Verschillende dreigingen tegen Wilders om film

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Wildgirl

Re: Verschillende dreigingen tegen Wilders om film

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-08 18:01

Eeeehm zou je iets specifieker antwoord willen geven op mijn vragen?
Je zegt zelf geen hekel aan homoseksuelen te hebben, en (naar ik aanneem) ze net zo te behandelen en te benaderen als hetero's.
Ik zou dan niet achter een geloof kunnen staan die dat niet doet, hoe komt het dat jij dat wel kunt?
En nogmaals, wat zijn voor jou de voordelen naast je gevoel van vrijheid?
Vrijheid snap ik zelf eigenlijk niet maar misschien komt dat omdat ik geen doorgewinterde islam kenner ben, wat ik me wel voor kan stellen is het fijn vinden te weten hoe je moet leven; een soort richtlijn hebben zeg maar......klopt dat of zit ik mis?

Esperanza
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-08 18:13

Er zullen vast genoeg mooie kanten aan de islam zitten, die zitten er aan ieder geloof. Het idee is ook wel goed.

Maar het feit blijft dat de realiteit anders uitpakt. En het spijt me dat een aantal van jullie de negatieve feiten als sprookje en onbegrip, respectloosheid Knipoog of ontwetenheid proberen weg te wuiven... Waar komen al die feiten dan vandaan? Die zijn vast allemaal verzonnen... jeah right. Vork

Je kunt wel zeggen dat de mannen net zo hard fout zijn in de ogen van je god als de vrouwen wanneer zij dezelfde fout begaan, klinkt allemaal super logisch, maar helaas is de realiteit gewoon keihard anders. En dat maken de mensen die het geloof uitoeffenen er van. Feit blijft dat vrouwen die ook maar 1x teveel naar het andere geslacht kijken gewoon vermoord worden. Niet alleen in die overzeese landen, maar ook gewoon hier ons eigen land! En dat gebeurt niet met de mannen die dezelfde fout maken hoor, echt niet.

Dat mannen en vrouwen anders zijn snappen we hier allemaal wel, maar in dat geloof worden vrouwen als mindere wezens neergezet. Ook in het christendom hoor. Eva had de appel gegeten en dus zijn alle vrouwen fout? Gestoord Adam had geen eigen mening he? Moslims die het vertikken de vrouwen in Nederland een hand te schudden? Dan moet je lekker ergens anders gaan wonen. Hier benaderen we vrouwen gelijk en respectvol! Moslima's pakken zich in....omdat de mannen zich niet in kunnen houden als ze een bloot armpje zien.... dan zullen ze dat toch hard moeten leren! Ik leef hier in mijn eigen land en weiger me aan te passen aan dat soort vrouwonteerende normen en waarden. Als een ander dat wel wil, prima, maar ga dat dan ook ergens anders doen, want hier in Nederland gelden onze normen en waarden, niet die van de islam!

Een man en een vrouw hoeven/moeten niet gelijk zijn in onze westerse cultuur, dat is onzin, want dat zijn ze niet. Maar de keuze moet er zijn, voor een vrouw die hetzelfde werk of beter doet dan van een vergelijkbare man, dat zijn net zoveel of meer betaald krijgt als deze man. En dat zij dus ook net zoveel of meer recht heeft op de bijbehorende pormotie. Gewoon omdat zij beter is, niet omdat hij toevallig man is. En dat zijn de ongelijkheden waar we hier al jaren tegen strijden. En dus ben ik er niet mee eens dat we weer zoveel jaren teruggaan in de tijd door dit geloof.

Punt is dat het allemaal erg leuk is, ik heb nog geen 1 vrouwlijke recht of plicht in de islam gehoord die respectvol is tov van de vrouw. Dat ze zich mag afdekken, dat ze lekker achter in de moskee mag ziten? Kom maar met een goeie, want ik ken hem nog niet...

jameyskatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-08 18:14

deze anasheed (islamitische muziek) vind ik een hele mooi tekst hebben, vooral wanneer er word gezegd: schoonheid is van geen waarde wanneer deze voor iedereen binnen handbereik is. even vetaald dan

http://youtube.com/watch?v=2H82AejGs4g& ... re=related

deze is ook erg mooi. wat modernere muziek. en mooi verwoord.
http://youtube.com/watch?v=NjJG_eTFaH0& ... re=related

en deze vind ik persoonlijk de mooiste tekst hebben. echt prachtig
http://youtube.com/watch?v=2Us_u8gWTEs& ... re=related

er zitten mooie foto's bij,. maar ook foto's die schokkerend en nietbegrepen kunnen worden. persoonlijk hou ik niet van burka's en het is ook niet goed in ons geloof.

Wildgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-08 18:16

^^ietwat ongenuanceerd maar wel waar idd
Ik wacht iig met smart op antwoorden

Wildgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-08 18:19

I belong to my religion.....ik ook, GODzijdank geloof ik in mezelf.
Hoe kun je je in hemelsnaam zo verliezen in iets?

jameyskatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-08 18:24

Wildgirl schreef:
Eeeehm zou je iets specifieker antwoord willen geven op mijn vragen?
Je zegt zelf geen hekel aan homoseksuelen te hebben, en (naar ik aanneem) ze net zo te behandelen en te benaderen als hetero's.
Ik zou dan niet achter een geloof kunnen staan die dat niet doet, hoe komt het dat jij dat wel kunt?
En nogmaals, wat zijn voor jou de voordelen naast je gevoel van vrijheid?
Vrijheid snap ik zelf eigenlijk niet maar misschien komt dat omdat ik geen doorgewinterde islam kenner ben, wat ik me wel voor kan stellen is het fijn vinden te weten hoe je moet leven; een soort richtlijn hebben zeg maar......klopt dat of zit ik mis?

mijn geloof zegt dat wij barmhartig en behulpzaam moeten zijn tegen anderen mensen. homo's zijn ook mensen. dat het hun geaardheid niet goedkeurt is hun eigen probleem. ik ben het er ook niet mee eens maar ik mag me van mijn geloof ook niet met andermans zaken bemoeien. dus het is heel simpel voor mij.

er zijn ook moslims die niet zo met homo's omgaan. ik weet niet wat er door hen heen gaat. hun beleven de islam blijkbaar anders.

mijn gevoel van vrijheid... dat jongens me niet meer nafluiten Tong uitsteken ... nee dat is slechts een heeel heel klein deel ervan. ik voel me lekkerder op straat met een hoofddoek dan in de strakke sexy kleren die ik vroeger droeg.

mijn gevoel van vrijheid is doordat ik een einddoel met dit leven heb. ik ben er nu achter gekomen dat er nog een leven na dit leven is.. een eeuwig leven. en je positie moet je verdienen. aan dit leven op aarde komt een keer een eind. en ik heb nu een soort doel. niet meer van: school --> werken --> geld verdienen --> huisje boompje beestje en dan dood.. dat is nu slechts een onderdeel van mijn leven maar geen einddoel.

ik ben nu ook niet meer bang om dood te gaan. ik weet dat het mij ieder moment kan overvallen en dat wij mensen daar geen macht over hebben. ik geloof dus wanneer ik goed leef dat ik dan niets te vrezen heb en met een gerust hart mijn graf in kan.

mijn hoofddoek is dus ook een deel van gehoorzaamheid aan God, het is een deel herkenning (mensen herkennen mij als moslima) en als laatste is het om mijn schoonheid (die niet voor iedereen is) te bedekken. maar deze komt op de 3e plaats.

ja precies. dat heb je niet mis. het is ook fijn om richtlijnen te hebben. ik weet nu altijd wat ik moet doen.

haha ik kan me voorstellen dat dit heel raar klinkt als je in niets geloof. maar ik voel me hier heerlijk bij.

jameyskatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-08 18:28

Esperanza schreef:
Ook in het christendom hoor. Eva had de appel gegeten en dus zijn alle vrouwen fout? Gestoord Adam had geen eigen mening he?

zo is het niet beschreven in de Koran.

wat je verder allemaal geschreven hebt.. echt heeeel raar.

ik ken niemand die vermoord is omdat ze naar een man keek Tong uitsteken echt raar. kijk naar de familiedranma;s het afgelopen jaar in nederland.
kijk hoeveel dronken mannen hun vrouw door de kamer meppen..
zo kan ik een hele lijst maken. dit gebeurd overal. dat is niet door het geloof.

jameyskatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-08 18:35

sorry esperanza.

ik geef mijn mening nu even

ik vind jou dom en ik vind jou kortzichtig.

je praat alsof je islamitische buren in abbekerk hebt. die man slaat zijn vrouw en heeft een baard. die vrouw komt het huis enkel uit voor boodschappen. die dochters van 4 jaar lopen al gesluierd en alleen de zoontjes spelen op straat tot savonds laat..
en jij weet dit allemaal doordat jij iedere middag op de thee gaat bij hen..

nee ik nodig je uit. kom een keer langs. bv in de ramadan. en proef de gastvrijheid van de mensen. maak de openheid mee en ga in gesprek. na wat projecten ben ik er wel achter gekomen dat moslims komen opdagen en dat niet-moslims thuis blijven. jammer want zo raken we nooit in gesprek (enkel via een toetsenbord)

maar ik meen het serieus. als er animo voor is dan kan ik een diner organiseren (haal ik direct wat schoolpunten binnen Clown )
ik vind het altijd leuk als mensen uit interesse langs komen.

Wildgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-08 18:53

waar woon je, ik durf de uitdaging wl aan te gaan maar zou dan ook graag met moslim mannen willen praten, of mogen we niet tegelijk eten?

jameyskatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-08 19:02

haha jawel hoor. ik woon in gorinchem maar kom ook regelmatig in utrecht. tijdens de ramadan is er eigenlijk iedere avond ergens iets te doen.

het breken van het vasten, met veel eten natuurlijk Tong uitsteken worden gehouden in scholen, buurthuizen, moskeeen enzovoort.

na de zomervakantie begint de ramadan. een collega van mij wilt ook iets gaan opzetten. dus als je wil kan ik je benaderen wanneer er iets is.

(soms zijn er open dagen in moskeeen. die zijn ook bedoel voor nederlanders.. bij sommige moskeeen krijg je een 'gids', zowel mannen als vrouwen, en kan je al je vragen kwijt.)

ik weet nog goed dat ik met mijn oma in de moskee was (toen ik nog niets over de islam wist) en dat een oude man ons in gebrekkig nederlands alles uit begon te leggen, met zoveel geduld en begrip naar ons toe. iets wat wij toen helemaal niet verwacht hadden

ik denk dat ik binnenkort hierheen ga. http://www.milaadfestival.nl/
Laatst bijgewerkt door jameyskatje op 24-03-08 19:07, in het totaal 1 keer bewerkt

Lyonesse

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-08 19:02

lies schreef:
Een goede zet van de moslim omroep. Jammer weer dat Wilders er niet op in gaat.

Waarom jammer? Waarom zou hij er bij de NMO wel op in gaan, en bij de anderen niet. De eissen zijn namelijk hetzelfde als van bijv sbs6. Met sbs zou hij nog meer mensen bereiken ook.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-08 19:05

Ik weet wel dat ik het vreselijk zou vinden als mijn dochters zich zouden bekeren tot de islam. Dan heb ik toch iets fout gedaan in mijn opvoeding. Ik leer mijn meiden dat iedereen gelijk is, ik kan mij er dan ook niets bij voorstellen dat je je vrijheden opgeeft. Daar is hard voor gestreden.

Als iemand waar ik niets mee heb daar wel voor kiest prima, maar ik hoop toch op iets anders voor mijn kinderen.

jameyskatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-08 19:10

waarom heb je iets fout gedaan?? je kan het ook zo zien. jij hebt hen opgevoed tot personen die zo'n grote beslissingen kunnen nemen. jij hebt hen juist heel dapper gemaakt en zelfstandig.

zo zie ik het. maar ik kan jou kant ook begrijpen.

en nogmaals. de vrijheid word niet opgegeven. mijn ouders denken ook dat ik mijn vrijheid nu opgeef, ze zien niet in dat ik me juist vrij voel in mijn geloof en dat ik mij bedrukt voel door hen. maar ik heb geduld met ze en ik begrijp ook hen kant.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-08 19:12

Ik snap jouw ouders helemaal, ik moet er ook echt niet aan denken
Ik probeer ze inderdaad tot zelfstandige individuen te laten opgroeien, en door moslima te worden geef je een groot deel van je zelfstandigheid op.

Caye

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-08 19:13

faye schreef:
Ik snap jouw ouders helemaal, ik moet er ook echt niet aan denken
Ik probeer ze inderdaad tot zelfstandige individuen te laten opgroeien, en door moslima te worden geef je een groot deel van je zelfstandigheid op.

Afgod hier ook zo..

Lyonesse

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-08 19:18

jameyskatje schreef:
mijn gevoel van vrijheid... dat jongens me niet meer nafluiten Tong uitsteken ... nee dat is slechts een heeel heel klein deel ervan. ik voel me lekkerder op straat met een hoofddoek dan in de strakke sexy kleren die ik vroeger droeg.

Maar dat deed je toch zelf? het is geen verplichting om in strakke pakjes rond te waggelen Clown

jameyskatje schreef:
mijn hoofddoek is dus ook een deel van gehoorzaamheid aan God, het is een deel herkenning (mensen herkennen mij als moslima) en als laatste is het om mijn schoonheid (die niet voor iedereen is) te bedekken. maar deze komt op de 3e plaats.

Hierover heb ik toch een oprechte vraag: Ik erger me namelijk helemaal dood aan de moslima's met hoofddoeken, die wel een plamuurlaag van make-up hebben en zich behangen onder de sieraden. Als je toch je schoonheid wilt bedekken, waarom dan de rest erbij? Make-up en sieraden draag je om mooier te worden, terwijl mensen dat niet mogen zien? Wat denk je dan in hemelsnaam?
In mijn ogen zijn dit namelijk alleen maar hypocriete personen die zich als moslim willen laten zien, om zich af te zetten tegen de rest.

jameyskatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-08 19:21

natuurlijk niet.

zal ik 1 smeekgebed typen

"O Allah, bedwing mij van wat U heeft verboden en leidt mij tot wat U heeft toegestaan en maak mij onafhankelijk van anderen"

het is juist typisch islamitisch dat je onafhankelijk bent. jij bent verantwoordelijk voor jou keuzes, intenties en daden..

je bent wel afhankelijk van God (omdat wij geloven dat Hij almachtig is) maar niet van anderen mensen..

maar ik denk dat jij bedoeld: de sterke familie banden, de man en vrouw die elkaar nodig hebben enzovoort.. dat klopt. die samenhorigheid is ook erg belangrijk.

maar mijn ouders zeggen ook:
ze lieg niet meer, ze heeft meer respect voor ons gekregen, ze heeft meeer verantwoordelijkheids gevoel gekregen blabla,. ze zien ook zeker veel verbetering aan mij dankzij mijn bekering.. en mijn moeder zegt altijd: "ik ben blij dat je geen junk bent, of jezelf snijd, of zwanger bent, of een crimineel bent, of iemand die ieder weekend met een ander slaapt en bezopen thuis komt.. je hoort zoveel rare dingen tegenwoordig"

en ze zegt ook dat ze trots op mij is dat ik ergens voor gegaan bent. dat ik met alle druk kan omgaan en mijzelf heb gevonden.

als een ouder schaam je jezelf niet voor je kind. je kan het ook positief bekijken.
maar natuurlijk. ouders hebben nou eenmaal een toekomstbeeld en verwachtingen, het komt hard aan wanneer deze niet waarheid worden. maar er zijn ergere dingen waar je kind in kan belanden.

Lyonesse

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-08 19:22

Oeh, nog een vraag over de ramadan Clown Wat is het nut? Wat ik van een klasgenoot heb gehoord ( Moslim, Marokkaan, want er schijnt ook nog verschil te zitten in de islam door waar je vandaan komt Clown ) dat het kort samen gevat is, dat je voelt wat arme mensen in bijv 3e wereld landen meemaken en het reinigen van jezelf. Maar wat voor zin heeft het als je gewoon je rtme omdraaid? Ipv overdag normaal te eten, vreet je jezelf na zonsondergang de pleuris. Lijkt me vrij zinloos eigenlijk. Nagelbijten / Gniffelen

jameyskatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-08 19:26

Mystica schreef:
jameyskatje schreef:

Hierover heb ik toch een oprechte vraag: Ik erger me namelijk helemaal dood aan de moslima's met hoofddoeken, die wel een plamuurlaag van make-up hebben en zich behangen onder de sieraden. Als je toch je schoonheid wilt bedekken, waarom dan de rest erbij? Make-up en sieraden draag je om mooier te worden, terwijl mensen dat niet mogen zien? Wat denk je dan in hemelsnaam?
In mijn ogen zijn dit namelijk alleen maar hypocriete personen die zich als moslim willen laten zien, om zich af te zetten tegen de rest.

so am I Knipoog en vervolgens hebben ze ook nog een grote mond en roddelen ze over anderen. dat is niet 'hijaab' je hebt een innerlijke hoofddoek en een uiterlijke hoofddoek.

ik ben het met je eens hoor. alleen ik ben niet degene die over hen moet oordelen. ik zal ook zo mijn fouten hebben

maar zoals al is gezegd. iedere moslim is anders. vooral die pubermeiden(die ook vaak zoekende zijn naar hen eigen-ik) stellen mij regelmatig teleur. en wanneer ik wil spreek ik ze hier op aan, want het pakt voor anderen ook niet leuk uit.

"de strugle tussen 2 werelden, hoofddoek + skinnyjeans & styletto's. "

jameyskatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-08 19:55

aarhg dit is echt stom. had ik een hele tekst geschreven, doet mn pc raar, ben ik het kwijt Boos!

Mystica schreef:
Oeh, nog een vraag over de ramadan Clown Wat is het nut? Wat ik van een klasgenoot heb gehoord ( Moslim, Marokkaan, want er schijnt ook nog verschil te zitten in de islam door waar je vandaan komt Clown ) dat het kort samen gevat is, dat je voelt wat arme mensen in bijv 3e wereld landen meemaken en het reinigen van jezelf. Maar wat voor zin heeft het als je gewoon je rtme omdraaid? Ipv overdag normaal te eten, vreet je jezelf na zonsondergang de pleuris. Lijkt me vrij zinloos eigenlijk. Nagelbijten / Gniffelen

leuk dat je dat allemaal weet haha Haha!, veel mensen zeggen: waarom ga je je uithongeren, Clown

het heeft er niet mee te maken waar je vandaan komt. want islam is voor iedereen. en de islam kent geen nationalisme. maar het komt doordat turken bv naar de kalender kijken en marokkanen bv houden de stand van de maan in de gaten (dat volg ik ook want zo moet het eigenlijk) ik denk dat dat iets cultureels is ofzo. het is wel stom eigenlijk. maar daardoor verschilt het wel eens een dag. maar officieel is het voor iedereen hetzelfde.

je staat idd stil bij mensen die het niet hebben (deze maand horen wij ook extra aalmoezen te geven) en we zien onze luxe extra in en tonen onze dankbaarheid.
de ramadan is ook gezond voor je lichaam. hier kan ik heel lang op ingaan maar je word van binnen gereinigd (je mag niet te lang vasten van ons geloof. want 2 maanden vasten is bv wel ongezond).
ook is in deze maand het 1e vers van de Koran neer gezonden. dat vieren we ook. het is een maand van bewustwording. er zijn sociale voordelen, fysieke voordelen, spirituele voordelen..

ik vind het zo mooi. ik kijk er ook echt naar uit. ik moest het eerst meemaken, maar nu ben ik overtuigd.
ik heb door deze maand meer dicipline en doorzettingsvermogen gekregen. ook was ik trots op mezelf als ik het vol hield en werd ik zelfverzekerd. ik heb ook totaal geen honger gehad. dat kwam door mijn intentie, ik dacht: "dit is een daad van aanbidding, hiervoor word ik beloond, ik moet niet opgeven, je bent niet de enige die vast"
natuurlijk voelde mijn maag wel leeg. en dan dacht ik automatisch aan mensen zonder eten.. en dacht ik: godzijdank voor alles wat ik heb.
de sfeer onderling was ook heerlijk. want iedereen voelt met elkaar mee zegmaar. er waren geen woorden nodig. (zelfs vreemden begrijpen je) iedereen was vrolijk,. niemand was gestresd.. (je zal juist denken dat iedereen slap en vermoeid is en dus chaggie)
wanneer we gingen eten begonnen we met een gebed en vervolgens wat soep of een dadel. het eten bouw je op. en je neemt de tijd(dat is ook belangrijk, als je eet met rust) we vraten onszelf niet vol, dat kan je lichaam niet aan en wij moeten gematigd eten en gezond eten. (ik heb eens bijgehouden wat ik sochtends en savonds at. dit was in het totaal veel gezonder dan wanneer ik niet vastte, maar de hoeveelheid was hetzelfde.) mijn lichaam had ook geen behoefte aan snoep/chips.
haha ik zit een heel verhaal te schrijven. ik vind het gewoon geweldig. het is een feest voor mij.

op deze site staat het vrij simpel uitgelegd.
ik vind het een goede uitleg, misschien heb je er iets aan.
http://www.ontdekislam.nl/ramadan_vasten.php

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-08 20:11

Esperanza schreef:
Dat mannen en vrouwen anders zijn snappen we hier allemaal wel, maar in dat geloof worden vrouwen als mindere wezens neergezet. Ook in het christendom hoor. Eva had de appel gegeten en dus zijn alle vrouwen fout? Gestoord Adam had geen eigen mening he?

Kind, hoe vaak heb jij de bijbel al gelezen?
Adam is net zo hard gestraft als Eva en weet je hoe dat komt? Adam had ook van die appel gegeten.

Als je geen respect op kan brengen voor gelovigen, vraag het dan niet, want ik weet niet hoe het met Jameyskatje zit, maar ik heb persoonlijk weinig zin om de moeite te nemen om dingen uit te gaan zitten leggen, alleen om er vervolgens op afgerekend te worden.

jameyskatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-08 20:17

Blue_Eyes schreef:
Esperanza schreef:
Dat mannen en vrouwen anders zijn snappen we hier allemaal wel, maar in dat geloof worden vrouwen als mindere wezens neergezet. Ook in het christendom hoor. Eva had de appel gegeten en dus zijn alle vrouwen fout? Gestoord Adam had geen eigen mening he?

Kind, hoe vaak heb jij de bijbel al gelezen?
Adam is net zo hard gestraft als Eva en weet je hoe dat komt? Adam had ook van die appel gegeten.

Als je geen respect op kan brengen voor gelovigen, vraag het dan niet, want ik weet niet hoe het met Jameyskatje zit, maar ik heb persoonlijk weinig zin om de moeite te nemen om dingen uit te gaan zitten leggen, alleen om er vervolgens op afgerekend te worden.

haha ja je hebt ook gelijk. ik zeg steeds tegen mezelf: ach romy hou op.. het is toch nutteloos

ik vind het niet erg om uit te leggen wanneer iemand oprechte interesse heeft maar wanneer iemand mij aanspreekt met een andere gedachte (dus bv om iemand neer te halen) dan is het gesprek al snel niet leuk meer en is het vaak ook nutteloos.

ik weet niet precies hoe het met adam en eva zit in de bijbel. ik heb wel bijbelles gehad en heb op mijn kamer een bijbel liggen. (vind het trouwens ook belangrijk om weet te hebben over andere religies) maar dat doet er niet toe.. het was gewoon een raar voorbeeld dat ze gaf.

Wildgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-08 20:28

Nou wie gaat er mee bij jameyskatje eten als de ramadan bezig is?meer bokkers uit het noorden wellicht, kunnen we samen met de trein!

jameyskatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-08 20:31

hahah Cool

correctie MET mij. niet BIJ mij.. bij mij thuis is er niet veel te beleven tijdens ramadan.
maar utrecht ligt wel centraal, ik ga mn oren en ogen open houden. Haha!

Violaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-08 20:32

Sorry hoor maar die Wilders had het kunnen verwachten!
(en dat deed hij ook) De film was net 'bekend' en hij liep al met tig body guarts .. En tuurlijk is het een vrij land en mag je je mening uiten, maar als je het over de Islam gaat hebben moet hij de gevolgen weten.