Storm schreef:De blik in de ogen van de schoonvader en oudste kind van de moeder...
Ik blijf er maar aan denken. Hartverscheurend.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
HappyBuddha schreef:Wat was er nou met dat laatste stukje na de aftiteling? Dat hij niet gek is? Is dit al eerder opgenomen of?
Ik heb heel veel vragen na deze docu...
pmarena schreef:Ik ben ook wel benieuwd...die statement van die overige 5 kwam dus van de enige zoon die daar tussen zit. Het is dan de vraag in hoeverre de 4 meiden het daar daadwerkelijk mee eens zijn / blijven. De raderen zullen wel draaien bij die jongelui, die hebben ook zat informatie en nieuwe inzichten om te verwerken
friezenfan2 schreef:Echt vol verbazing deze docu gekeken.
Ook ben ik enorm verstelt dat die oudste 3 zo stabiel en sterk over komen. Ze leggen alles heel goed uit.
Al vond ik dat het deel van gister wel veel vragen oproepen. Waar is die huurder van de boederij in dit verhaal. Waar zijn die schoovader en de zoon uit het eerste huwelijk nu.
Er werd in dit deel een stukje laten zijn van ik dacht goedemorgen nederland waar gezegd wordt dat hun vader wel ja en nee kan zeggen daarna heb ik niet meer gehoord dat hun vader kon praten.
En ik ben benieuwd naar die extra delen die vandaag online komen.
Linnie050 schreef:Mar Jan had ook een beugel op een later moment en shin zijn haren geknipt.
Vanavond maar weer even kijken als het niet te laat gaat worden.