Want in de maagd Maria geloof ik ook nog steeds niet

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
AikePeer schreef:En dan nog Runningkawa bij een one night stand kan ook het condoom ook schuren.
runningkawa schreef:Ja zowel pil en condoom dezelfde dag onveileig
Vind je het erg dat ik dat iets te veel toeval vind...
En one night stands, ik zal wel te ouderwets en preuts zijn wat dat betreft...
runningkawa schreef:Ja zowel pil en condoom dezelfde dag onveileig
Vind je het erg dat ik dat iets te veel toeval vind...
En one night stands, ik zal wel te ouderwets en preuts zijn wat dat betreft...
odetteke schreef:Zaten ze maar op de fiets, dan konden ze ook niet zwanger raken![]()
Zep schreef:Toch denk ik dat je je erin vergist RK, hoe vaak mensen die zich wel aan de regels houden en voorbehoedmiddelen op de juiste manier gebruiken toch ongewenst zwanger raken. En dat is heus niet alleen maar erop los fietsende jeugd
Zep schreef:
Ben jij nooit wezen "brommers kiek'n" dan![]()
Zep schreef:[***] schreef:Zaten ze maar op de fiets, dan konden ze ook niet zwanger raken![]()
Ben jij nooit wezen "brommers kiek'n" dan![]()
runningkawa schreef:Maar hoe doen moeders dat dan waar de vader van overlijd als de kinders nog klein zijn (ik was 9 toen mijn vader overleed)
Terug stoppen kan dan ook niet meer
Zep schreef:Toch denk ik dat je je erin vergist RK, hoe vaak mensen die zich wel aan de regels houden en voorbehoedmiddelen op de juiste manier gebruiken toch ongewenst zwanger raken. En dat is heus niet alleen maar erop los fietsende jeugd
maikeltje schreef:Ik ben 35, vrouw, moeder van twee kinderen.
In principe ben ik tegen abortus. Mijn eerste kind was niet gepland, maar je weet dat als je sex hebt er bepaalde risico's aan kleven. Wij (ik en mijn vriend) hebben geen seconde getwijfeld, het kind was welkom! Runningkawa heeft wat dat betreft een punt.
odetteke schreef:Ik heb nog een vraag voor de mensen die tegen abortus zijn over het algemeen: Hebben jullie er begrip voor als een alleenstaande moeder die bijvoorbeeld zwanger blijkt te zijn van een drieling abortus laat plegen?
runningkawa schreef:Los fietsende oudjes kan ook