Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Electra63 schreef:Volgens mij, Janesmith, heeft rechts = VVD toch heel wat jaren geregeerd de afgelopen 30 jaar. Dus waarom de schuld bij de linkse elite neerleggen?
geerke schreef:ikkuh15 schreef:
Helaas niet altijd. Er worden in Nederland vrouwen op straat gezet omdat ze geen asiel krijgen omdat het in hun eigen land zogenaamd veilig zou zijn. Gaan zij echter terug dan zijn deze vrouwen hun leven niet meer zeker.
http://www.opzij.nl/opzij/show/id=26975
Ik heb haar een paar keer bezocht. De verhalen die deze vrouwen met zich meedragen zijn afschuwelijk. Deze vrouwen werden letterlijk op straat gezet door Nederland. Gelukkig zijn er in Nederland altijd nog mensen die voor elkaar klaar staan!
gelukkig zijn er inderdaad mensen die voor elkaar klaar staan...zoals in alle blijfvanmijnlijf huizen waar noodgedwongen marokkaanse vrouwen ondergedoken zitten omdat ze bedreigt worden door hun liefhebbende echtgenoot of de rest van de familie.
KiWiKo schreef:brand wilders niet af, en brand sp niet af.......
KiWiKo schreef:snap ik....... maar posts zoals JK hier vanmiddag postte over die islamitische rechters...... waarin ze alles rechtpraat wat gewoonweg bewezen KROM is, en wat allemaal gewoonweg feitelijk waar is........ is dan weer het andere uiterste
geerke schreef:amish?
Heino schreef:Ik begin bijna te denken dat je een obsessie met "linkse elite" hebt JaneSmithIk hoor je bijna niet anders dan negatief over links.
janesmith schreef:Heino schreef:Ik begin bijna te denken dat je een obsessie met "linkse elite" hebt JaneSmithIk hoor je bijna niet anders dan negatief over links.
Wat had jij verwacht dan? Ik kom uit een rijke familie, ben met de VVD opgegroeid.
Dan is het toch logisch dat ik geen goed woord over heb voor links, want die willen alles afnemen waar mijn ouders hard voor gewerkt hebben.
Sinterklaas spelen van andermans geld, dat is wat ze al doen sinds ze opgericht zijn.
FaberSmid schreef:geerke schreef:amish?
Ook niet, denk aan het geen ik geschreven heb. Om een tip te geven, werd een van de talen als geheimtaal gebruikt in de oorlog ten behoeve van de usa. Aan de anderen kant werd het weer verboden en afgestraft. Die taal is nog steeds niet bekend voor die niet tot dat volk behoren.
FaberSmid schreef:KiWiKo schreef:othodox?
Als het galg was hing u bijna, nee ook niet.
Het is een ten zeerste oud geloof, overtuiging, levenswijze, cultuur enzovoorts van "usa".
Zet u alle wel aan het denken, zo te lezen. Vandaar ik al schreef, dat het voor sommige geen geloof is en zo ook onbekend.