Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Suus_ schreef:Nee geen idee hoe kwetsend dat is, boeit mij persoonlijk ook echt niet. als iemand zoiets naar mij zou schrijven zou ik het niet eens serieus nemen dus ik vind het wel grappig dat jullie dat wel doen.
Vala schreef:Ik begrijp het niet hoor, waarom is de opmerking aan het gas ineens zoveel kwetsender als alle andere opmerkingen die er gemaakt zijn? Die man krijgt de ene na de andere doodsverwensing naar zijn hoofd, de stier wordt toegejuichd en dan ineens is die ene opmerking teveel?
Vala schreef:Ik begrijp het niet hoor, waarom is de opmerking aan het gas ineens zoveel kwetsender als alle andere opmerkingen die er gemaakt zijn? Die man krijgt de ene na de andere doodsverwensing naar zijn hoofd, de stier wordt toegejuichd en dan ineens is die ene opmerking teveel?
Thirty schreef:Taat_ schreef:Ik vind de opmerking: "je bent pas 16" en "ze mogen allemaal aan het gas" even kwetsend eerlijk gezegd.
En nog een 16-jarige.
Sommig dingen besef je nu eenmaal pas later.
Point proven.
Thirty schreef:Tuurlijk kan dat. Maar over het algemeen gesproken niet
En als je die twee dingen met elkaar vergelijkt (leeftijd en 2de WO verwijzing), bewijst dat inderdaad mijn puntDat doen namelijk alleen kids die nog een heuleboel moeten leren.
Voel je aangesproken of niet, maar het is wel weer grappig