Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Goof schreef:Echt, applaus dat jij uit desbetreffende beelden zo'n overduidelijke conclusie kunt trekken. Misschien moet de rechter in Peru even jouw raad navragen dan.
![]()
Knap hoor.
Goof schreef:Dan vind ik het alsnog knap dat JIJ uit zulke beelden een conclusie kunt trekken, vandaar mijn buigende poppetje.
Ik kan uit zulke beelden geen enkele conclusie trekken namelijk en wacht liever af op feiten die hopelijk straks boven tafel aagn komen.
ThePast03 schreef:Goof schreef:Echt, applaus dat jij uit desbetreffende beelden zo'n overduidelijke conclusie kunt trekken. Misschien moet de rechter in Peru even jouw raad navragen dan.
![]()
Knap hoor.
Ze mag dat toch vinden? Er staat toch dat het haar genoeg zegt. Zij is niet de rechter die straks moet beslissen of hij wel of niet schuldig is dus mag gerust haar mening spuien lijkt mij.
ThePast03 schreef:Zelfs al komen ze daar in Peru met keiharde feiten zullen er altijd nog mensen zijn die denken dat er mee geknoeid is en dat hij er is ingeluisd.
lesilla schreef:uiteraard
Maar alsnog, het is niet de eerste zaak waar zoiets gebeurd. Waarom alleen een complottheorie in deze zaak
Citaat:Net goed voor die knul vind ik, dat arrogante grijnsje is inmiddels wel verdwenen zag ik Dat is in zuid amerika allemaal heel normaal,ook om met naam en foto in de krant te komen. Soms vind ik dat ook wel wat ver gaan hoor, maar in het geval van Joran kan ik er toch echt geen medelijden mee hebben.
Wolken schreef:Ik vermoord iemand in mijn hotelkamer, dan zou ik toch zorgen dat het lichaam verdwijnt. Dan ga ik naar een warenhuis, koop een paar stevige grote tassen en een zaag / scherp mes en zorg ervoor dat het lichaam in die tassen past.... Plekjes genoeg in Lima denk ik waar je ze kan dumpen.
ThePast03 schreef:lesilla schreef:uiteraard
Maar alsnog, het is niet de eerste zaak waar zoiets gebeurd. Waarom alleen een complottheorie in deze zaak
De gedachte dat iemand het leven van een jong meisje zou willen opofferen enkel en alleen om Joran er in te luizen vind ik zo ziek dat ik er niet eens serieus over na wil denken.
Bovendien wie zou dat willen doen? De moeder van Natalee? Iemand die zelf haar dochter is verloren zou dan de dochter van iemand anders laten vermoorden?
Nee ik hou niet van complottheoriën. Die Breezy noemt ook, hoe ver kun je gaan met gedachtenkronkels.
Goof schreef:Wolken schreef:Ik vermoord iemand in mijn hotelkamer, dan zou ik toch zorgen dat het lichaam verdwijnt. Dan ga ik naar een warenhuis, koop een paar stevige grote tassen en een zaag / scherp mes en zorg ervoor dat het lichaam in die tassen past.... Plekjes genoeg in Lima denk ik waar je ze kan dumpen.
En achteraf vinden ze dan de gruwelijke bloedvlekken van het hakken en snijden niet in je kamer die dan alsnog op jouw naam staat??
Goof schreef:Wolken schreef:Ik vermoord iemand in mijn hotelkamer, dan zou ik toch zorgen dat het lichaam verdwijnt. Dan ga ik naar een warenhuis, koop een paar stevige grote tassen en een zaag / scherp mes en zorg ervoor dat het lichaam in die tassen past.... Plekjes genoeg in Lima denk ik waar je ze kan dumpen.
En achteraf vinden ze dan de gruwelijke bloedvlekken van het hakken en snijden niet in je kamer die dan alsnog op jouw naam staat??