Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mystica schreef:Val ik onder de jongere bokkers of de volwassenen?
Mystica schreef:Val ik onder de jongere bokkers of de volwassenen?
Whiz schreef:@ michelle
Maakt het nou uit in welke taal ze zitten te kakelen dan>?? In alle gevallen kun je dan je muziek toch niet meer horen, of het nou arabisch, nederlands of engels is.
_Michelle__ schreef:Whiz schreef:@ michelle
Maakt het nou uit in welke taal ze zitten te kakelen dan>?? In alle gevallen kun je dan je muziek toch niet meer horen, of het nou arabisch, nederlands of engels is.
Nee maakt niet uit, maar ik heb ervaring dat het vaker voorkomt dat "buitenlanders" vaker zo zitten te kakelen.
Ze praten vaak heel hard vol emotie, maar het lijkt net of ze ruzie hebben. Dat is voor andere mensen heel storend, maar als je er iets van zegt wordt je voor van alles en nog wat uitgescholden.
_Michelle__ schreef:Ik heb het dan vooral over de Turkse en Marokkaanse mensen. en nee ik discrimineer niet..
_Michelle__ schreef:Ik heb het niet over het verschil wat ik wel of niet zie, want ik weet toevallig dat die mensen waar ik het over heb (die bij mij in de bus zaten) marokkaans waren.
Edit: Typo
DebbieY schreef:Weet je wat me trouwens op valt even tussendoor? Dat de jongeren hier echt een stuk rechtser zijn dan de ´volwassenen´ om het even te noemen.. Echt hé..
ShirleyA schreef:DebbieY schreef:Weet je wat me trouwens op valt even tussendoor? Dat de jongeren hier echt een stuk rechtser zijn dan de ´volwassenen´ om het even te noemen.. Echt hé..
Dat vind ik een mooie ontwikkeling! Neemt niet weg dat ik zelf al 41 ben, en mijn ouders ook rechts zijn en toch echt al heel lang volwassen zijn. Maar ik denk idd dat er een rechtse tendens heerst onder de jongeren, en dat snap ik wel.
ShirleyA schreef:DebbieY schreef:Weet je wat me trouwens op valt even tussendoor? Dat de jongeren hier echt een stuk rechtser zijn dan de ´volwassenen´ om het even te noemen.. Echt hé..
Dat vind ik een mooie ontwikkeling! Neemt niet weg dat ik zelf al 41 ben, en mijn ouders ook rechts zijn en toch echt al heel lang volwassen zijn. Maar ik denk idd dat er een rechtse tendens heerst onder de jongeren, en dat snap ik wel.
lies schreef:
Ik durf het niet zo goed te zeggen, aangezien ik me onder nogal veel 'rechtsen' bevind hier op het forum iig, maar ik doe het toch![]()
Rechts staat voor mij nl zo'n beetje gelijk aan egoisme en onverdraagzaamheid
Ik vind het dus zeker geen mooie ontwikkeling.
Overigens stemmen mijn ouders al sinds jaar en dag rechts. Mijn zus heeft vorige keer D66 gestemd. Wat ze nu gaat stemmen weet ik niet. Ik gok GroenLinks.