Boink wil ongevaccineerde kinderen weren van KDV

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

miss_lizje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-14 09:33

Ik ben niet een pro-vaxer of anti-vaxer. Ik ben gewoon anti-bullshit en slechte onderzoeken. Die zijn er trouwens niet alleen bij bij anti-vaxers. Heb ook een onderzoek als opdracht moeten beoordelen over alcohol en agressie waarbij de onderzoeksvraag en hypothese gewoon ontbraken in de discussie en dus niet beantwoord werden.
Ik kan trouwens niet ontkennen dat het voor de anti-vaxers waarschijnlijk moeilijker is om met veel en goede artikelen te komen als er in verhouding veel meer te vinden is over onderzoeken over nieuwe vaccins. Of er word gewoon niet over gepubliceerd, of de onderzoeken zijn gewoon niet gedaan wegens kosten. Het is voor vele namelijk veel interessanter om op zoek te gaan naar iets nieuws (nieuwe medicatie, nieuwe therapieën etc.) dan elke keer op het zelfde te blijven hangen. Vergeet niet dat onderzoek doen ontzettend veel geld kost. Dat geld steken ze vaak dus liever in nieuw onderzoek dan elke keer terug te kijken als daar geen rede voor is. Er zijn namelijk maar weinig mensen die echt nadelige gevolgen hebben van een vaccinatie. Niet half Nederland heeft bijv. ADHD gekregen door een vaccinatie. Er is een grote variantie in mensen, slechte metabolizers, goede metabolizers, mensen met afwijking op CYP3A4 wat +- 70% van de medicatie metaboliseerd en ga zo maar door. Voor elke medicatie/behandeling zijn er wel een paar mensen die daar slecht op reageren omdat er afwijkingen in de ADME zijn(Absorptie, Distributie, Metabolisme, Excretie). Daarom is er nu veel onderzoek naar persoonlijke therapieën, waarbij door middel van DNA al word geprobeerd te kijken welke medicatie en behandelingen het beste daar op aansluiten. Mogelijk is dat in de toekomst ook mogelijk voor vaccinaties.

Phoe, lastig om zo'n tekst te typen zonder het hele vak thema effecten 1 hier neer te gooien.

Maar nogmaals, ik ben niet voor of tegen. Kritisch zijn mag, zelf nadenken en voor je zelf je eigen voors en tegens afwegen vind ik juist goed. Maar ik hou wel van goed doorgronde feiten in plaats van bang maak verhaaltjes. Als je op basis van goede wetenschappelijke kennis beslist om niet te vaccineren vind ik dat prima en is dat een goed overwogen keuze. Maar keuzes die worden gemaakt op basis van fabeltjes en verhaaltjes vind ik niet doorgrond.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-14 10:38

Sizzle schreef:
Ik ben verwend denk ik :P
De keren dat ik bloed gaf wist ik de uitslag namelijk binnen 24 uur.

Hier normaal gesproken een week. Maar nu nog langer #%^*<}
Ik denk ik bel ff ... Hebben ze alleen bof in de computer staan en dus laten prikken, kon ik nu net nog een keer voor mazelen.
Volgens het lab sloeg nuchter prikken op een virus helemaal nergens op trouwens.
http://i61.tinypic.com/9jf2aa.jpg
|(

Anoniem

Re: Boink wil ongevaccineerde kinderen weren van KDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-14 10:48

Het is qua anti onderzoeksmateriaal ook altijd zo'n getouwtrek. Wel niet wel niet. Zoals dit.

http://articles.mercola.com/sites/artic ... -case.aspx

Ik kan me wel voorstellen dat een miljarden industrie er geen belang bij heeft dat er bepaalde negatieve aspecten teveel worden belicht.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-14 09:08

Mungbean

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-14 09:46

Alluminium in voeding IS een probleem daar hoef je denk niemand van te overtuigen. Zeker in babyvoeding waar soja in zit, is het gewoon te veel (en dan zeuren mensen over koemelk :+ )
Maar mijn vraag is: waarom maak je je druk om dat ene mini kruimeltje in het vaccin als je op dagelijkse basis een klontje binnen krijgt. En ja, ook in biologische groente zit alluminium.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-14 10:25

Had je de linkjes niet gekeken/gelezen ?
Het onderzoek gaat niet over baby's die de fles krijgen maar iv voeding.

(NaturalHealth365) The Food and Drug Administration (FDA) and ASPEN – American Society for Parenteral and Enteral Nutrition recommend no more than 25 mcg of aluminum – as a ‘safe’ limit. Unfortunately, just a single vaccine exceeds a safe limit and puts your child at serious risk for aluminum toxicity issues such as, neurological disorders and autism.

Mungbean

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-14 10:30

. During the first 6 months of life, infants could receive about
4 milligrams of aluminum from vaccines. During the same period, babies will also receive about 10 milligrams of aluminum in breast milk, about 40 milligrams in infant formula, or about 120 milligrams in soy- based formula.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-14 10:45

(NaturalHealth365) The Food and Drug Administration (FDA) and ASPEN – American Society for Parenteral and Enteral Nutrition recommend no more than 25 mcg of aluminum – as a ‘safe’ limit.

. During the first 6 months of life, infants could receive about
4 milligrams of aluminum from vaccines.

25 mcg is toch minder dan 4 mg of heb ik dat verkeerd :?

Ik vind dat geen kruimeltje.
Als 1 sigaret een kruimeltje is vergeleken bij alle uitlaatgassen van auto's en fabrieken en noem maar op, wat doen we dan moeilijk over het rookverbod?
Dan kan ik bwvs mijn baby net zo goed een sigaret in zijn mond duwen want buiten is de lucht nog veel vervuilder

Mungbean

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-14 10:58

Iedereen leeft helaas ver boven de maximale hoeveelheid allu.
Waarom sluit je dan uitgerekend dat uit wat het minste heeft maar wel een ander positief effect heeft?
Dat snap ik niet.

Ik zeg niet dat het goed te praten is, ik baal daar evengoed van. Ik zou ook graag in een gifvrije wereld leven. Maar voor mij is dat tussen twee kwaden de beste kiezen.

Als ik longontsteking heb baal ik ook dat dan na de AB mijn darmflora weer naar de klote is, maar toch heb ik liever dat dan een longontsteking.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-14 11:41

Het is niet alleen de vaccins maar alles, de opeenstapeling van alle kleine beetjes rotzooi, of het nou in voeding, injecties, de lucht, verf, je tapijt of het dakbeschot van je huis zit, alle kleine beetjes bij elkaar vormen een groot probleem. Als je je daar niet van bewust wilt zijn dan leeft dat een stuk makkelijker, maar voor mij is er een illusie weggevallen en wil dat niet meer.

Toen ik nog gewoon leefde was alles lang niet zo gecompliceerd, had ik veel meer tijd over. Ik zie een sterk en goed ondersteund lichaam als de beste uit alle kwaden.
Wanneer ik om me heen kijk en zie hoe alle kindjes om de haverklap ziek of verkouden zijn, hoe ze binnen een jaar 3 antibiotica kuren hebben gehad en mensen dat heel normaal vinden. Lees de baby topics hier op bokt maar eens door. Mijn baby wordt morgen 1 jaar oud en is echt nog nooit ziek geweest, ook niet verkouden. Geen koorts niks ! Ook niet bij het krijgen van de 8 tanden die hij heeft, ook nooit rode billen, echt waar nooit, sinds hij bio wegwerpluiers en doekjes heeft en met bio kokosolie wordt ingewreven (vanaf een paarmaanden oud, pampers sensitive veroorzaakt meer ellende dan je denkt).
En hij kruipt al maanden in winkels over de grond en steekt dan zijn vingers in zijn mond dus ziekteverwekkers genoeg waar hij mee te maken krijgt.

We maken ons allemaal druk over de aarde, de opwarming, het behoud van de aarde enz, maar wanneer het om ons lichaam gaat accepteren we vrijwel alles wat we van de big pharma/food enz voorgeschoteld krijgen. Bijna niemand die nog stilstaat bij een ingrediënten lijst.
En oke, ik rij nu dan nog in een BMW x5, maar wel die met de schoonste dieselmotor, maar na deze komt er een elektrische tessla model x ( in de hoop dat de stroom dan ook op een schonere manier wordt opgewekt dan nu het geval is)
Ons huis is ook zoveel mogelijk gebouwd uit natuurlijke producten, houten vloeren en plafonds, stenen muren uit ouderwetse handgebakken stenen zonder giftige toevoegingen als kleurstoffen de (de kleur is bepaald door de plek in de handgestookte oven en het soort zand). Het is een totaalpakket, een heel concept, niet alleen de aluminium in voeding of vaccins.
Zo hoop ik een schoon gezond kind in een schone gezonde wereld achter te laten, mijn andere kind is jammer genoeg al ziek.

(btw, ik ben niet aan het razen, ik kan hier gewoon heel enthousiast over worden :-) )

Mungbean

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-14 11:48

Mijn kind heeft ook geen rode billetjes en is ook erg gezond :+
Ik ben zelf altijd een vreselijk gezond kind geweest (en nog steeds). Dus jezelf de hemel inprijzen omdat jij beter bent dan een ander is nergens voor nodig.
Je kletst over mijn vraag heen. In iedergeval ben ik huiveriger voor een maaltijd makreel of zalm met in 1 klap 5x ADH dan voor 1 prikje.
Ik ben in iedergeval erg blij dat ik niet de afschuwelijke gevolgen van kinkhoest heb hoeven door maken doordat ik niet aangestoken kon worden door mijn ongeente broertje die een jaar(!) doodziek is geweest tot meermaals bijna stikken aan toe.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-14 12:05

Ik kan niet oordelen over jouw situatie Sizzle omdat ik niet weet hoe jullie leefden, hoe het lichaam van jouw broertje toen ondersteund werd. Geen idee. Wel heel naar voor hem.
Ook heel naar dat mijn kind diabetes kreeg van de BMR, loopt ze de rest van haar leven mee door, geneest ze hoogstwaarschijnlijk nooit van.
En mijn neefje ook niet.
Raar dat diabetes type 1 erfelijk is maar het alleen maar voorkomt in de laatste generatie van onze families, daarvoor totaal niet.
Van kinkhoest kun je genezen, van diabetes wordt dat een beetje een ander verhaal. Ik heb mijn dochter meerdere malen in de ambulance zien liggen terwijl ze zwakjes afscheid van me nam omdat ze bewusteloos raakte van een extreem hard kelderende bloedsuiker omdat ze ziek was en niets binnen hield en haar toen nog insulinespuit haar omlaag bleef halen. Ze woont nu alleen en ik hoop steeds dat er nooit een moment zal komen dat ze smorgens haar telefoon niet meet oppakt omdat een hypo snachts mis is gegaan. Maar toch is angst hiervoor niet de reden dat ik mijn zoon niet laat vaccineren, daar zit veel meer achter.
En ik klop mezelf niet op de borst, ik ben gewoon enthousiast maar blijkbaar kun jij dat niet do goed begrijpen Sizzle .

Antwoord op je vraag : het heeft niet het meest positieve effect, mijn neefje kreeg volledig gevaccineerd wel mazelen.
En blijkbaar hebben wij nogal verschillende opvattingen betreffende de positiviteit van vaccins :-)

Mungbean

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-14 12:39

Hoe weet je dat dit vroeger niet voorkwam in jullie familie?
Als ik naar onze stamboom kijk ging van alle families tot 1920 zo ongeveer de helft van de kinderen voor hun 20e dood. Daarna nog steeds ongeveer 1 op 5. Mijn oma is ook een kind verloren na enkele maanden.
Wie weet wat die allemaal voor afwijkingen hadden die nu een naam hebben.
Ik ben wel oprecht benieuwd hoe je de diabetis aan de inenting hebt gekoppeld. Was ze dag na de prik ineens diabeticus?

Wij leven trouwens heel normaal. Geen pakjes, maar ook geen hypes, gewoon heel normaal. Mijn dochters billetjes smeer ik zelfs nooit in, want dat kan de huid gewoon helemaal zelf. Heb ik geen hyper populaire kokosolie voor nodig waar waarschijnlijk over 5 jaar ineens een schandaal over is, want zo gaat dat iedere keer met die hypes. Zo is het ineens geweldig en fantastisch, paar jaar later bleek het toch kankerverwekkend.

wendyenbram

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-14 13:15

Tja dan heb je denk ik wel geluk gehad, sizzle, want vanaf 2012 gaat kinkhoest juist rond onder kinderen die WEL gevaccineerd zijn.

Ik ben zelf niet voor vaccineren, Maar ik ben ook niet tegen vaccineren.
Wel denk ik dat men zelf moet nadenken, en niet een ander dat moet laten doen.

Zo ben ik een kritische prikker. en dat door ervaringen en er over lezen.
Sommige vaccinaties denk ik waarom in vredesnaam hiervoor vaccineren? en andere denk ik tja wat zal ik doen, wel of niet? En dan is dat aan mij, om dat te beslissen. En niet aan mensen die domweg alle entingen laten geven uit angst of gewoonte.
( of mensen die alle entingen/medische hulp weigeren omdat ze denken in complottheorieën)

Ik leef zo, een ander leeft anders. respecteer elkaar.

Mungbean

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-14 13:20

Ik kies inderdaad ook per inenting :j
Sommige wel, sommige niet.

Wat de kinkhoest uitbraak betreft ben ik bang dat er nu gewoon een nieuwe variatie is, dat kan altijd gebeuren.
Wat dat betreft hebben we geluk gehad dat pokken een hele 'domme' ziekte was die zich niet makkelijk aanpaste.

wendyenbram

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-14 13:37

Ja dat kan, Maar zo denk ik ook over de griepprik. nooit kun je de griepprik voor dit jaar maken, Altijd minimaal 1 jaar achteraf. wat voor nut heeft het dan om hem te geven? Ik haal hem niet, mijn 3 kinderen die wel indicatie hebben, krijgen hem van mij niet! Juist, omdat er wel hulpstoffen in zitten die kwaad kunnen doen. Maar weinig echt werkzame stoffen.
En een echte griep KAN dodelijk zijn. Maar de weg oversteken ook!
Alleen alle mensen die het over de griep hebben, hebben het vaak over een verkoudheid. Want een echte griep Dat voel je wel.

Zo ook de Mexicaanse griepprik? Niet laten geven. wat een hype was dat?

Hep b bij kinderen? Nee hoor. waarom? Tenzij jij of 1 van je andere gezinsleden Hep b heeft vind ik dat niet nodig.

En zo is het met meerdere entingen het geval.
Goed nadenken, en niet klakkeloos de menigte volgen. Dat is mijn motto.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-14 13:58

Ik klik net mijn hele tekst weg op de foon.
Ik heb trouwens ook geen zin meer in deze discussie want het is toch een bodemloze put vol met verkeerde interpretaties. En ik krijg het gevoel dat je als niet vaccineerders alles steeds moet bewijzen terwijl omgekeerd niets bewezen hoeft te worden en studies waar enorme financiële belangen aan hangen door fabrikanten en waar bewezen fraude mee is gepleegd als waar worden aangenomen, daar kan toch geen mens tegen banketstaaf. I fiets love science wordt aangedragen en is het geaccepteerde niveau.
Daarbij is het hartstikke mooi weer en heb ik wel wat anders te doen dan mezelf verantwoorden :-)
Het beste allemaal !
Ik hoop voor jullie en je kindjes dat jullie allemaal gelijk je hebben.

wendyenbram

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-14 14:18

Repelsteel. Je hebt gelijk van het mooie weer, echter de laatste posts zijn erg positief over niet enten.
Zo kun je zien dat Sizzle waar je toch mee in discussie bent ook kritisch prikt. Ik zelf vaccineer meer niet dan wel (zelfs steeds meer niet)
In plaats van positief daarop te zijn ben je negatief.

Ik snap jou wel, je bent zo enthousiast over jouw levensstijl, en wil dat graag overbrengen. Helaas ben je daarin misschien zonder het zelf te willen, erg bot. En helaas reageren andere mensen daar heel negatief op. waardoor jij nog meer wilt bewijzen.

Jij en de anderen komen daardoor in een welles nietes spelletje.

Ik ben nog steeds van mening dat een ieder moet doen waarvan hij/zij denkt dat goed is voor hun en hun gezin.

De een vind dat het alle prikken moet halen die er zijn. en de ander dat het geen prikken moet halen. en dan nog een heleboel tussen in.

en voor beide kanten zijn bewijzen te vinden wat goed is.
En dan moet men eens op houden met die vingertjes te wijzen naar de ander.
ik vond de discussie hier ook niet prettig gaan, daarom ben ik een poosje geleden gestopt met schrijven. omdat je direct werd aangevallen. Wel steeds doorgelezen.

een ieder succes in wat het zelf denkt wat goed is. en respecteer dat van elkaar.

DatBenIkNou

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-14 18:04

Ik hoop voor jouw zoon ook dat je gelijk hebt Repelsteeltje. Mijn beiden kinderen zijn volledig geent, 1 is ernstig ziek en de ander nooit...Zelf kan ik niet zeggen dat ik extreem gezond leef, hou van een wijntje, af een toe een sigaretje, let niet op E nummers of wat dan ook. Wel voldoende groente en fruit wat ik gewoon koop in de supermarkt. Ik ben me wel bewust van mijn lijf, beweeg genoeg, ben veel buiten en heb een gezonde BMI. Zowel zoon, ik en man zijn zelden tot nooit ziek, dochter wel. Dus tsjaaa...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-14 19:11

Dit soort uitspraken over mijn bewuste eko/biologische leefwijze zijn ook behoorlijk bot:

Sizzle schreef:
Dus jezelf de hemel inprijzen omdat jij beter bent dan een ander is nergens voor nodig.

Maar daar hoor je dan weer niemand over.

Het voordeel van alles is wel dat bezoekers misschien gaan denken... Wat schrijft die [naam] dan dat ze zo offensief wordt neergezet? Ik zag dat er nog heel wat bezoekers meelezen... voor hun wil ik toch nog even dit meegeven :

Kindersterfte is het hoogst in landen waar het meest gevaccineerd wordt: 'Infant mortality rates regressed against number of vaccine doses routinely given: Is there a biochemical or synergistic toxicity? Statistically significant differences in mean IMRs (infant mortality rate) were found between nations giving 12–14 vaccine doses and those giving 21–23, and 24–26 doses.
Linear regression analysis of unweighted mean IMRs showed a high statistically significant correlation between increasing number of vaccine doses and increasing infant mortality rates, with r = 0.992 (p = 0.0009)
.'

http://het.sagepub.com/content/early/20 ... 7111407644

Een recente CDC-studie (4 april 2014) toont aan dat de meeste bofgevallen tijdens epidemieën in Nederland (2009-2012) onder de met 2 doses BMR gevaccineerden te vinden zijn. Opmerkelijk : deze studie werd uitgevoerd door het RIVM, maar niét op hun eigen website terug te vinden :

http://wwwnc.cdc.gov/eid/article/20/4/1 ... rticle.htm

Misleidende informatie van de overheid (RIVM): In dit filmpje is de directeur van haar school aan het woord en vertelt over haar gezondheid. Na de zomervakantie kampte ze al met longproblemen NAAST haar vele andere lichamelijke klachten die ze er ook nog bij had. SVP verspreiden naar alle goedgelovige inwoners van Nederland die nog steeds denken dat er een gezond 17-jarig Hollands ongevaccineerd meisje is gestorven aan de mazelen

http://www.omroepzeeland.nl/nieuws/2013 ... ndcTif_gj0

http://alephinformeert.blogspot.nl/2013 ... r.html?m=1

Dat was het dan!
Doeidoei en een fijne gezonde vakantie allemaal {:}

:wave:
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 04-07-14 19:25, in het totaal 1 keer bewerkt

DatBenIkNou

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-14 19:21

En zo zijn er ook weer vele onderzoeken die bovenstaande weer weerleggen.
Jij ook een goede gezondheid voor jou en je naasten!

sneeuwpop

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-14 19:36

Dat is het probleem.
Goed onderzoek is heeeeeel duur.
Met die entingen gaat er heeeeeel veel geld om en dus zijn er voor en tegenstanders.
De overheid wil vooral geen paniek en een klopje op de schouder dat ze het goed doen en draait het ook om geld.

Maar het weren van kinderen die niet zijn geënt vind ik niet zo vreemd. Zijn in de ogen van de overheid en van mensen die wel enten risico's.
of het is weer een financieel belang, een statement om ervoor te zorgen dat mensen blijven enten.

Mungbean

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-14 23:13

Lees je eigen post nog eens repelsteel, bewust of onbewust beschuldig je andere mensen dat ze zelf schuldig zijn aan de ziekte van hun kind omdat ze niet biologisch leven.....bij jou is echter alles perfect.....niet zo raar misschien dat je daar commentaar op krijgt toch?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-14 22:03

Mungbean

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-14 22:05

Jaloers op wat precies :o?