Bermudaa schreef:Verder heb ik niemand in dit topic zien beweren dat álle buitenlanders/allochtonen criminelen zijn etc.
Dat doet zelfs Wilders niet eens

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Adil18 schreef:Unwritten schreef:Campagne tegen discriminatie. Willen we als we dit als campagne hebben, dan wel een partij aan de macht waarin relatief gezien, gediscrimineerd wordt?
Waarom discriminatie?
Adil18 schreef:lifaya schreef:Ben het overigens eens met Teddy, de Marokanen in Marokko die schamen zich dood. Zij zien de Nederlandse-marokkanen gewoon als uitschot.
Tja, ik blijf erbij, die hebben makkelijk praten.
Een allochtoon die zijn best doet om zich hier in te leven, die zich echt inzet ondanks dat het best moeilijk is, daar heb ik echt respect voor. Dat dit niet makkelijk is voor iedereen, daar heb ik begrip voor....
Ik krijg toch een beetje het idee van de beste stuurlui staan aan wal....Of staan in Marokko....
Unwritten schreef:Ik vind het dan ook niet zo gek dat mensen die dat roepen: "Alle buitenlanders uitzetten" aangegeven worden als Extreem Rechts. Of zelfs vergeleken worden met Hitler.. tenslotte wilde Hitler ook een bepaalde bevolkingsgroep uitroeien..
Unwritten schreef:Waarom zou deze niet van de orde zijn? Volgers van de PVV zien hem als leider, en dan mag dit best meegenomen worden in deze discussie dunkt mij..
Adil18 schreef:Unwritten schreef:Ik vind het dan ook niet zo gek dat mensen die dat roepen: "Alle buitenlanders uitzetten" aangegeven worden als Extreem Rechts. Of zelfs vergeleken worden met Hitler.. tenslotte wilde Hitler ook een bepaalde bevolkingsgroep uitroeien..
Hitler wilde een wereldheerser worden en pleitte voor een ras...Dat doet Wilders op geen enkele manier...
Bermudaa schreef:Maar goed, aangezien we de discussie toch niet stop kunnen zetten ga ik ook maar door.
Wat vinden jullie van de uitspraak; eerst onze taal leren, dan pas een uitkering. ?
Bermudaa schreef:Maar goed, aangezien we de discussie toch niet stop kunnen zetten ga ik ook maar door.
Wat vinden jullie van de uitspraak; eerst onze taal leren, dan pas een uitkering. ?