Bedankt voor jullie verheldering van d66. Misschien dat ik daar toch bij moet blijven.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Magrathea schreef:Xyris schreef:Ik bedoelde ook niet dat ze grondwetten willen aanpassen, ik bedoel dat ze punten hebben waarvoor de grondwet aangepast zou moeten worden voordat er aan gewerkt kan worden.
Eh wacht, dus ze hebben punten, maar daarvoor moet de grondwet aangepast worden. Dus als ze dat willen doorzetten zullen ze toch echt de grondwet moeten aanpassen. Anders is het nu al een loze verkiezingsbelofte.
Gucci_ schreef:Weet nog niet of ik wel ga stemmen, twijfel nog tussen de pvv en groenlinks. Iig niet vvd of denk.
Ben het er alleen niet mee eens dat we uit Europa moeten.
Gucci_ schreef:Ik zou op pvv stemmen, omdat ik het met veel standpunten eens ben, behalve over Europa, daarom twijfel ik.
Maar ik heb liever dat de vvd niet wint (niemand in mijn omgeving, familie zou dat willen).
De zorg vind ik erg belangrijk en duurzaamheid.
Magrathea schreef:Ik hoop toch niet dat we hier daadwerkelijk massaal FvD gaan kiezen. Krijg een beetje de kriebels van hun 'strikte immigratiebeleid' en complottheorieën![]()
Bovendien zat ik tot vorige week met iemand in een projectgroep die bij Thierry in de klas heeft gezeten, het schijnt een betweterig zeikerdje geweest te zijnDie associatie raak ik nu niet meer kwijt haha