Ik snap niet dat jullie daar zonder kunnen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
poes schreef:In west Vlaanderen denken ze dat je dood gaat van kraantjeswater. Heb dat echt moeten leren drinken van mijn vriend in oost Vlaanderen. Nu drink ik het altijd. Scheelt enorm qua smaak per plaats. Nergens zo lekker als in Rome.
Zoe_97 schreef:De Belgische mayo is de mayo die je ook krijgt als je in een willekeurig ander land een frietje met mayo eet (Spanje, Portugal, Hongarije...). Dus de Belgische is de “originele”. Nederlanders eten veel dingen een stuk zoeter dan Belgen :p
Nog een verschil. In België smoutebollen wordt met bloedsuiker gegeten en is heerlijk zoet. In Nederland een pak oliebollen besteld, was erg zout van smaak.
petitparis schreef:Zoe_97 schreef:De Belgische mayo is de mayo die je ook krijgt als je in een willekeurig ander land een frietje met mayo eet (Spanje, Portugal, Hongarije...). Dus de Belgische is de “originele”. Nederlanders eten veel dingen een stuk zoeter dan Belgen :p
Nog een verschil. In België smoutebollen wordt met bloedsuiker gegeten en is heerlijk zoet. In Nederland een pak oliebollen besteld, was erg zout van smaak.
ik hoop dat dat een typo isik zou nooit nog smoutebollen/oliebollen eten anders
Zoe_97 schreef:De Belgische mayo is de mayo die je ook krijgt als je in een willekeurig ander land een frietje met mayo eet (Spanje, Portugal, Hongarije...). Dus de Belgische is de “originele”. Nederlanders eten veel dingen een stuk zoeter dan Belgen :p