Tieneke schreef:Maar hoe zit dat dan met piloten die een vliegtuig alsnog uit een duikvlucht hebben weten halen?
Piloten zijn ander dingen gewend dan passagiers....
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xNathaliee schreef:Kan je door de schrik en de druk niet een hartstilstand krijgen? Ik zou dat liever hebben waardoor ik zo min mogelijk er van meemaak dan dat je letterlijk ter aarde stort (en misschien leeft maar uiteindelijk aan verwondingen overlijdt).
Cassidy schreef:xNathaliee schreef:Ik heb geen idee vliegtuig(ramp)en hebben me altijd gefascineerd. Het heeft gewoon een impact op me. Ook omdat het zo dichtbij me ligt (zelfde vlucht genomen, baas van me vriend die in dit vliegtuig zat waarschijnlijk)..
Je hebt niet dezelfde vlucht genomen, want anders had je in het toestel gezeten. Je hebt in een toestel gezeten dat dezelfde route vloog, en waar tijdens de vlucht niets is gebeurt.
Dat de baas van je vriend in het toestel zat is idd heavy. Ik wil je vriend dan morgen tijdens de vergadering heel veel sterkte wensen, want er gaat voor hem het nodige veranderen. Hij krijgt iig een andere baas. Als het bedrijf doorgaat, want dat is bij particuliere bedrijven waar de directeur van wegvalt nog maar de vraag.
Tieneke schreef:Maar hoe zit dat dan met piloten die een vliegtuig alsnog uit een duikvlucht hebben weten halen?
Tieneke schreef:Ja maar Cassidy, ik bedoel, een hart is een hart. En als je lichaam het door de druk begeeft, is dat toch voor piloten net zo? Als het echt een puur lichamelijk gevolg is dat je je bewustzijn daardoor verliest, gaat dat voor piloten toch geen verschil meer maken?
Fiffill schreef:Heel naar inderdaad dat filmpje op LiveLeak, maar waarom vallen mensen er nu ineens over terwijl er normaal ook altijd veel lichamen uit oorlogsgebieden ed zichtbaar zijn? Omdat het nu om Nederlanders gaat?
Heel erg veel sterkte aan de mensen die slachtoffers kenden
drawerlover schreef:Cayenne schreef:Je zal het bericht maar krijgen dat er familie, vrienden of kennissen in dit vliegtuig zaten....
Dat was bij mij. Een vriendin van mij zat samen met haar zusje en ouders in dat vliegtuig|(|(
palousa_boy schreef:Over de beelden van de paspoorten, dat vind ik een beetje dubbel eigenlijk.
Aan de ene kant geef ik jullie helemaal gelijk, maar aan de andere kant, er is iig geen twijfel meer of de personen aan boord waren of niet. Ook is het voor de identificatie een stuk makkelijker.
En dat ze de vleugel geraakt hebben ipv de romp, dit zal ze wel geleerd zijn in het leger. Nu kan je immers nog terugvinden wat of wie er in het vliegtuig aanwezig was.
Als Poetin idd het doel is geweest, hadden ze ook graag willen zien dat hij ook echt daadwerkelijk aan boord was van het vliegtuig.