Peter R de Vries neergeschoten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mars

Re: Peter R de Vries neergeschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-21 08:43

Het leidt misschien niet tot minder misdaad maar wel tot het opruimen van dergelijk vuilnis zodat ze niet meer de herhaling in gaan. Taghi, Holleeder, veroordeelde pedofielen, verkrachters en moordenaars... Nee hoor, mogen van mij ook allemaal een prik krijgen. Kost de samenleving een hoop geld om te beveiligen en in leven te houden.

fransje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-21 08:46

Ja, goed idee de doodstraf weer invoeren! Kijk eens hoe veilig het is in landen met een strenger strafstelsel....
Kloof tussen arm en rijk kleiner maken, betere jeugdzorg, zorgen dat drugshandel niet meer lucratief is etc. Zijn meer richtingen waar je aan kunt denken.

De plek van Taghi wordt gewoon overgenomen door een andere hondenkop.
Zolang er veel geld te verdienen is, gaat het gewoon door.

De maatschappij verhard maar dan wel op alle fronten!

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-21 08:47

chanicha schreef:
Ik zei een paar dagen terug nog tegen mijn man dat je dit soort dingen 25 jaar geleden niet meemaakte :n
Er is door de emigratie een heel ander soort misdaad naar Nederland gekomen, nu zal ik wel de roze brillen over me heen krijgen maar dat maakt mij niet uit.
De wereld is verhard behalve het strafrecht in Nederland, daar lachen ze om.

Als het om emigratie ging en alle criminelen waren geëmigreerd, dán waren we van de zeik af ja. Maar helaas denk ik dat je immigratie bedoelt en daar heb ik een aantal pagina's terug al wat over gezegd.

Ik sluit me aan bij verootjoo verder, scheelt weer typewerk oppe vroege ochtend.

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-21 08:52

DuoPenotti schreef:
Daar is Nederland niet tegen opgewassen... Word nog leuk....

Voor enkele daar in Vucht de doodstraf maar eens terug invoeren. Kunnen ze geen opdrachten meer geven en kunnen ze ook niet bevrijd worden. Met alle gevaar daarmee gepaard.

Dit zeiden wij ook.. er moeten toch uitzonderingen bestaan waarbij je mag zeggen: en dit gaat zo veel te ver dat we nu geen andere mogelijkheid zien dan deze persoon voor altijd te stoppen.

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-21 08:59

Criminaliteit is inderdaad van alle tijden. Maar dat mensen op straat zo neergeschoten worden is toch meer van de laatste jaren. (Uitzonderingen daargelaten)

dresjoepie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-21 09:01

De doodstraf levert niets op! De corruptie in het gevangenis en politie wezen wel!
Want hoe kan Thaghi opdrachten geven in een zwaar beveiligde gevangenis? Helaas is telefoons en drugs naar binnen brengen vaak een bewaker en worden ze getipt door corrupte politie.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-21 09:05

Er werden toen geen mensen geliquideerd in een auto waar ook een kind inzit of bij een school!
Tegenwoordig is het zo dat als iemand ze in de weg zit laten ze die omleggen, hoe en waar maakt niets uit, of er nou ouderen of kinderen bij betrokken zijn malen ze niet om.
Lui waar zó van bewezen wordt dat ze zoveel leed hebben veroorzaakt, zoveel mensen vermoord, mogen ze van mij de doodstraf geven.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-21 09:12

chanicha schreef:
Ik zei een paar dagen terug nog tegen mijn man dat je dit soort dingen 25 jaar geleden niet meemaakte :n
Er is door de immigratie een heel ander soort misdaad naar Nederland gekomen, nu zal ik wel de roze brillen over me heen krijgen maar dat maakt mij niet uit.
De wereld is verhard behalve het strafrecht in Nederland, daar lachen ze om.

Edit, emigratie gewijzigd naar immigratie.

Heb jij nooit van Holleeder gehoord dan?

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-21 09:14

Fitzroy schreef:
Criminaliteit is inderdaad van alle tijden. Maar dat mensen op straat zo neergeschoten worden is toch meer van de laatste jaren. (Uitzonderingen daargelaten)

Is dat echt zo? Cor van Hout is ook op straat geliquideerd en dat is niet in de laatste jaren gebeurd, maar 20 jaar geleden.

Dit is echt iets van alle jaren, en niet uniek voor de mocro maffia of zo.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-21 09:16

Het enige verschil is dat er 25 jaar geleden de berichtgeving wat minder snel ging

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-21 09:17

Het heeft niet alleen met emigratie te maken. Er zitten net zo goed rotte appels tussen de Nederlanders.
En ook mensen die Taghi op willen volgen.
Zijn netwerk is zo verschrikkelijk groot. Zou je hem de doodstraf geven dan breekt echt de hel los en zullen er meer mensen worden vermoord wegens vergelding

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-21 09:18

Als je Taghi opruimt dan staat er wel weer een nieuwe Taghi op. Wel bijzonder dat ze in zo’n gevangenis blijkbaar nog contact (mogen) hebben met hun netwerk? Dat slaat nergens op natuurlijk.
Zouden Taghi en Holleeder daar ook samen even een bakkie doen tijdens de pauze om de laatste ontwikkelingen door te spreken?

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-21 09:18

verootjoo schreef:
Uit onderzoek is gebleken dat strengere straffen en de doodstraf niet leidt tot minder misdaad.

En of dit 25 jaar geleden ook zo was; tja, wanneer was de ontvoering van Freddy Heineken? En we hadden Mieremet, Klepper, Bruinsma, Holleeder en co. Ze zijn overigens compleet Nederlands geboren en getogen.
Criminaliteit is van alle tijden en alle landen.

Vergeet de ontvoering en dood niet van de heer Heijn.

Mensen vergeten snel.

dresjoepie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-21 09:21

Dit waren wel moorden met een ander motief. Dit is de broer,advocaat vertrouwenspersoon van een kroongetuige ik vind dit toch wel heftiger dan wanneer criminelen elkaar afschieten! Vergeet ook de aanslag op Panorama en Telegraaf niet waarbij bij 1 van de aanslagen een raket is gebruikt.
Laatst bijgewerkt door dresjoepie op 10-07-21 09:21, in het totaal 1 keer bewerkt

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-21 09:21

Nee hoor, niet vergeten maar was wel van een heel andere orde dan hoe ze het nu doen!
Hoorde je toen ook van vergismoorden dan?

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-21 09:27

Wat ik eigenlijk ook heel bijzonder vind is dat het proces nu weer stil blijkt te liggen wegens de zomervakantie...

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-21 09:27

chanicha schreef:
Nee hoor, niet vergeten maar was wel van een heel andere orde dan hoe ze het nu doen!

Denk je echt dat dat vroeger niet voorkwam :=?

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-21 09:28

chanicha schreef:

We hebben nu natuurlijk veel meer social media enz

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-21 09:29

chanicha schreef:

Nee maar die zullen er vast wel geweest zijn.
Social Media heeft de laatste jaren natuurlijk een grote invloed op wat er naar buiten komt.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-21 09:30

Ik denk dat je best snapt wat ik bedoel San :=

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-21 09:31

Laatst bijgewerkt door Giolli op 10-07-21 23:06, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Bijschrift toegevoegd

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-21 09:35

chanicha schreef:
Ik denk dat je best snapt wat ik bedoel San :=

Ik denk wel dat de schutters van tegenwoordig, niet meer die van toen waren, en dat is gevaarlijk. Maar ik denk niet dat er vroeger nooit per ongeluk de verkeerde persoon vermoord is.

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-21 09:41

Foutje.
Laatst bijgewerkt door Cowgirl op 10-07-21 09:42, in het totaal 1 keer bewerkt

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-21 09:42

Om even een verschil duidelijk te maken. Vroeger moest er een echte huurmoordenaar ingehuurd worden.
Nu staan er zo duizend sukkels klaar voor 1000 euro.
Dat mag men niet veranderd noemen, daar kijken toch veel mensen anders tegenaan. Ook die er voor geleerd hebben.

Rocamor

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-21 09:47

Wat jammer dat het topic verandert van nieuws over Peter R de Vries naar doodstraffen, huurmoordenaars en "vroeger was alles beter"