Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
chocobroodje schreef:Cowgirl er zijn meer (teveel) van dat soort gaten... Dat maakt het zoeken ook zo vreselijk moeilijk..
XFiemoX schreef:Lijkt me dat ie niet gaat zeulen met zijn kinderen midden in de nacht. En s 'nachts er moet toch wel een getuige zijn die hem heeft zien rijden die nacht daar bij de Rijnbrug? Of rijdt er s 'nachts geen kip daar?
Citaat:Ook hierbij zou je denken dat er toch vast één getuige moet zijn geweest die hem daar gezien heeft dat ie daar bij het Doornse Gat zijn auto parkeerde en in zijn uppie uit zag stappen? Of ligt het Doornse Gat niet aan een weg waar s 'morgens vroeg al verkeer over heen rijdt, want het was tenslotte dinsdagochtend en voor velen een normale gewone werkdag.
Anoeska27 schreef:De paragnosten van het 6e zintuig zaten er met Tanja Groen echt compleet naast...
XFiemoX schreef:Vinos:
Al die vragen denk ik dus ook constant aan waarom laat de politie niet ietsje meer los. Ik begrijp dat ze in kader van het onderzoek niet alles nog los mogen en kunnen laten maar kom op zeg iets meer mag wel want het is vooralsnog te onduidelijk gewoon.
Wie weet heeft hij zijn kinderen wel laten vermommen en andere namen gegeven. Met een heel andere look zijn kinderen vast niet zo snel meer te herkennen.