Mja ik denk niet dat ik het "geweldig" zou noemen. Hij heeft resultaat geboekt ja
Maar de manier waarop.....
Ik vind het gewoon niet fair om Harris er op aan te spreken dat zij het niet goed genoeg gedaan zou hebben. Want daarmee zeg je dat Trump het wèl goed gedaan heeft. En zeg je eigenlijk dat liegen, bedriegen, bedreigen, kleineren, jezelf boven de wet en iedereen stellen, geen verantwoordelijkheid willen nemen en noem maar op.... de betere optie is dan gewoon eerlijk campagne voeren.
Ik ben nog steeds benieuwd wat degenen die Harris de schuld geven, dan willen dat zij doet?
Hetzelfde? Ook via liegen en bedriegen en heel veel haat en alle fatsoen de deur uit gooien om de boze Amerikaan achter zich te krijgen? Kwaad met kwaad bestrijden?
Het voelt voor mij een beetje als victim-blaming allemaal
Niet de schuld geven aan crimineel / landverrader / bully Trump & co die met list en bedrog de kiezers binnenhengelen. Maar de schuld geven aan degene die zij nu juist aanvallen met al smerige tactieken
Over die 15 miljoen missende stemmen, als ik zo wat rondlees dan lijkt dat simpelweg te wijten aan de grote opkomst van vorige keer, dat er toen gewoon meer stemmen binnenkwamen.
Ik kwam dit best wel interessante draadje met een aantal interessante posts tegen over verschillende onderwerpen, met daarin o.a. dit dat wel plausibel klinkt: https://www.reddit.com/r/FriendsofthePo ... ?rdt=47598
Citaat:
in 2020 don’t forget you were automatically sent a ballot to your house during covid versus now having to request one in 40+ states, or physically go someplace to wait in line and vote.
and then there’s about 2M dead people and 40M chronically disabled people from covid.
add to that, massive voter roll purges, targeted challenges to voter registrations designed to disenfranchise folks, outright suppression and intimidation, strategic closing of polling locations, etc etc.
and then people not voting at all in disgust about Palestine….
and just like that… millions of votes poofed sounds reasonable.
Sowieso is het natuurlijk schrijnend dat de Republikeinen er vanalles aan doen om het voor iedereen zo makkelijk mogelijk kunnen stemmen te ontmoedigen....dat zegt al genoeg over hoe je democratie bekijkt.