Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sanet schreef:Ik vind de muziek van MJ trouwens hartstikke leuk! Ik ben geen fan. Maar ik luister(de?) er graag naar.
Maar ik geloof deze jongens wel. Ik zie meer dan genoeg emotie, schaamte, dubbele gevoelens.
Ik snap nu ook beter waarom ze het nu alsnog naar buiten gebracht hebben.
Tivoli schreef:Toch lijkt het me beter dat je de docu wel kijkt, yvje86. Want ‘die gasten’?
Wat ze er aan hebben? Dat ze misschien eindelijk verder kunnen met hun leven en alles kunnen verwerken. In plaats van met een eeuwig vreselijk geheim rond te moeten lopen.
Tivoli schreef:Toch lijkt het me beter dat je de docu wel kijkt, yvje86. Want ‘die gasten’?
Wat ze er aan hebben? Dat ze misschien eindelijk verder kunnen met hun leven en alles kunnen verwerken. In plaats van met een eeuwig vreselijk geheim rond te moeten lopen.
yvje86 schreef:Tivoli schreef:Toch lijkt het me beter dat je de docu wel kijkt, yvje86. Want ‘die gasten’?
Ze kunnen ook verder met hun leven als ze 'gewoon' een rechtzaak hadden aangespannen, therapie hadden genomen of iets in die richting.
Nies_ schreef:Tivoli schreef:Toch lijkt het me beter dat je de docu wel kijkt, yvje86. Want ‘die gasten’?
Wat dacht je van bewustzijn creëren! Dat is zo te lezen hard nodig.
yvje86 schreef:Vooraf wil ik zeggen dat ik niet de docu heb gezien, ik wil het ook niet zien ik vind dit een vreselijke manier van iemand door het slijk halen. Buitenom of dit allemaal nu wel of niet waargebeurd is.
Ik ben een fan van zijn muziek en van zijn performance, hij gaf zichzelf helemaal op het podium om de bezoekers te entertainen.
Hoe hij persoonlijk was weet ik niet, maakt mij ook niet uit.
Ik wéét wel dat zijn leven áltijd onder een vergrootglas heeft geleden en dat iedere misser die hij maakte breed in het nieuws kwam.
Ik kan me dan ook heel goed indenken dat als je op zo'n jonge leeftijd al zó bekend bent en eigenlijk geen normale dingen kunt doen je afwijkend gedrag gaat vertonen.
En afwijkend hoeft niet te betekenen dat het fout gedrag was, maar bijzonder is het wel te noemen.
Ik bedoel hierbij onder andere het balkon incident.
Daarnaast weten wij gewoon niet wat er allemaal in zijn bed heeft afgespeeld. En m.i. hoeven we dit ook niet te weten, mochten er 'foute' dingen zijn gebeurd dan vind ik zeker dat hij daarop zijn straf had moeten krijgen. Echter is de man nu (helaas) niet meer onder ons en vind ik dit een uitermate onrespectvolle manier van die 2 jongens om hun punt duidelijk te maken. Het lijkt wel een hele hype. En dat naar iemand die zichzelf niet meer kan verdedigen. Daarnaast hebben die jongens jaren de tijd gehad om een toneelstuk te bedenken en uit te voeren inclusief emoties e.d. ik weet niet of dit gespeeld is maar de manier waarop vind ik verschrikkelijk.
De waarheid zullen we nooit weten. Maar wat willen deze gasten hiermee bereiken, ik weet niet of ze beseffen dat ze de kinderen en familie van Michael hier veel pijn mee kunnen doen. En naast eventueel geld en de aandacht die ze krijgen; wat hebben die gasten eraan om dit zo op deze manier aan te pakken?
Ik snap het geloof ik niet zo.
Afijn ik ga er geen lied minder om draaien, ik hou van de muziek en de ster Michael Jackson.
pompadour schreef:Mag jij vinden hoor, alleen ik denk de mijne over.
Ik heb er alleen meer in verdiept.
Cayenne schreef:yvje86 schreef:Vooraf wil ik zeggen dat ik niet de docu heb gezien, ik wil het ook niet zien ik vind dit een vreselijke manier van iemand door het slijk halen. Buitenom of dit allemaal nu wel of niet waargebeurd is.
Ik ben een fan van zijn muziek en van zijn performance, hij gaf zichzelf helemaal op het podium om de bezoekers te entertainen.
Hoe hij persoonlijk was weet ik niet, maakt mij ook niet uit.
Ik wéét wel dat zijn leven áltijd onder een vergrootglas heeft geleden en dat iedere misser die hij maakte breed in het nieuws kwam.
Ik kan me dan ook heel goed indenken dat als je op zo'n jonge leeftijd al zó bekend bent en eigenlijk geen normale dingen kunt doen je afwijkend gedrag gaat vertonen.
En afwijkend hoeft niet te betekenen dat het fout gedrag was, maar bijzonder is het wel te noemen.
Ik bedoel hierbij onder andere het balkon incident.
Daarnaast weten wij gewoon niet wat er allemaal in zijn bed heeft afgespeeld. En m.i. hoeven we dit ook niet te weten, mochten er 'foute' dingen zijn gebeurd dan vind ik zeker dat hij daarop zijn straf had moeten krijgen. Echter is de man nu (helaas) niet meer onder ons en vind ik dit een uitermate onrespectvolle manier van die 2 jongens om hun punt duidelijk te maken. Het lijkt wel een hele hype. En dat naar iemand die zichzelf niet meer kan verdedigen. Daarnaast hebben die jongens jaren de tijd gehad om een toneelstuk te bedenken en uit te voeren inclusief emoties e.d. ik weet niet of dit gespeeld is maar de manier waarop vind ik verschrikkelijk.
De waarheid zullen we nooit weten. Maar wat willen deze gasten hiermee bereiken, ik weet niet of ze beseffen dat ze de kinderen en familie van Michael hier veel pijn mee kunnen doen. En naast eventueel geld en de aandacht die ze krijgen; wat hebben die gasten eraan om dit zo op deze manier aan te pakken?
Ik snap het geloof ik niet zo.
Afijn ik ga er geen lied minder om draaien, ik hou van de muziek en de ster Michael Jackson.
Misschien moet je toch eens de docu kijken, want omdat iemand dood is moeten ze het er maar bij laten als dit echt gebeurd is?
Wat dacht je, dat ze het zomaar naast zich neer kunnen leggen? En hun eigen pijn dan? Dat is wel heel makkelijk en naief gedacht.
Deze docu gaat vooral om het creeëren van bewustzijn zoals hier werd gezegd. Het gaat er niet om om Michael door het slijk te halen.
Jammer dat je de moeite niet eens neemt om te kijken voor je een onderbouwde mening vormt en je de vermoedelijke slachtoffers afschildert als mensen die hem door het slijk willen halen. Dat getuigt ook niet van veel respect.
Zoals ze zelf al bij Oprah zeiden: Als er ook maar iemand geholpen is met deze docu is het misbruik misschien toch niet voor niets geweest.
Tivoli schreef:ehm, rechtszaak is er jaren terug al geweest. Ze hebben hun verhaal al veel eerder gedaan....MJ was vrij gesproken zoals we allemaal weten.Toch lijkt het me beter dat je de docu wel kijkt, yvje86. Want ‘die gasten’?
Popstra schreef:Tivoli schreef:ehm, rechtszaak is er jaren terug al geweest. Ze hebben hun verhaal al veel eerder gedaan....MJ was vrij gesproken zoals we allemaal weten.Toch lijkt het me beter dat je de docu wel kijkt, yvje86. Want ‘die gasten’?