Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Eulogy schreef:Ik weet niet, ik vind het ook nog best wel 'logisch' klinken dat het een impuls was en hij van tevoren niets gepland had. Vooral ook omdat je inderdaad niet kan verwachten dat de gezagvoerder naar de wc gaat. Maar ja, dan zou je ook zeggen dat je niet zo lang over de daling doet.
Ik hoorde trouwens dat er bij hem van tevoren was gezegd dat hij regelmatig 'getest' moest worden, weet iemand of dat ook gebeurd is?
Skinnylove schreef:'' Op de plek in de Franse Alpen waar het vliegtuig van Germanwings dinsdag neerstortte, zijn "400 tot 600 menselijke resten" geborgen.
Dat meldt de Franse politie vrijdag volgens persbureau AP. Er zijn geen intacte lichamen aangetroffen. ''
Pfff ben er stil van..... diep respect voor de mensen die dit werk kunnen doen.
_Nelleke_ schreef:Kijk, ik vind het van Lufthansa / germanwings echt belachelijk dat deze jongen dus nooit psychologisch is getest. Daarbij snap ik niet dat hij nooit is nagetrokken. Als je in de burgerluchtvaart wil werken wordt men doorgaans volledig nagetrokken. Ik vind het dus ronduit slordig dat germanwings deze jongen in de cockpit had zitten.
Ik las dat hij bij zowel psychiater als neuroloog in behandeling was. Daar zit je niet voor een milde depressie of burn out. Ik begrijp werkelijk niet waarom deze artsen niet aan de bel hebben getrokken.
Ik kan me overigens wel voorstellen dat deze jongen helemaal niet expres met voorbedachte rade het vliegtuig de berg in heeft geboord. Met zijn psychiatrische / neurologische achtergrond was hij misschien wel helemaal van het padje af: wellicht dacht hij in zijn waanidee dat hij in een zweefvliegtuig zat, helemaal in zijn eigen fantasie gekeerd. Wellicht had een zweefvliegtuigje daar prima kunnen landen.