De heer Wilders en zijn uitspraken...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-14 22:49

Electra63 schreef:
secricible schreef:
Ik denk dat zij doelt op bijvoorbeeld de bible belt, de streng gereformeerden. Op zondag niets mogen bijvoorbeeld, dat soort dingen :)
Wat betreft wonen in dorp of stad. Ik moet een beetje lachen om mensen hier die roepen al jaaaaaren in de randstad te wonen, maar dan vervolgens in benoordenhout den haag blijken te wonen of in een nieuwbouwwijk wonen waar allemaal 2 onder 1 kap woningen staan. Probeer eens een wijk die vroeger bekend stond als "vogelaarswijk" en probeer daar eens enkele jaren in de samenleving te kruipen...

Hier zijn al islamitische politieke partijen die mee doen met de gemeenteraadsverkiezingen. Nou ben ik niet bang dat die een sharia in zullen voeren, maar het is wel een eerste stap...

Suprise: ik woon in een Vogelaarwijk in Rotterdam :D :D en daar woon ik al vele jaren tot volle tevredenheid, anders was ik wel verhuisd. :D :D

Blikbaar doel ik dan niet op jou, bijzonder dat je je dan aangesproken voelt...

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-14 22:51

Electra63 schreef:
yentl2010 schreef:
@ Electra Ik dacht even iets terug te lezen dat je klaar was en met mij niet meer wilde discussieren?

Zeker, maar soms kan ik het niet laten om te reageren :D ;). Zeker als er onzin wordt verkocht ;)

gelukkig hebben we Electra63@....anders zou het niveau helemaal om te huilen worden :j
Met al die zwakbegaafde PVV aanhangers,zoals ik ... :D

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-14 22:52

secricible schreef:
Blikbaar doel ik dan niet op jou, bijzonder dat je je dan aangesproken voelt...

Jij zei, probeer eens een "vogelaarswijk"en aangezien ik daar woon, voel ik mij natuurlijk aangesproken. :D :D

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-14 22:52

geerke schreef:
gelukkig hebben we Electra63@....anders zou het niveau helemaal om te huilen worden :j
Met al die zwakbegaafde PVV aanhangers,zoals ik ... :D

Heb ik jouw naam ergens genoemd?

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-14 22:55

secricible schreef:
Wat betreft wonen in dorp of stad. Ik moet een beetje lachen om mensen hier die roepen al jaaaaaren in de randstad te wonen, maar dan vervolgens in benoordenhout den haag blijken te wonen of in een nieuwbouwwijk wonen waar allemaal 2 onder 1 kap woningen staan. Probeer eens een wijk die vroeger bekend stond als "vogelaarswijk" en probeer daar eens enkele jaren in de samenleving te kruipen...

Misschien moet je even beter leren lezen dan...

huppelz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-14 22:55

Maarre...ik ben helemaal voorstander van NL'ers de grens over zetten! Het liefst had ik er een oprotpremie bij gehad, maar omdat het mijn voorkeur heeft dacht ik: ik gooi mijn haar los en drop mezelf zo de grens over. KIJK EN ZO DOE JE DAT DUS ;)

geerke

Re: De heer Wilders en zijn uitspraken...

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-14 22:57

ik heb mijzelf al een tijdje geleden uitgezet....maar geen oprotpremie hoor.En je denkt toch niet dat ik hier een cent krijg in Frankrijk?En gelijk hebben ze.

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-14 22:58

secricible schreef:
secricible schreef:

Misschien moet je even beter leren lezen dan...

Misschien moet jij je zinsopbouw verbeteren?

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-14 22:59

De berichten van secricible zijn prima te lezen. Het is hier gelukkig geen groot dictee.

huppelz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-14 23:00

daarom zeg ik nog Geerke: niet zelf politiek gaan bedrijven maar oude trukendoos pakken?

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-14 23:02

Nies_ schreef:
De berichten van secricible zijn prima te lezen. Het is hier gelukkig geen groot dictee.

Wel grappig, dat allerlei bokkers iedere keer in de bres springen voor een ander. :D

huppelz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-14 23:03

volgt iemand het debat dat nu op tv is trouwens?

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-14 23:03

huppelz schreef:
daarom zeg ik nog Geerke: niet zelf politiek gaan bedrijven maar oude trukendoos pakken?

ben zo dom geweest...had goede baan bij de groenvoorziening,heel goed salaris.Heb ontslag genomen.
Wat een sukkel.Had me gewoon af moeten laten keuren.Stemmen in mijn hoofd ofzo.Dat was toen een soort van epidemi.
Maar nee...nog nooit geen uitkering gehad niets.

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-14 23:04

Electra63 schreef:
Nies_ schreef:

Wel grappig, dat allerlei bokkers iedere keer in de bres springen voor een ander. :D

secricible heeft mij een uitleg bespaart dus dan doe ik graag wat terug :+

fransje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-14 23:06

Ik pleit er voor om Texel te gaan gebruiken om alle criminelen etc op de te dumpen.

:+ :Y)

Elise_0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-14 23:10

Doe dan Rottumerplaat, is de naam al perfect voor :P

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-14 23:11

Of we gebruiken gewoon al die eilanden, zetten we er een heel groot hek omheen wat onder stroom staat en dumpen we ze vanuit de helicopter.

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-14 23:13

Nee niet zo cru nies, gewoon erheen met het bootje. Volgens mij zijn die afstanden net te groot om te zwemmen. Of je zet wat boeren/jagers met geweer langs de grens...

fransje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-14 23:14

Je moet alleen kijken dat ze niet over de wadden weg kunnen lopen bij laag tij.

Janneke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-14 23:15

......op iedere regel heb je uitzonderingen.
We hebben een bokker, die in een Vogelaarwijk in Rotterdam woont. (Okee - dat kan heel goed, maar nu komt het).
Zij woont daar naar volle tevredenheid, "want anders was zij wel verhuisd..."
(Die keuzemogelijkheid is zeldzaam, maar zij bestaat. )

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-14 23:20

Janneke2 schreef:
We hebben een bokker, die in een Vogelaarwijk in Rotterdam woont. (Okee - dat kan heel goed, maar nu komt het).

Wat is daar zo moeilijk aan te begrijpen? Daar ben ik dan wel heel benieuwd naar :D

huppelz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-14 23:20

ja ik snap de moeilijkheidsgraad van politiek ook niet. Natuurlijk is mijn visie beperkt en kortzichtig.

Er liepen pas een paar problemen door elkaar: homo's in Oeganda die of na 1 overtreding 14 jaar cel krijgen of de doodstraf bij 2de overtreding. Er werden een aantal pedofielen genoemd (Demmink o.a.) en last but not least: NL wil ontwikkelingshulp aan Oeganda stopzetten.

En ok wie wil er meedenken........de homofiele Oegandees kan wel hierheen, we doen hetzelfde bij andere landen en stoppen daar ook het ontwikkelingsgeld en we ruilen hen voor pedofielen die direct 14 jaar achter de tralies gaan.

Elise_0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-14 23:22

Als Wilders echt wil kan hij misschien een dealtje met Putin maken en mensen laten deporteren naar het strafkamp in Siberië.. maar dan krijg je wel Hitler praktijken.. 8)7

huppelz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-14 23:24

volgens mij wil Putin dat niet en is een koude oorlog al in de startblokken volgens het journaal ......
En je hoeft niet te deporteren want de overheid heeft een terugkeer regeling betaald en wel.......(als het gaat over allochtone bevolking)

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-14 23:25

Janneke2 schreef:

Ik woon zelf niet in een vogelaarswijk, wel in een wijk die nu als probleemwijk wordt aangeduid (en niet naar tevredenheid helaas, maar de huizencrisis helpt niet). Hier wonen ook wel echte hagenezen/hagenaren die hier naar hun zeggen in volle tevredenheid wonen. Over het algemeen zijn dat ook wel mensen die goed binnen deze wijk passen. Het bestaat dus prima dat soort mensen, maar over het algemeen zijn dat dan ook mensen die in benoordenhout of die nieuwbouwwijk met 2 onder 1 kap woningen wat minder zouden passen.
Waarmee ik niets impliceer over deze bokker overigens, voor daar gezeik over uitbarst...

Enkele paginas geleden wordt een artikel uit de quest aangehaald, heel interessant om te lezen hoe het nou kan dat dit allemaal zo gekomen is. Nu nog een oplossing voor het probleem -O-
Laatst bijgewerkt door secricible op 18-03-14 23:25, in het totaal 1 keer bewerkt