Dan is het een kwestie van kijken wat het nu is en daar eerlijk over zijn, of ben ik dan gek?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Klimaatverandering, dat is gewoon een proces van opwarmen en afkoelen, dat is niets nieuws. De mens veroorzaakt dat ook niet, dat is onzin, ze versnelt het hooguit.
Overigens vind ik niet dat je daarom niet zuinig moet zijn met de aarde, natuur, milieu, etc. In tegendeel.
Citaat:Helemaal mee eens. Het is vaker gebeurd dat de aarde opwarmt en weer afkoelt. En uiteraard ben ik het er ook mee eens dat we wel voorzichtig moeten zijn met de aarde, maar voorkomen kunnen we niet.
Resistance schreef:Moeder natuur maakt geen onderscheid tussen rijk en arm, dik of dun, belangrijk of niet. Iedereen zit in hetzelfde schuitje.
oomens schreef:Resistance schreef:Moeder natuur maakt geen onderscheid tussen rijk en arm, dik of dun, belangrijk of niet. Iedereen zit in hetzelfde schuitje.
Zeg dat tegen degenen die níet de peperdure last-minutetickets van het eiland af konden betalen, die geen degelijk huis met tenminste één 'veilige' kamer hadden of die geen enkele financiële reserve of verzekering konden betalen. De wind waait inderdaad over iedereen gelijk heen, maar sommigen zijn toch echt een stukje gelijker dan anderen als het om de (kans op) schade gaat.