Joran v/d Sloot verdacht van moord

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-10 20:42

Dan vind ik het alsnog knap dat JIJ uit zulke beelden een conclusie kunt trekken, vandaar mijn buigende poppetje.

Ik kan uit zulke beelden geen enkele conclusie trekken namelijk en wacht liever af op feiten die hopelijk straks boven tafel aagn komen.

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 20:42

Goof schreef:
Echt, applaus dat jij uit desbetreffende beelden zo'n overduidelijke conclusie kunt trekken. Misschien moet de rechter in Peru even jouw raad navragen dan.

_/-\o_

Knap hoor.

Ze mag dat toch vinden? Er staat toch dat het haar genoeg zegt. Zij is niet de rechter die straks moet beslissen of hij wel of niet schuldig is dus mag gerust haar mening spuien lijkt mij. ;)

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 20:43

Goof schreef:
Dan vind ik het alsnog knap dat JIJ uit zulke beelden een conclusie kunt trekken, vandaar mijn buigende poppetje.

Ik kan uit zulke beelden geen enkele conclusie trekken namelijk en wacht liever af op feiten die hopelijk straks boven tafel aagn komen.

Zij heeft alle recht haar mening te geven, respecteer elkaar gewoon :)

HeleneDas

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 20:44

ThePast03 schreef:
Goof schreef:
Echt, applaus dat jij uit desbetreffende beelden zo'n overduidelijke conclusie kunt trekken. Misschien moet de rechter in Peru even jouw raad navragen dan.

_/-\o_

Knap hoor.

Ze mag dat toch vinden? Er staat toch dat het haar genoeg zegt. Zij is niet de rechter die straks moet beslissen of hij wel of niet schuldig is dus mag gerust haar mening spuien lijkt mij. ;)

;) idd. misschien heb ik niet gelijk maar eigen mening is toegestaan!

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-10 20:44

Oh ja hoor, ik heb er ook mijn mening over.
Maar dan nogmaals; ik vind het knap dat je uit zulke beelden je conclusie al kunt trekken ;)

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 20:45

Zelfs al komen ze daar in Peru met keiharde feiten zullen er altijd nog mensen zijn die denken dat er mee geknoeid is en dat hij er is ingeluisd.

Monchou

Re: Joran v/d Sloot verdacht van moord

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 20:47

Pff... ergens heb ik dan toch wel weer medelijden met dat kereltje als ik die beelden bekijk :=

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 20:48

ThePast03 schreef:
Zelfs al komen ze daar in Peru met keiharde feiten zullen er altijd nog mensen zijn die denken dat er mee geknoeid is en dat hij er is ingeluisd.

uiteraard :)

Maar alsnog, het is niet de eerste zaak waar zoiets gebeurd. Waarom alleen een complottheorie in deze zaak

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 20:50

ThePast03 schreef:

Maar dat zal altijd zo zijn. Weet je dat er zelfs mensen zijn die denken dat de maanlanding in scene is gezet? Dat 9/11 een complottheorie is tussen irak en amerika om de populatie in New York terug te dringen?

Dat heeft altijd al bestaan en dat zal altijd zo blijven.

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 20:51

lesilla schreef:

Maar alsnog, het is niet de eerste zaak waar zoiets gebeurd. Waarom alleen een complottheorie in deze zaak

De gedachte dat iemand het leven van een jong meisje zou willen opofferen enkel en alleen om Joran er in te luizen vind ik zo ziek dat ik er niet eens serieus over na wil denken.
Bovendien wie zou dat willen doen? De moeder van Natalee? Iemand die zelf haar dochter is verloren zou dan de dochter van iemand anders laten vermoorden?
Nee ik hou niet van complottheoriën. Die Breezy noemt ook, hoe ver kun je gaan met gedachtenkronkels.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 20:52

Idd Plucnk maar dat zal altijd blijven gebeuren.

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-10 20:53

ThePast03 schreef:

Ja dat is ook weer waar ja.
Ik vind het al bijzonder om te zien hoeveel complottherorieen er alleen hier in dit topic al voorbij komen.

CtjeLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 20:55

Citaat:
Net goed voor die knul vind ik, dat arrogante grijnsje is inmiddels wel verdwenen zag ik Dat is in zuid amerika allemaal heel normaal,ook om met naam en foto in de krant te komen. Soms vind ik dat ook wel wat ver gaan hoor, maar in het geval van Joran kan ik er toch echt geen medelijden mee hebben.

Ben ik niet met je eens.. hij is voorlopig nog steeds verdachte en niet schuldig, maar op deze manier wordt hij gepresenteerd als schuldige en dat vind ik simpelweg fout, ongeacht of hij het wel of niet heeft gedaan.. Maar goed, dat is mijn bescheiden mening..

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 20:56

Ja ThePast03 dat verbaast me ook. Dat er hier op Bokt meiden zijn die wat er ook gebeurt blijven vertellen dat Joran de onbevlekte ontvangenis is die er steeds maar weer door nare mensen ingeluisd wordt :(:)
Dat hij her en der een lijk van een meisje achterlaat...alla

Wolken

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 20:57

Ik snap dus ook niet dat hij dan het lichaam in zijn kamer heeft laten liggen.

oke, stel ik ben even Joran, niet dat ik ooit in zo een situatie terecht zou komen dan :+

Ik vermoord iemand in mijn hotelkamer, dan zou ik toch zorgen dat het lichaam verdwijnt. Dan ga ik naar een warenhuis, koop een paar stevige grote tassen en een zaag / scherp mes en zorg ervoor dat het lichaam in die tassen past.... Plekjes genoeg in Lima denk ik waar je ze kan dumpen.

Monchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 20:59

Ja dat lijkt mij ook, daar had hij drie dagen de tijd voor gehad. Verbranden, nog beter. Zonder lichaam geen zaak.
Laatst bijgewerkt door Monchou op 06-06-10 20:59, in het totaal 1 keer bewerkt

lesilla

Heeft in ieder geval veel bij om er even tussenuit te gaan :)

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-10 20:59

Wolken schreef:
Ik vermoord iemand in mijn hotelkamer, dan zou ik toch zorgen dat het lichaam verdwijnt. Dan ga ik naar een warenhuis, koop een paar stevige grote tassen en een zaag / scherp mes en zorg ervoor dat het lichaam in die tassen past.... Plekjes genoeg in Lima denk ik waar je ze kan dumpen.

En achteraf vinden ze dan de gruwelijke bloedvlekken van het hakken en snijden niet in je kamer die dan alsnog op jouw naam staat?? :')

Zonnetje81

ThePast03 schreef:
lesilla schreef:

De gedachte dat iemand het leven van een jong meisje zou willen opofferen enkel en alleen om Joran er in te luizen vind ik zo ziek dat ik er niet eens serieus over na wil denken.
Bovendien wie zou dat willen doen? De moeder van Natalee? Iemand die zelf haar dochter is verloren zou dan de dochter van iemand anders laten vermoorden?
Nee ik hou niet van complottheoriën. Die Breezy noemt ook, hoe ver kun je gaan met gedachtenkronkels.

Misschien wel een ander louche figuur die door Joran iets is aangedaan??

Monchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 21:00

Goof schreef:
Wolken schreef:

En achteraf vinden ze dan de gruwelijke bloedvlekken van het hakken en snijden niet in je kamer die dan alsnog op jouw naam staat?? :')

Dit doe je natuurlijk in de badkuip, waar je de vlekken weg kunt poetsen met chloor of iets dergelijks.

xTamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 21:01

Goof schreef:
Wolken schreef:

Die kan je ook gewoon meenemen? :+
(Ik dacht aan lakens) En waarschijnlijk zullen ze er niet naar je kamer kijken als er niks te zien is..

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 21:01

Goof schreef:
Wolken schreef:

en met die aankopen binnenkomen en met tassen buitenkomen is ook niet verdacht

Hoe goed je ook poetst ze vinden het hoor, alsof het zo makkelijk is, gelukkig staat de wetenschap wat verder

xTamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 21:02

Je vind het wel.. Maar ze gaan er niet zo maar naar zoeken.
Moet er eerst bewijs van een misdrijf zijn..

En iedereen winkelt wel eens toch?

sarabande

Ik denk niet dat Joran zo flink is, iemand in woede in elkaar slaan is heel wat anders dan in stukken snijden

Monchou

Als ze geen reden hebben om te zoeken naar bloedvlekken gaan ze die ook niet vinden natuurlijk.

Maargoed, dit is allemaal weer bewijsmateriaal tegen onszelf als we zelf nog eens verdacht worden van moord :+
Dan roept de recherche: ''He, kijk eens wat ze geschreven heeft op bokt in juni 2010!'' :')
Laatst bijgewerkt door Monchou op 06-06-10 21:04, in het totaal 1 keer bewerkt