geworden'.. maar de manier waarop het gegaan is.
Nou ja, ik weet verder niet wat zn motieven zijn, ik ken de man niet persoonlijk natuulijk, maar ik heb het idee dat voor een groot gedeelte van Trump stemmers het 'woke' gebeuren een issue is. Net zoals het traditionele gezin, nu moeten vaak twee mensen werken waardoor kinderen 'door de straat' opgevoed worden. En niet omdat twee mensen (dus de vrouw bijvoorbeeld) carriere willen maken (zoals hier) maar omdat ze op 1 salaris simpelweg niet rondkomen (ik was tijdens onze USA trip ook best verbaast over hoeveel mensen (/vrouwen) 2 banen hadden.. in een winkel én in een restaurant, of in een hotel en in een winkel, ik realiseerde me dat nooit zo).
Dus daar speelt hij dan ook handig op in, het 'traditionele' gezin waarbij de man werkt (en die verdient ook nog eens meer geld dan een vrouw) en de vrouw moeder kan zijn en zelf de kinderen kan opvoeden. Nou ja, ingewikkelde materie
Disclaimer: ik zeg hiermee niks over wat ik ervan vind