Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marley schreef:daarbij is het seks gebeuren ook al flink verminderd. Een aantal zenders is naar mijn weten gestopt met het uitzenden van seksfilms....
TheSam schreef:Ik denk dat dat komt doordat de TS zogezegd haar TV uit huis heb gedaan door bloot op de TV... beetje overdreven en overtrokken.
TheSam schreef:Dat ben ik niet met je eens... ik vind een verschil zitten tussen sex en de liefde bedrijven. Sex is spannend en opwindend.. de liefde bedrijven vind ik iets heel intens.
Ik spreek hierbij uit ervaring en wil geen voorbeelden geven, die zijn voor mij prive. Maar voor mij zit er weldegelijk verschil in
TheSam schreef:Sex heb ik met een collega.. de liefde bedrijf ik met mijn vriend.
Dat is voor mij het verschil ...
ingdong schreef:ik vind dat sex bestemd is voor 2 personen.. Je hoort het niet met jan en alleman altijd maar te doen... Met je vriend, heb je die niet, dan doe je t maar met jezelf... MAar "zomaar" met iedereen in bed duiken, gewoon voor de fun, vind ik heel erg.. En dan gillen en zeuren als ze een SOA hebben of zwanger zijn, terwijl je er zelf bij bent. Nee, sex is niet voor zomaar voor de fun, maar voor 2 geliefden, die van elkaar houden...
EmDee schreef:"beter balans bloot" vind ik wel een goeiebbb...
ingdong schreef:TheSam schreef:Sex heb ik met een collega.. de liefde bedrijf ik met mijn vriend.
Dat is voor mij het verschil ...
ik vind dat sex bestemd is voor 2 personen.. Je hoort het niet met jan en alleman altijd maar te doen... Met je vriend, heb je die niet, dan doe je t maar met jezelf... MAar "zomaar" met iedereen in bed duiken, gewoon voor de fun, vind ik heel erg.. En dan gillen en zeuren als ze een SOA hebben of zwanger zijn, terwijl je er zelf bij bent. Nee, sex is niet voor zomaar voor de fun, maar voor 2 geliefden, die van elkaar houden...
Arnoud schreef:Ned 1 2 en 3 worden snachts progamma's van de afggelopen avond herhaald. (over en over en over)(slaap slecht wegens de hitte)
manie schreef:Volgens mij heeft TS weinig medestanders als ik alle reacties zo lees
Urielle schreef:Jawel hoor, TS had genoeg medestanders. Maar er wordt zo in een kringetje gel*ld dat die allang naar een ander topic zijn. Voor de zinvolle discussie: zie de eerste X pagina's, daarna is het alleen maar meer van hetzelfde
Urielle schreef:Er zijn toch inmiddels al 35 pagina's volgekletst
Maar van mij mogen die irri reclames wel van tv (en neem gelijk die waspoederreclames mee)