gohya schreef:"IkbenEllen" Ik rook niet in een restaurant waar mensen zitten te eten.Ik ga altijd naar buiten als ik wil roken.Ik houd rekening met de niet rokers.Zelfs in mijn eigen huis rook ik buiten als er bezoek is dat er niet tegen kan.De ramen en deuren worden van te voren open gezet zodat het frisser is binnen voor de niet roker.Hoeveel socialer moet ik nog zijn?En nog word je vaak voor aso uit gemaakt als roker.
Helaas ben jij een van de weinigen. De meeste rokers roken wel in een restaurant (tja, misschien niet als er iemand aan hun tafel zit te roken, maar er zitten ook nog mensen om heen) en ik ken niet een roker die thuis niet rookt, omdat ik er ben, hoor. Ja, toen mijn dochter nog een baby was. Toen wel. Maar tegenwoordig niet meer. Gelukkig ken ik steeds minder rokers. Het lijkt wel of ze na de 30 allemaal stoppen.
Serieus.
Ik erger me kapot, dat als mijn vriend ergens een optreden met zijn band heeft, hij de hele avond in de rook mag staan. Als ik meega, voor mij idem dito. Zo irritant en zo asociaal. En dan heb ik het over die rokers, he. Ik zie rokers ook vaak hun asbak legen, als ik voor een stoplicht sta. Ook zoiets. Peuken weggooien in de natuur. Dat vind ik echt asociaal, ja.