zijn dit de gevolgen? laten we ons opstoken en uitspelen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

FaberSmid

Re: zijn dit de gevolgen? laten we ons opstoken en uitspelen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-10 19:03

Nee boedisme niet, christen joods, moslim ook niet. Het is zelfs een geloof die in en door de usa verboden was. Hebben hele volkeren proberen te veranderen, door hun talen, gewoontes, cultuur en geloof enzovoorts te verbieden en af te straffen.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-10 19:08

atheistme ?????? :D :D

janesmithJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-10 19:08

Electra63 schreef:
Volgens mij, Janesmith, heeft rechts = VVD toch heel wat jaren geregeerd de afgelopen 30 jaar. Dus waarom de schuld bij de linkse elite neerleggen?

Omdat het onheil toen al geschied was. Als je een zwembad vol hebt, dan helpt een emmertje niks meer.
Je kunt het ontkennen wat je wilt, maar vooral de PVDA is de aanjager geweest van het gastarbeidersproject in de jaren '70. De bedoeling was dat het maar tijdelijk zou zijn, maar daar is niks van gekomen. Vooral de PVDA heeft steeds meer facilitaire regeltjes en wetten er door gepusht die het mogelijk hebben gemaakt dat er een punt gekomen is dat de mensen beginnen te roepen dat het te veel is. Dat punt is er al een tijdje, maar geen partij, buiten de PVV en in mindere mate VVD, willen luisteren. Ze dachten dat het wel voorbij zou gaan. En nu worden ze geconfronteerd met het feit dat het helemaal niet voorbij gaat, dat protest. Het wordt iedere dag sterker en massaler. Zelfs de meest linkse journalisten en opinie stukjes makers beginnen nu te waarschuwen voor een PVV die steeds groter aan het worden is. Het was een sneeuwbal toen hij boven van de berg gerold werd, het is een lawine zodra hij beneden aankomt. Het is niet meer te stoppen, het protest tegen TE veel. Een multiculturele samenleving is leuk, zolang het maar niet te veel wordt. Dat punt is al gepasseerd, wat mij betreft.

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-10 19:15

Ik begin bijna te denken dat je een obsessie met "linkse elite" hebt JaneSmith := Ik hoor je bijna niet anders dan negatief over links.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-10 19:20

het is wat......... of het is alleen maar negatief over links, of het is alleen maar negatief over Wilders :D :D :D

en bij geen van beide partijen is er ook maar enige nuance merkbaar

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-10 19:20

Ik kan nog steeds neutraal kijken hoor...

janesmithJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-10 19:21

geerke schreef:
ikkuh15 schreef:

Helaas niet altijd. Er worden in Nederland vrouwen op straat gezet omdat ze geen asiel krijgen omdat het in hun eigen land zogenaamd veilig zou zijn. Gaan zij echter terug dan zijn deze vrouwen hun leven niet meer zeker.
http://www.opzij.nl/opzij/show/id=26975
Ik heb haar een paar keer bezocht. De verhalen die deze vrouwen met zich meedragen zijn afschuwelijk. Deze vrouwen werden letterlijk op straat gezet door Nederland. Gelukkig zijn er in Nederland altijd nog mensen die voor elkaar klaar staan!

gelukkig zijn er inderdaad mensen die voor elkaar klaar staan...zoals in alle blijfvanmijnlijf huizen waar noodgedwongen marokkaanse vrouwen ondergedoken zitten omdat ze bedreigt worden door hun liefhebbende echtgenoot of de rest van de familie.

Wat dacht je van ex-moslims die de Islam verlaten hebben? Die hebben bewaking en bescherming nodig omdat ze bedreigd worden.
Wel eens gehoord van een Christen of Jood die voor zijn leven moet vrezen omdat hij/zij zich bekeerd heeft?

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-10 19:21

ik gelukkig ook :D :D

brand wilders niet af, en brand sp niet af....... :)

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-10 19:23

KiWiKo schreef:
brand wilders niet af, en brand sp niet af....... :)

Ik brand ook niemand af, kijk puur naar partijpunten en wat dat betekent voor wie in de praktijk :)
Van JaneSmith zie ik vrijwel alleen berichten met teksten die heel sterk anti-links en pro-PVV zijn. Vind ik een beetje ongezond, ik bedoel, ik probeer toch zo veel mogelijk relevante informatie van allerlei kanten te posten. Maar hey, wie ben ik :)

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-10 19:26

snap ik....... maar posts zoals JK hier vanmiddag postte over die islamitische rechters...... waarin ze alles rechtpraat wat gewoonweg bewezen KROM is, en wat allemaal gewoonweg feitelijk waar is........ is dan weer het andere uiterste :)

FaberSmid

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-10 19:27

KiWiKo schreef:
atheistme ?????? :D :D

Ook niet, u zou het kunnen raden.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-10 19:28

mormoon :D??

FaberSmid

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-10 19:29

Nee ook niet, u denkt te moeilijk. Vele volkeren zou u toch wat moeten zeggen en het anderen ik beschreven heb.

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-10 19:30

amish?

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-10 19:31

KiWiKo schreef:
snap ik....... maar posts zoals JK hier vanmiddag postte over die islamitische rechters...... waarin ze alles rechtpraat wat gewoonweg bewezen KROM is, en wat allemaal gewoonweg feitelijk waar is........ is dan weer het andere uiterste :)

Klopt, het is lastig neutraal te blijven wanneer je ergens zo sterk in gelooft :)

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-10 19:33

de kerk van Menno Simons... menoniet???

FaberSmid

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-10 19:35

geerke schreef:
amish?

Ook niet, denk aan het geen ik geschreven heb. Om een tip te geven, werd een van de talen als geheimtaal gebruikt in de oorlog ten behoeve van de usa. Aan de anderen kant werd het weer verboden en afgestraft. Die taal is nog steeds niet bekend voor die niet tot dat volk behoren.

janesmithJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-10 19:37

Heino schreef:
Ik begin bijna te denken dat je een obsessie met "linkse elite" hebt JaneSmith := Ik hoor je bijna niet anders dan negatief over links.

Wat had jij verwacht dan? Ik kom uit een rijke familie, ben met de VVD opgegroeid.
Dan is het toch logisch dat ik geen goed woord over heb voor links, want die willen alles afnemen waar mijn ouders hard voor gewerkt hebben.
Sinterklaas spelen van andermans geld, dat is wat ze al doen sinds ze opgericht zijn.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-10 19:38

orthodox?

Borg

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-10 19:39

Illuminati?

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-10 19:39

janesmith schreef:
Heino schreef:

Wat had jij verwacht dan? Ik kom uit een rijke familie, ben met de VVD opgegroeid.
Dan is het toch logisch dat ik geen goed woord over heb voor links, want die willen alles afnemen waar mijn ouders hard voor gewerkt hebben.
Sinterklaas spelen van andermans geld, dat is wat ze al doen sinds ze opgericht zijn.

en toch gaan we allemaal graag kijken naar Robin Hood :D :D :D

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-10 19:40

FaberSmid schreef:
geerke schreef:
amish?

Ook niet, denk aan het geen ik geschreven heb. Om een tip te geven, werd een van de talen als geheimtaal gebruikt in de oorlog ten behoeve van de usa. Aan de anderen kant werd het weer verboden en afgestraft. Die taal is nog steeds niet bekend voor die niet tot dat volk behoren.

ik google me een ongeluk...geen idee..

FaberSmid

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-10 19:41

KiWiKo schreef:
othodox?

Als het galg was hing u bijna, nee ook niet.
Het is een ten zeerste oud geloof, overtuiging, levenswijze, cultuur enzovoorts van "usa".

Zet u alle wel aan het denken, zo te lezen. Vandaar ik al schreef, dat het voor sommige geen geloof is en zo ook onbekend.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-10 19:42

gewoon Indiaan! :D

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-10 19:43

FaberSmid schreef:
KiWiKo schreef:
othodox?

Als het galg was hing u bijna, nee ook niet.
Het is een ten zeerste oud geloof, overtuiging, levenswijze, cultuur enzovoorts van "usa".

Zet u alle wel aan het denken, zo te lezen. Vandaar ik al schreef, dat het voor sommige geen geloof is en zo ook onbekend.

Van amerika?
Voordat de blanken de indianen doodschoten of erna?