gohya schreef:Uhm ik hád gestemt op Wilders.Ik heb mijn spijt betuigd,moet ik nu toch de rekening betalen?
Ik ben blij dat je het licht gezien hebt, maar je dwaling is wel heel erg kostbaar gebleken.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Abiola schreef:Volgens mij gaan ze met dit accoord die wachtgeldregeling ook aanpakken, en gelijk stellen aan de ww regeling. Lijkt mij prima, Wilders was het er niet mee eens, maar die krijgt dat natuurlijk ook niet door zijn fractie;-) .
Abiola schreef:Laat ik voorop stellen dat er natuurlijk nooit iemand op Wilders had moeten stemmen of met hem moeten gaan samenwerken. Maar ik vind het echt een gemiste kans van de PVDA om niet bij de kunduz coalitie aan te sluiten. Ze hadden er best nog iets uit kunnen slepen, en dan hadden we echt orde op zaken kunnen stellen!
mika11 schreef:Ik hoop in ieder geval dat 12 september niet te veel linkse partijen stemmen krijgen.
VVD, CDA en groen links of zo, dat lijkt me wel een goede combinatie.
Quellian schreef:CDA en VVD hoeft van mij ook niet meer, net als Wilders (tóch vind ik Geertje leuk).
PVDA is blijkbaar slappe hap... Misschien blijf ik wel thuis tijdens het stemmen. Het haalt toch niets uit
Abiola schreef:De SP wil alleen makkelijk van uit de oppositie banken brullen, ik heb nog niets van ze gezien, ik had meer verwacht van de PVDA.
Abiola schreef:gohya schreef:Uhm ik hád gestemt op Wilders.Ik heb mijn spijt betuigd,moet ik nu toch de rekening betalen?
Ik ben blij dat je het licht gezien hebt, maar je dwaling is wel heel erg kostbaar gebleken.