Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
N0a schreef:_Tristan schreef:Of het een psychose was of niet, het was in mijn ogen duidelijk dat deze jongen geen kwade bedoelingen had. Ik hoop serieus niet dat ze hem te zwaar gaan straffen maar dat hij gewoon hulp krijgt.
Iemand die zo makkelijk met een wapen loopt rond te zwaaien wil ik liever niet op straat zien lopen.
Astaloca schreef:[ Afbeelding ]
Romyv schreef:........
Het zou serieus wat zijn, als onze overheid dit zou doen!
Romyv schreef:Rubio schreef:Die palmkwekerij is dus vlakbij mijn huis.... Nooit gedacht dat we ooit nog eens zoiets zouden meemaken hier.
eindelijk iets spannends in Pijnacker!
NathalietjeB schreef:Romyv schreef:........
Waarom niet onze overheid heeft ook bijna 300 mensen vermoord mh17 dr was al paar dagen van te voren bekend dat t vliegtuig uit de lucht gehaald zou worden (heeft op kabeltekst gestaan)
ze hebben de mensen van die vlucht niks verteld, noch de vlucht was niet geannuleerd.
Dus ja als je dat kan, waarom dan ook niet mensen bang maken dmv propaganda.
Rutte houd na t alles weer een pep praatje voor t volk, dat hij er alles aan zal doen om iedereen veilig in nl te laten wonen.
En tada meneer heeft weer een paar stemmers
Waarom niet onze overheid heeft ook bijna 300 mensen vermoord mh17 dr was al paar dagen van te voren bekend dat t vliegtuig uit de lucht gehaald zou worden (heeft op kabeltekst gestaan)
ze hebben de mensen van die vlucht niks verteld, noch de vlucht was niet geannuleerd.
Rutte houd na t alles weer een pep praatje voor t volk, dat hij er alles aan zal doen om iedereen veilig in nl te laten wonen.
NathalietjeB schreef:Waarom niet onze overheid heeft ook bijna 300 mensen vermoord mh17 dr was al paar dagen van te voren bekend dat t vliegtuig uit de lucht gehaald zou worden (heeft op kabeltekst gestaan)
ze hebben de mensen van die vlucht niks verteld, noch de vlucht niet geannuleerd.
Dan ben je in mijn ogen als overheid medeplichtig aan t opzettelijk vermoorden van mensen