Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Urielle schreef:Calanddra schreef:Wat n bullshit verkondigd die man...en al die andere filmpjes dan? Wat een.****
wat zegt hij wat zegt hij wat zegt hij?????
kleinvosje schreef:Eigenaar verkondigt dat het de pony een worst zal zijn of er een mooi meisje van 50 kilo op zijn rug zit of een zak aardappelen met hetzelfde gewicht.
Sorry, maar die dame was GEEN 50 kilo, 50 kilo is voor zo'n kleintje veel te zwaar, en een zak aardappelen is dan nog beter, die slaat tenminste niet en zit/ligt stil...
lifaya schreef:ik denk dat "de plank misslaan" niet van toepassing is hierIk heb nooit gezegd dat ik het leuke filmpjes vind om te zien, beter nog, mijn maag draaide om en maakte salto's. Maar het enige échte monster is de maker en bedenker van de filmpjes die deze vrouwen inhuurt en zijn pony hiervoor gebruikt.
edit: nogmaals, wat die vrouwen doen vind ik dus ook vreselijkmaar dood wensen en hopen dat ze geplet worden door weet ik wat nee. Straf mogen ze absoluut krijgen wat mij betreft
Citaat:Al zou ik sterven van de honger door schulden, dan nog zou ik een dier dat nooit aandoen. Wat een onzin!
Heel leuk en aardig dat je dit zegt maar je zit niet in die situatie dus je kan daar niet over oordelen wat je dan zou doen
Lizzyy schreef:Ongelofelijk.. man zegt dus eigenlijk dat hij volkomen onschuldig is en nergens vanaf wist.
Ook dat de pony meegenomen was, wist hij nergens vanaf.
Mooi, kan hij hun ook nog aanklagen vanwege 'onvrijwillig meenemen' van de pony.
lifaya schreef:ik denk dat "de plank misslaan" niet van toepassing is hierIk heb nooit gezegd dat ik het leuke filmpjes vind om te zien, beter nog, mijn maag draaide om en maakte salto's. Maar het enige échte monster is de maker en bedenker van de filmpjes die deze vrouwen inhuurt en zijn pony hiervoor gebruikt.
edit: nogmaals, wat die vrouwen doen vind ik dus ook vreselijkmaar dood wensen en hopen dat ze geplet worden door weet ik wat nee. Straf mogen ze absoluut krijgen wat mij betreft
IZEP schreef:Citaat:Al zou ik sterven van de honger door schulden, dan nog zou ik een dier dat nooit aandoen. Wat een onzin!
Heel leuk en aardig dat je dit zegt maar je zit niet in die situatie dus je kan daar niet over oordelen wat je dan zou doen
Pardon???!!! Ik ken mezelf goed genoeg ja om te weten wat ik dan zou doen. Dit nooit dus!!! Ik vind jouw reacties echt buiten proporties.
Liess__ schreef:Wát een belachelijke uitzending van hart van Nederland. Die hebben echt totaal geen onderzoek gedaan voordat ze het uitzenden.
Zoals al eerder gezegd wordt de pony veel vaker gebruikt, en bij HvN durven ze gewoon te zeggen dat het goed gaat met het beestje? Vindt alle andere foto's en filmpjes net zo schokkend.
Ik hoop voor de pony dat hij geen last heeft van zijn beentjes, hals en ruggetje. Al geloof ik daar persoonlijk niet in
secricible schreef:En ja, in principe heeft hij gelijk: die pony zal het een zorg wezen of er een knap meisje op zit of een zak aardappelen als ze beide evenvee, wegen. Maar beide hoor je gewoon dus niet op zon ponietje te gooien. Als ze een zak aardappelen van zoveel kg op de rug van die pony gegooid hadden was het ook mishandeling geweest!