Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
chanicha schreef:Ik zei een paar dagen terug nog tegen mijn man dat je dit soort dingen 25 jaar geleden niet meemaakte![]()
Er is door de emigratie een heel ander soort misdaad naar Nederland gekomen, nu zal ik wel de roze brillen over me heen krijgen maar dat maakt mij niet uit.
De wereld is verhard behalve het strafrecht in Nederland, daar lachen ze om.
DuoPenotti schreef:Daar is Nederland niet tegen opgewassen... Word nog leuk....
Voor enkele daar in Vucht de doodstraf maar eens terug invoeren. Kunnen ze geen opdrachten meer geven en kunnen ze ook niet bevrijd worden. Met alle gevaar daarmee gepaard.
chanicha schreef:Ik zei een paar dagen terug nog tegen mijn man dat je dit soort dingen 25 jaar geleden niet meemaakte![]()
Er is door de immigratie een heel ander soort misdaad naar Nederland gekomen, nu zal ik wel de roze brillen over me heen krijgen maar dat maakt mij niet uit.
De wereld is verhard behalve het strafrecht in Nederland, daar lachen ze om.
Edit, emigratie gewijzigd naar immigratie.
Fitzroy schreef:Criminaliteit is inderdaad van alle tijden. Maar dat mensen op straat zo neergeschoten worden is toch meer van de laatste jaren. (Uitzonderingen daargelaten)
verootjoo schreef:Uit onderzoek is gebleken dat strengere straffen en de doodstraf niet leidt tot minder misdaad.
En of dit 25 jaar geleden ook zo was; tja, wanneer was de ontvoering van Freddy Heineken? En we hadden Mieremet, Klepper, Bruinsma, Holleeder en co. Ze zijn overigens compleet Nederlands geboren en getogen.
Criminaliteit is van alle tijden en alle landen.