Als je nu moest gaan stemmen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Als je nu moest gaan stemmen...

VVD
170 (17%)
CDA
27 (2%)
PvdA
64 (6%)
Sp
197 (20%)
Pvv
190 (19%)
Groen links
37 (3%)
D66
89 (9%)
PvdD
27 (2%)
Sgp
9 (0%)
Anders
28 (2%)
Blanco
22 (2%)
Weet het écht niet
101 (10%)

Totaal aantal stemmen: 961

Abiola

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-12 23:54

gohya schreef:
Uhm ik hád gestemt op Wilders.Ik heb mijn spijt betuigd,moet ik nu toch de rekening betalen? ;)

Ik ben blij dat je het licht gezien hebt, maar je dwaling is wel heel erg kostbaar gebleken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-12 23:55

Abiola schreef:
Volgens mij gaan ze met dit accoord die wachtgeldregeling ook aanpakken, en gelijk stellen aan de ww regeling. Lijkt mij prima, Wilders was het er niet mee eens, maar die krijgt dat natuurlijk ook niet door zijn fractie;-) .

Hahaha, een echte Met z'n allen voor ons eigen (moet eigenlijk in plat Haags) benadering dus, zoals te verwachten is/was van die fractie.

Goyha, je mag ook doneren aan de stichting Lovely moet ook door de winter :j. Wel even op teevee melden.

mika11

Re: Als je nu moest gaan stemmen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-12 00:01

Maar ja, volgens de poll van dit topic, heeft de PVV nog steeds de meeste stemmen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-12 00:02

mika11 schreef:
Maar ja, volgens de poll van dit topic, heeft de PVV nog steeds de meeste stemmen.

Tja, maar men heeft nog tot september om er nog eens over na te denken. Geert gaat echter weg en dan zal er niet veel van zijn partij overblijven.

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-12 00:02

Iedereen zit nu partijpolitiek te bedrijven. Zon Ruth Peetoom, voorzitter van de CDA zit triomferend bij P&W, is plotsklaps het gênante congres vergeten waar zwaargewichten als Hannie van Leeuwen en vele anderen de partij smeekten om niet met Wilders in zee te gaan. Is 7 weggegooide weken vergeten en kan het niet uit haar strot krijgen dat ze blij is dat Ab Klink, die tijdens de formatiegesprekken in 2010 is weggelopen omdat hij zag dat je met een dergelijk onbetrouwbaar persoon nooit afspraken kan maken zich niet kandideert en is al het gekonkel van Verhagen en Bleker vergeten
Ze heeft zeker gebiecht

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-12 00:07

Nee, dan Frans Timmermans bij P&W, die kwam niet eens uit zijn woorden, koos de verkeerde benaderingen, loog en probeerde bij allemacht om een soort miniopositietje te spelen in zijn eentje. Samsom heeft enorm geblunderd vandaag en dat heeft hij zelf nog niet half onder woorden gebracht met zijn opmerking dat hij betere dagen heeft gekend. Hij kefte als een hulpeloze hond terwijl Roemer van veraf maar een lip hoefde op te trekken.

Abiola

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-12 00:09

Laat ik voorop stellen dat er natuurlijk nooit iemand op Wilders had moeten stemmen of met hem moeten gaan samenwerken. Maar ik vind het echt een gemiste kans van de PVDA om niet bij de kunduz coalitie aan te sluiten. Ze hadden er best nog iets uit kunnen slepen, en dan hadden we echt orde op zaken kunnen stellen!

franka75

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-12 00:10

in elk geval GEEN PVV prutser gelukkig nu sp boven aan , ik zlf pvda maar als ik echt moet stemmen moet ik toch ff denken daarover.

met zuh alluh voah ons eiguh.
Laatst bijgewerkt door franka75 op 27-04-12 00:13, in het totaal 2 keer bewerkt

mika11

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-12 00:11

Ja, de PVDA heeft echt z'n kans gemist.

Maar als de verkiezingen zijn geweest op 12 september, kan dit accoord weer helemaal veranderd worden.
Laatst bijgewerkt door mika11 op 27-04-12 00:12, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-12 00:12

Abiola schreef:
Laat ik voorop stellen dat er natuurlijk nooit iemand op Wilders had moeten stemmen of met hem moeten gaan samenwerken. Maar ik vind het echt een gemiste kans van de PVDA om niet bij de kunduz coalitie aan te sluiten. Ze hadden er best nog iets uit kunnen slepen, en dan hadden we echt orde op zaken kunnen stellen!

Dat mocht niet van Emile. We kunnen straks anticiperend stemmen op een rode of een donkergroene coalitie.

franka75

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-12 00:17

ik heb nooit op wilders of pim gestemd en ga het ook nooit doen. wel sp, pvda, groenlinks. oja ptvdd ook nog
Laatst bijgewerkt door franka75 op 27-04-12 00:17, in het totaal 1 keer bewerkt

Abiola

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-12 00:17

De SP wil alleen makkelijk van uit de oppositie banken brullen, ik heb nog niets van ze gezien, ik had meer verwacht van de PVDA.

franka75

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-12 00:19

Abiola schreef:
De SP wil alleen makkelijk van uit de oppositie banken brullen, ik heb nog niets van ze gezien, ik had meer verwacht van de PVDA.

ja ik eigenlijk ook
ondertussen merriestaren, stuk interessanter al moest ik wel lachen om onze blonde bijgogum met zn fc kunduz

mika11

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-12 00:19

Ik hoop in ieder geval dat 12 september niet te veel linkse partijen stemmen krijgen.
VVD, CDA en groen links of zo, dat lijkt me wel een goede combinatie.

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-12 00:33

mika11 schreef:
Ik hoop in ieder geval dat 12 september niet te veel linkse partijen stemmen krijgen.
VVD, CDA en groen links of zo, dat lijkt me wel een goede combinatie.

Waarom Cda, tot nu toe verliezen zij veel stemmen. Ik ga voor paars, dat had de vorige keer Imo ook al gemoeten. Vvd en Pvda waren toen bijna even groot.

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-12 06:22

franka75 schreef:
ik heb nooit op wilders of pim gestemd en ga het ook nooit doen. wel sp, pvda, groenlinks. oja ptvdd ook nog

Duh die laatste kan niet meer he...

ptvdd?

pvda en groen links wat is daar in godsnaam toegevoegde waarden van

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-12 08:05

CDA en VVD hoeft van mij ook niet meer, net als Wilders (tóch vind ik Geertje leuk :D ).
PVDA is blijkbaar slappe hap... Misschien blijf ik wel thuis tijdens het stemmen. Het haalt toch niets uit ;)

KentaroJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-12 08:15

Nou lekker dan.... pvv eruit en nu ineens wordt overal op gekort wat zij voor ONS hebben tegen gehouden........ :(
En dan heb je nu zo'n vieze glijer op de radia 'Ja, veel mensen zullen het niet leuk vinden, maar er moet gewoon gekort worden'......... :r

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-12 08:20

Quellian schreef:
CDA en VVD hoeft van mij ook niet meer, net als Wilders (tóch vind ik Geertje leuk :D ).
PVDA is blijkbaar slappe hap... Misschien blijf ik wel thuis tijdens het stemmen. Het haalt toch niets uit ;)

Zoiets heb ik ook wat ik wil (beste voor ons land) dat gaat niet lukken omdat er bast van de goede zieltjes in de kamers die vinden dat we voor alles en iedereen moeten klaar staan en dat de belasting-betaler moet voor opdraaien.

En nu ik vanmorgen gelezen heb dat ze weer een belasting-tarief willen gaan invoeren voor inkomens heb ik zoiets van :?
Nog meer belasting betalen voor wie.

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-12 08:24

Abiola schreef:

Graag bewijs dat ze alleen vanuit de oppositie willen brullen? Volgens mij zijn ze nooit echt betrokken bij formaties, daar kun je de SP de schuld niet van geven. De SP staat er goed voor in de peilingen, ik hoop dat dat blijft en dat ze deze keer wel mogen gaan regeren. Alhoewel, als de VVD groot blijft zal dat lastig worden, hun agenda ligt erg ver uit elkaar.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-12 08:31

We hebben vast niet met zijn allen gestemd voor deze achteljke benzineprijzen en nu voor brw verhoging van 2%! Procent, nu dus nog meer mensen die ongewild de kosten niet meer kunnen betalen, want hierdoor kun je dus niet selectief meer zijn om de luxe even te laten, nee je basis gaat hierdoor nog duurder worden, ze. Zorgen er wel voor dat iedereen gepakt wordt, dat elke burger mee betaald aan hun geldverslinding...laten ze de bonussen maar eens afschaffen en een max aan topsalarissen geven, doen ze ook bij het gepeupel met hun cao gebonden salarissen die ze bevriezen, maar wel zelf schofterige bonissen
Laten uitkeren door banken met overheidssteun, geld dat nu door de gewone man wordt terugbetaald...

Feitelijk betalen we nu allemaal voor die rijke knakkers met hun miljoenensalarissen met dito bonussen omdat ze de bank uit slecht weer getrokken hebben met eerst een geldpot van de overheid, maar wel de huizenmarkt dichtspijkeren omdat alleen de beter bemiddelde nog een hypotheek krijgt.....
Dan betalen we het geld terug op deze manier die de overheid heeft terug betaald aan de grote spaarders die dachten nog rijker te worden door Icesafe.........

Stemmen heeft geen zin, alle keer dat ik heb gestemd, veranderde men van alles als ze in de regering zitten, stemmen is een wasse neus geworden in Nederland...evenals het regeren met verschillende partijen, dat is al van dag 1 kinderachtig geruzie van zogenaamde kamergeleerden, ongeschoolde simpele types die blaten dus

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-12 08:42

Abiola schreef:
gohya schreef:
Uhm ik hád gestemt op Wilders.Ik heb mijn spijt betuigd,moet ik nu toch de rekening betalen? ;)

Ik ben blij dat je het licht gezien hebt, maar je dwaling is wel heel erg kostbaar gebleken.

oh....nu begrijp ik waar de crisis vandaan komt...dat komt door al die mensen die op Wilders hebbn gestemd :j
Die moeten eigenlijk gestenigd worden. :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-12 08:45

Je wilders stemmers zullen het het hardst gaan voelen in hun portemonee en do buitenlanders waar ze zo zat van hebben, die blijven zitten hoor ;) ik denk dat die groep zich het hardst gepakt voelt

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-12 08:49

russel schreef:
Je wilders stemmers zullen het het hardst gaan voelen in hun portemonee en do buitenlanders waar ze zo zat van hebben, die blijven zitten hoor ;) ik denk dat die groep zich het hardst gepakt voelt

:=

elke buitenlander voelt zich aangesproken als we het woordje wilders laten vallen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-12 08:51

Ach ja voor wet ben ik ook alochtoon, het is maar hoe ver je zelf wil gaan....