Ik zoek mensen die aktie willen voeren tegen bloot op TV

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MMIDV

Re: Ik zoek mensen die aktie willen voeren tegen bloot op TV

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-06 14:35

daarbij is het seks gebeuren ook al flink verminderd. Een aantal zenders is naar mijn weten gestopt met het uitzenden van seksfilms....

DunnitsMystery

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-06 14:39

Marley schreef:
daarbij is het seks gebeuren ook al flink verminderd. Een aantal zenders is naar mijn weten gestopt met het uitzenden van seksfilms....

hehe, aah dat waren geen seksfilms, dat was toch maar van dat softe gebeuren, daar is geen lol aan om naar te kijken.. Clown

Ben het overigens wel eens met hirespider dat het bloot/sex gehalte voornamelijk op ons mannen gericht is. Maar de oplossing is dan imo niet minder bloot maar eerder beter in balans bloot.

manie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-06 14:40

Volgens mij heeft TS weinig medestanders als ik alle reacties zo lees

EmDee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-06 14:42

"beter balans bloot" vind ik wel een goeie Haha! bbb... Nagelbijten / Gniffelen

MMIDV

dat is ook zo..... dat was errug soft, maar ok Haha!

er is veel vrouwelijk bloot, maar ook mannelijk bloot.
Alleen als een vrouw in bikini loopt is het meteen WHAAAAAAAAAA en als een man in een zwembroek voorbij komt is er niks aan de hand.
Ik denk dat vrouwen wat hysterischer zijn daarin.....

TheSam

Ik denk dat dat komt doordat de TS zogezegd haar TV uit huis heb gedaan door bloot op de TV... beetje overdreven en overtrokken.

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-06 14:52

TheSam schreef:
Ik denk dat dat komt doordat de TS zogezegd haar TV uit huis heb gedaan door bloot op de TV... beetje overdreven en overtrokken.

Zooo Rotterdam zeker? Haha!
Bij goed gebruik van de aan/uitknop, valt het best mee met het bloot op tv. En sommige mensen moeten altijd nog ff langs het bloot zappen, om zeker te weten dat ze zich er nog aan ergeren Nagelbijten / Gniffelen

ingdong

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-06 15:13

TheSam schreef:
Dat ben ik niet met je eens... ik vind een verschil zitten tussen sex en de liefde bedrijven. Sex is spannend en opwindend.. de liefde bedrijven vind ik iets heel intens.

Ik spreek hierbij uit ervaring en wil geen voorbeelden geven, die zijn voor mij prive. Maar voor mij zit er weldegelijk verschil in *LOL*

sorry, maar met mijn vriend bedrijf ik de liefde, en dat is de meest geweldige sex!!!!! juist OMDAT je de liefde bedrijfd...

TheSam

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-06 15:19

Sex heb ik met een collega.. de liefde bedrijf ik met mijn vriend.

Dat is voor mij het verschil ... Haha!

ingdong

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-06 15:23

TheSam schreef:

ik vind dat sex bestemd is voor 2 personen.. Je hoort het niet met jan en alleman altijd maar te doen... Met je vriend, heb je die niet, dan doe je t maar met jezelf... MAar "zomaar" met iedereen in bed duiken, gewoon voor de fun, vind ik heel erg.. En dan gillen en zeuren als ze een SOA hebben of zwanger zijn, terwijl je er zelf bij bent. Nee, sex is niet voor zomaar voor de fun, maar voor 2 geliefden, die van elkaar houden...

TheSam

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-06 15:25

En dat is jouw mening... ik hou daar een andere mening op na. Ik respecteer die van jou dan verwacht ik ook dat jij die van mij respecteer.

Dana01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-06 15:37

misschien moet de TS eens naar sexetera kijken, mannen zat Haha!

knollebol

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-06 15:46

tja Tegen bloot op tv, maar eigenlijk hebben ze gewoon geen sexleven hhahh of helemaal geen zin

DunnitsMystery

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-06 15:54

ingdong schreef:
ik vind dat sex bestemd is voor 2 personen.. Je hoort het niet met jan en alleman altijd maar te doen... Met je vriend, heb je die niet, dan doe je t maar met jezelf... MAar "zomaar" met iedereen in bed duiken, gewoon voor de fun, vind ik heel erg.. En dan gillen en zeuren als ze een SOA hebben of zwanger zijn, terwijl je er zelf bij bent. Nee, sex is niet voor zomaar voor de fun, maar voor 2 geliefden, die van elkaar houden...

Daar zijn voorbehoedsmiddelen voor. Wisselende contacten betekent niet, of hoeft niet te betekenen risico op een SOA.
En waarom niet met jan en alleman? Zolang het maar veilig gebeurt.
En daar is tv dan ook wel weer goed voor, voorlichting ivm voorbehoedsmiddelen.

Arnoud

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-06 16:58

EmDee schreef:
"beter balans bloot" vind ik wel een goeie Haha! bbb... Nagelbijten / Gniffelen

Nou, vooruit, dan voeren we toch een balansdag in Clown in dag blote mannen op TV Vork

MMIDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-06 17:07

hmmmm dat klinkt wel goed Arnoud Haha!
balansdagen zijn geniaal *LOL*

MMIDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-06 17:09

ingdong schreef:
TheSam schreef:

je kunt als je geen relatie hebt ook langere tijd met 1 iemand sex hebben....dan is het alsnog tussen 2 mensen.
Verder denk ik dat je meer respect op moet brengen voor mensen die niet hetzelfde denken als jij.
Sommige genieten van sex op een andere manier als jij.

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-06 17:32

Een topic van 35 pagina's lang, nu toch maar eens gluren. Heb alleen blz 1 doorgelezen, dus geen idee hover de discussie is en aan bovenstaande weet ik niet of die uberhaupt nog wel gaande is?
Waar ik nou zo van baal? Is ook seks op tv, maar dan die 0900reclames. BEn ik net klaar met wat werk of leren, wil ik nog ff ontspannen voor de tv en ja hoor, continu die reclames ertussendoor, op elke zender.
Maar laten we wel wezen, seks verkoopt, meeste commerciele zenders doen hier aan mee. Ik vind het irritant, maar zap dan wel weg. Zet mn tv er niet voor uit, wacht wel totdat het blokje voorbij is en ga dan weer terug.
Snap ergens wel wat TS bedoeld hoor. Alles krijgt een tintje, muziekzenders bv. Clips met de meest 'wulpse'dames die voorbij komen, waardoor de meeste mensen al niet eens meer weten waar de tekst van dat nummer over gata bijwijze van..
Seksfilms kom ik nooit tegen op tv hoor. Weet wel dat er vroeger softe films uit jaren 0 (denk aan Emanuelle) werden uitgezonden, dus zo bijzonder waren die niet om daar nou voor terug te deinzen of je aan te irriteren. Genoeg andere dingen op tv.
Wat ik wel liever zouz ien is dat ers nachts ook een programmering is, desnoods herhalingen van wat die avond is uitgezonden, want zo rond 00uur stopt het wel een beetje.
Zolang je er voor 22uur niet mee geconfronteerd wordt op elke zender vind ik het best..

Arnoud

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-06 22:08

Ned 1 2 en 3 worden snachts progamma's van de afggelopen avond herhaald. (over en over en over)(slaap slecht wegens de hitte Vork )

EmDee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-06 22:40

Arnoud schreef:
Ned 1 2 en 3 worden snachts progamma's van de afggelopen avond herhaald. (over en over en over)(slaap slecht wegens de hitte Vork )

Ik kijk 's nachts ook meestal de herhalingen van bijvoorbeeld Nova Haha! iK ben ook zo'n goeie niet-slaper, over een hele nacht genomen, weet ik toch de volgende morgen precies waar het over ging Nagelbijten / Gniffelen Soms word ik ook wel eens wakker en dan blijkt kabouter Plop op de een of andere zender te zijn, maar bloot? Nee, dat is dan 's nachts niet voorbijgekomen, om even on topic te blijven

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-06 23:08

manie schreef:
Volgens mij heeft TS weinig medestanders als ik alle reacties zo lees

Jawel hoor, TS had genoeg medestanders. Maar er wordt zo in een kringetje gel*ld dat die allang naar een ander topic zijn. Voor de zinvolle discussie: zie de eerste X pagina's, daarna is het alleen maar meer van hetzelfde Haha!

Arnoud

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-06 23:31

Urielle schreef:
Jawel hoor, TS had genoeg medestanders. Maar er wordt zo in een kringetje gel*ld dat die allang naar een ander topic zijn. Voor de zinvolle discussie: zie de eerste X pagina's, daarna is het alleen maar meer van hetzelfde Haha!

Kennelijk een nogal beladen onderwerp dan.

(We zijn allemaal bang dat het kleine beetje sex op tv ook nog verdwijnt Vork )

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-06 23:34

Er zijn toch inmiddels al 35 pagina's volgekletst Haha!
Maar van mij mogen die irri reclames wel van tv (en neem gelijk die waspoederreclames mee Clown )

ingdong

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-06 23:36

Urielle schreef:
Er zijn toch inmiddels al 35 pagina's volgekletst Haha!
Maar van mij mogen die irri reclames wel van tv (en neem gelijk die waspoederreclames mee Clown )

en de reclame van tic tic!!!! Die slaan echt nergens op!!!!

Coconut

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-06 20:51

Kijk maar eens naar TMF. Mijn nichtje van 9 kijkt heel vaak naar TMF. Als je die nieuwe clip van Justin Timberlake zit dan walg je al....alle liedjes lijken wel bijna over seks te gaan en liefdes etcetera....Ook kijkt ze regelmatig Goede Tijden Slechte Tijden en daar zie je ook vaak dat die mensen 'bezig' zijn. Ik vind het toch wel erg en snap niet dat haar ouders het haar niet verbieden dat ze dat niet mag kijken...maarja...je kunt ook niet alles verbieden als ouder zijnde denk ik Knipoog

Zelf stoor ik me er niet zo erg aan, maar soms in die James Bont films...jeetje...dat filmen ze wel erg echt zeg maar...en die TMF meiden in de clips met al die strakke pakjes aan en veel bloot zodat je bijna in hun boezem kan kijken...Dat hoeft voor mij echt niet...

en idd wat veel al zeggen....ze vertonen een verkeerd beeld al die strakke vrouwen. Meiden willen erop lijken en gaan afvallen...soms tot dramatische gevolgen..