Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ann schreef:Dat is het ook, maar er hoeft geen opzet (om te doden) in het spel te zijn geweest?
Lusitana schreef:Schimmelig schreef:misschien wel een paar keer versleept. Gerry is ook nog naar Engeland geweest. Kan wel in een koffer gezeten hebben.
Maar goed dat komt wel uit hoor, Kate breekt wel, die was de zwakste schakel.
zydeco schreef:ja daar heb je natuurlijk ook een punt
maar koffers worden tegenwoordig toch gescant en alles i.v.m de terroristische dreiging
of speelt dat niet zoveel in portugal
of is hij met prive vliegtuigen naar engeland gegaan
bah luguber allemaal als je verder denkt
zydeco schreef:ik heb trouwens het gevoel dat vandaag of morgen alles bekend word (door kate?)
vind het nu erg snel gaan met de berichtgeving
en het lijkt me ook dat nu zo'n beetje alle testresultaten ook wel binnen zijn
(wat natuurlijk verklaart dat ze de ouders verhoren)
nee ik denk echt niet dat het lang zal duren voor alles boven tafel is
Lusitana schreef:Handbagage wordt gescanned, koffers niet. Hier niet althans. Verder zijn er inderdaad ook wat reisjes per privé jet ondernomen. dat kan ik wel even teruglezen in het archief van de krant.
Storm76 schreef:Hebben jullie wel een van het Müchhauzen by Proxy syndroom gehoord?
Storm76 schreef:Hebben jullie wel een van het Müchhauzen by Proxy syndroom gehoord? Dat is dat bv moeders, of ouders hun kind ziek maken of een ziekte verzinnen, het is een manier van aandacht vragen. Mensen met Münchhausen willen dat iedereen met hun meeleeft en willen gezien worden als zorgzaam en toegewijd. Volgens ruwe schattingen overlijden op deze manier ieder jaar zo'n 20 kinderen in Nederland. En het is bijna niet aan te tonen door artsen.
Misschien dat de ouders van Maddie ook aandacht willen? Het gaat dan wel heel ver om je eigen kindje te vermoorden, maar zoals ze in de media 'gesprongen' zijn is ook niet helemaal normaal te noemen. Ze smullen van alle aandacht lijkt het wel. Zoveel landen hebben ze al bezocht. Ze zijn zelfs bij de paus geweest!
Hier een artikel over het syndroom
zydeco schreef:Lusitana schreef:Handbagage wordt gescanned, koffers niet. Hier niet althans. Verder zijn er inderdaad ook wat reisjes per privé jet ondernomen. dat kan ik wel even teruglezen in het archief van de krant.
is hij dan dezelfde dag nog naar engeland gegaan ?
er komt iets raars in me op maar dat zou je dan toch moeten ruiken
Lusitana schreef:Ik ben bekend met het syndroom, maar over het algemeen is het zo dat ze zorgen voor herhaaldelijke ziekenhuis opnames, niet voor een directe dood in een keer. Bovendien gaan ze dan geen lijk verbergen? En dan zou er een verleden moeten zijn van opnames.
Dan gaan ze trouwens denk ik ook niet dagelijks uit eten met de kinderen alleen in het appartement, want dat komt niet erg toegewijd over... en dan laten ze de tweeling achter als ze gaan reizen enzo, lijkt mij.