sarabande schreef:Over de schreef gaan waar en wanneer. Als hij in de kamer, waar ons land geregeerd wordt ordinaire straattaal gebruikt, hetgeen op straat niet verboden is, dan vind ik hem over de schreef gaan en ik hoop dat de volgende regering daar wat aan gaat doen.
Ik vind het genant als een minister uitgescholden wordt. Het zegt wel wat over je eigen zwakheid wanneer je iets niet normaal kan beargumenteren, en de aandacht daarvan afwendt met platte taal.
Goya niet alleen de media, maar ook hier op bokt lijkt het aantrekkelijker om over Wilders te praten dan over de werkelijke gang van zaken tijdens deze formatie die toch heel verrassend zou kunnen aflopen zoals het er nu uitziet
Ik denk omdat dat komt dat veel mensen gewoon niet kunnen begrijpen dat men op zon iemand stemt, die zulke uitlatingen over anderen doet, die in zijn eigen partij geen democratie duldt en die voortdurend bezig is anderen tegen elkaar op te zetten, ik begrijp dat namelijk ook niet.
Snap ik best dat er mensen zijn die dit niet kunnen begrijpen,maar het zij zo,leg je er dan bij neer.
Discuseer over dingen die belangrijk zijn.Rutte is ook een prater met 2 monden,hij heeft zelf niet eens een vast standpunt.Hij weet niet eens wat hij echt wil lijkt het wel.