Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jacimatho schreef:Moet je zien wat er gebeurt als Oranje de finale verliest door een stupide eigen goal.
itsmi schreef:MarjonTampon schreef:Ik kan alleen maar zeggen: HAHAHAHAHAHA PRACHTIG!!!!
Vind ik een beetje een banketstaaf reactie, zowel naar Sven als naar Kemkers..
Flosje446 schreef:Jacimatho schreef:Moet je zien wat er gebeurt als Oranje de finale verliest door een stupide eigen goal.
Wij lagen gisteren wel helemaal in een deuk toen Bart Veldkamp zei: Je kan het vergelijken met als een coach het voetbalveld op loopt en de bal in eigen doel schiet. En ook de manier waarop die het zei. Geweldig gewoon.
itsmi schreef:MarjonTampon schreef:Ik kan alleen maar zeggen: HAHAHAHAHAHA PRACHTIG!!!!
Vind ik een beetje een banketstaaf reactie, zowel naar Sven als naar Kemkers..
gekvanfleur schreef:MarjonTampon schreef:
Waarom? Ik gunde Sven en Kemkers van harte die gouden medaille. Hebben ze ook heel hard voor gewerkt. Maar ik vind dan alle ophef eromheen zo lachen. Wat toch weer overdreven om je er zo druk om te maken. En dat ligt 100% aan mij, dat weet ik zelf ook wel. Kijk namelijk vrijwel nooit naar sport, het interesseert me echt niet. Zo ben ik altijd opgelucht wanneer NL weer uit een of ander voetbal kampioenschap ligt. Ben ik van die ontzettend irritante (en tijdlijke) hype af. Interesseert me gewoon niet punt. Ik begrijp dus ook niet dat mensen zich er zo druk om maken, en dat vind ik dan weer grappig om te zien.
tja, en nu moet er eens iemand zeggen als je een wedstrijd verliest met je paard: haha ik vind het toch een rotknol, het boeit me niets.
lekker wereldvreemd, een beetje inlevingsvermogen vind ik altijd een fijne eigenschap.
het was op stal onderwerp van gesprek. iedereen baalde flink. we hadden met zijn alle lopen kijken.
gekvanfleur schreef:MarjonTampon schreef:
Waarom? Ik gunde Sven en Kemkers van harte die gouden medaille. Hebben ze ook heel hard voor gewerkt. Maar ik vind dan alle ophef eromheen zo lachen. Wat toch weer overdreven om je er zo druk om te maken. En dat ligt 100% aan mij, dat weet ik zelf ook wel. Kijk namelijk vrijwel nooit naar sport, het interesseert me echt niet. Zo ben ik altijd opgelucht wanneer NL weer uit een of ander voetbal kampioenschap ligt. Ben ik van die ontzettend irritante (en tijdlijke) hype af. Interesseert me gewoon niet punt. Ik begrijp dus ook niet dat mensen zich er zo druk om maken, en dat vind ik dan weer grappig om te zien.
tja, en nu moet er eens iemand zeggen als je een wedstrijd verliest met je paard: haha ik vind het toch een rotknol, het boeit me niets.
lekker wereldvreemd, een beetje inlevingsvermogen vind ik altijd een fijne eigenschap.
het was op stal onderwerp van gesprek. iedereen baalde flink. we hadden met zijn alle lopen kijken.
MarjonTampon schreef:Nee je begrijpt me niet helemaal volgens mij. Ik vind het hartstikke jammer voor zowel Sven als z'n trainer. Omdat sport me niet boeit, wil niet zeggen dat ik geen inlevingsvermogen heb. Ik vind het voor allebei jammer dat dit gebeurd tijdens zo'n belangrijke wedstrijd. Sport boeit me niet, andere mensen boeit het wel. Die gigantische ophef die om zo'n gebeurtenis heen ontstaat werkt me gewoon op de lachspieren.
MarjonTampon schreef:Waarom? Ik gunde Sven en Kemkers van harte die gouden medaille. Hebben ze ook heel hard voor gewerkt. Maar ik vind dan alle ophef eromheen zo lachen. Wat toch weer overdreven om je er zo druk om te maken. En dat ligt 100% aan mij, dat weet ik zelf ook wel. Kijk namelijk vrijwel nooit naar sport, het interesseert me echt niet. Zo ben ik altijd opgelucht wanneer NL weer uit een of ander voetbal kampioenschap ligt. Ben ik van die ontzettend irritante (en tijdlijke) hype af. Interesseert me gewoon niet punt. Ik begrijp dus ook niet dat mensen zich er zo druk om maken, en dat vind ik dan weer grappig om te zien.
Sodera schreef:Ik moet dan eerlijk zeggen dat ik om sommige van die flauwe foto's etc toch ook wel kan lachen, gewoon om de vindingrijkheid van mensen......
Kreeg nog een smsje over een wisselstoring in Svencouver, die vind ik dan nog wel leuk zeg maar....
Maar het blijft vooral errug zuur vind ik.
minnie_muis schreef:Sven reed dus 2 keer de binnenbaan achter elkaar. Dat rondje deed hij in 27 sec. Erg snel dus, waar hij eerder rondjes van 30 reed. Uiteindelijk was hij iets van dik 3 sec sneller dan Lee. Maar ook nog als hij wel goed gewisseld was???
Ik vind het voor zowel Kemkers en Sven heel erg sneu. Kemkers maakt een fout en daardoor was er geen goud. Niet voor Sven, maar ook niet voor Kemkers!
pniekepnak schreef:MarjonTampon schreef:Nee je begrijpt me niet helemaal volgens mij. Ik vind het hartstikke jammer voor zowel Sven als z'n trainer. Omdat sport me niet boeit, wil niet zeggen dat ik geen inlevingsvermogen heb. Ik vind het voor allebei jammer dat dit gebeurd tijdens zo'n belangrijke wedstrijd. Sport boeit me niet, andere mensen boeit het wel. Die gigantische ophef die om zo'n gebeurtenis heen ontstaat werkt me gewoon op de lachspieren.
Je zegt het zelf al. Komt omdat het andere mensen wél boeit. Da's dat beetje inlevingsvermogen waar we het over hebben
MarjonTampon schreef:Ow haha. Ik dacht het inlevingsvermogen richting Sven en zijn trainer haha.
En ik heb ook zeker wel inlevingsvermogen naar jullie toe. Ik begrijp helemaal dat je er over wilt praten enzo. Zeker als je helemaal schaatsfanaat bent. Ik ben weer fanaat van de mensen die zo sportfanaat zijn. (Begrijpen jullie t nog haha) Ik vind het juist grappig om te zien hoe mensen reageren op zoiets. En snap ook wel wat hun drive is.