16+: Zestig jaar oud en dan nog in Playboy, meningen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 15:31

Miska schreef:
Jacimatho schreef:
Een mening is je eigen interpretatie en er zit verschil in hoe je die presenteert aan de buitenwereld.
Of je knalt hem onbedacht de lucht in en beledigt daarmee mensen, of valt ze zelfs persoonlijk aan zoals Theo. Of je denkt even 2x na en onderbouwt je mening over het hoe en waarom en dan kan het in een discussie gezet worden.

Het maakt toch niks uit hoe je het brengt, het zegt uitendelijk het meest over de persoon zelf, maar een ander weet daar altijd heel makkelijk over te oordelen hoe het moet.
Dat moet ieder voor zichzelf weten hoe die dat doet?
Ik verkies mijn manier en die sluit niet aan bij de ander... so what?
Als een ander mij daar niet om mag, who cares?
Je zou ook de moeite kunnen doen om meer naar de achtergrond te vragen, hoe het komt dat diegene zo reageert als jij je daar niet bij prettig voelt, waarbij de ander gaat nadenken als die er voor open staat.
Als het je persoonlijk raakt zegt het ook iets over jezelf!
Paay reageerde in het moment heel sterk, maar moet achteraf alsnog dr gal spuwen.
Wat heeft dat dan voor zin?
Daarmee kom je ook niet dichterbij elkaar.
Dan is Theo grof en onfatsoenlijk volgens de maatstaven, maar wat maakt het uit?

Natuurlijk mag jij je mening geven, maar dan wel graag met een beetje respect... dan krijg je dat namelijk ook eerder terug!

Echwel schreef:
Zo Jacci vat dus in 1post samen wat ik in tig posts heb gedaan :D ben het er zo mee eens..
Wat mij opvalt is dat de wat oudere bokkers er gewoner mee omgaan dan jongere, zijn wij dan echt van de flower power en vrije seks

Nou, ik ben niet bepaald een oudere bokker (17) maar ook sluit me aan bij de ouderen. Denk niet dat het zo leeftijdsgebonden is? Van mij mag ze zo vaak in de Playboy staan als ze wil, alleen vind ik het vreemd dat ze niet gewoon eerlijk verteld dat er dingen aan haar lijf zijn gedaan. @Abeltje77, in het interview zegt ze dus dat er niks aan is gedaan.

Miska schreef:
Wat is beledigender mijn ongezouten mening over Paay en de manier die het beste bij mij aansluit hoe ik dat breng of dat andere mensen mij persoonlijk weg wensen in dit topic, omdat zij er niet mee dealen kunnen? Getuigt dat van respect dan?
Zo ver ik weet ben ik niet direct of persoonlijk beledigend naar een bepaalde bokker geweest.
Tenzij ze dit anders hebben opgevat door mijn rake opmerkingen.
Maar is dat vervolgens mijn probleem?

En wat is beledigender, Theo die begint over necrofilie? Getuigt dat van respect dan?

pharagirlke schreef:
Fiffill schreef:
Ik vind het zo'n onzinargument 'Theo is verlept, zelf te oud, te lelijk, blablabla'. Dat is een kwestie van smaak, mensen, geen argument. Zo zou ik persoonlijk liever niet met PP naar bed gaan, ik vind haar een vreselijk neppe opgespoten botox-vrouw. En dan roepen 'ja, 't is echt hoor!'

'Aan mijn lichaam is nooit iets gedaan.' Wat is een borstverkleining dan? Wordt alles ook meteen even strakgetrokken. Ik vind het onzin.

Denk je er wel aan dat borstverkleiningen ook om medische redenen kunnen gebeuren? (dwz: enorme pijn aan de rug enz)

Natuurlijk. Dat heeft mijn tante ook gehad. Maar daarmee wordt wel de boel gelift en er is sprake van een ingreep. ;)
En verder zijn ze ook al een keer vergroot. En nog wat ingrepen, maar dat is allemaal terug te vinden in het topic.

Miska schreef:
Ik wil nog even een opmerking plaatsen voordat ik met de hond het bos in ga...

Wijs is hij die zich niet stoort aan kritiek en die zijn weg gaat door het leven!

:wave:

Je moet je inderdaad niet storen aan kritiek, je moet er van leren.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 15:32

Moniek: Haar reactie kwam op het feit dat hij de camera van een vrouw uit het publiek stuk gemaakt heeft die redelijk wat waard was :+

Moniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 15:32

pharagirlke schreef:
Moniek: Haar reactie kwam op het feit dat hij de camera van een vrouw uit het publiek stuk gemaakt heeft die redelijk wat waard was :+

ooh sorry te snel gelezen :+

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 15:33

Op mij komt hij over als een super gefrustreerd mannetje wat al zijn frustraties uit onder het mom van "grappig"

En dan mag het wel vrijheid van meningsuiting zijn, maar een beetje nuance in wat hij zegt, had hem een veel fijner discussie/gesprekspartner gemaakt.

Ik heb nog nooit iemand gezien die zo'n enorme verbale diaree uitspuugde als dhr Maassen..

En Paul de Leeuw heeft gelijk! Paay is een Rotterdamse, die kan wel tegen een stootje! Waarschijnlijk vind ik haar daarom ook zo leuk! _O-

Moniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 15:35

Tallie1979 schreef:
Op mij komt hij over als een super gefrustreerd mannetje wat al zijn frustraties uit onder het mom van "grappig"

En dan mag het wel vrijheid van meningsuiting zijn, maar een beetje nuance in wat hij zegt, had hem een veel fijner discussie/gesprekspartner gemaakt.

Ik heb nog nooit iemand gezien die zo'n enorme verbale diaree uitspuugde als dhr Maassen..

En Paul de Leeuw heeft gelijk! Paay is een Rotterdamse, die kan wel tegen een stootje! Waarschijnlijk vind ik haar daarom ook zo leuk! _O-

maar goed dat weet je als je hem uitnodigt,,je had bij teeuwen precies hetzelfde gehad

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 15:37

Neen hoor, absoluut niet!

Teeuwen is iemand die verbazingwekkend intelligent is en die heel goed kan discussiëren zonder er haar ex bij te halen.

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 15:38

Teeuwen is ook een naar mannetje.. :o Vibnd ik dan he! _O- Die twee zijn het schoolvoorbeeld van een schoppend klein kind wat schelden onder het mom van grappig verkoopt. Ik kan beiden niet zien, omdat Teeuwen en Maassen op mij overkomen als ongename mensen..

Maar goed, je weet pas hoe een Teeuwen zou reageren op het moment dat je hem tegenover Paay zet, wellicht heeft hij toch meer fatsoen als Maassen. Misschien ook niet. Daar zullen we wellicht nooit achter komen ;)

Ayasha
Blogger

Re: 16+: Zestig jaar oud en dan nog in Playboy, meningen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 15:39

Teeuwen is grof maar die heeft in elk geval geen "issues" met vrouwen, niet zodanig dat hij er elke show minstens anderhalf uur over moet ze*ken :')

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 15:40

pharagirlke schreef:

Teeuwen is iemand die verbazingwekkend intelligent is en die heel goed kan discussiëren zonder er haar ex bij te halen.

Maassen heeft laten zien een bijzonder slecht discussiepartner te zijn. Op de man spelen in een discussie omdat hij het anders niet kan winnen is gewoon een zwaktebod :)

Ik zou niet weten hoe Teeuwen zou reageren, ik heb hem een tijdje terug gezien bij Ruby Wax en je zou gelijk kunnen hebben, dat weet ik niet :)

Moniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 15:41

pharagirlke schreef:

dat zijn ze allebij maar hans zal het op een andere manier brengen maar neemt zeker geen blad voor de mond en zal ook zeker het onderwerp van gesprek zijn .
dat weet je gewoon bij deze mensen.
ik vind ze allebij geweldig hans nog meer als theo maar ben het vaak roerend met ze eens

Ayasha
Blogger

Re: 16+: Zestig jaar oud en dan nog in Playboy, meningen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 15:41

maassen intelligent? :=

Moniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 15:42

pharagirlke schreef:
Teeuwen is grof maar die heeft in elk geval geen "issues" met vrouwen, niet zodanig dat hij er elke show minstens anderhalf uur over moet ze*ken :')

die discussie is hem ook niet voorgelegd dus dat weet je niet.
maar als het hem niet aan staat en je vraagt naar zijn mening had hij van pp ook niks overgelaten

Moniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 15:42

pharagirlke schreef:

die gast is zeker niet dom nee.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 15:43

En dat weet jij omdat? :D
Teeuwen is niet het type dat met een exman op de proppen komt, die is intelligent genoeg om haar zonder dat soort dingen onder tafel te praten.

En sorry, na alles wat ik al gehoord, gelezen en gezien heb van hem, heb ik moeite om dat te geloven :o

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 15:43

Moniek schreef:
pharagirlke schreef:

dat zijn ze allebij maar hans zal het op een andere manier brengen maar neemt zeker geen blad voor de mond en zal ook zeker het onderwerp van gesprek zijn .
dat weet je gewoon bij deze mensen.
ik vind ze allebij geweldig hans nog meer als theo maar ben het vaak roerend met ze eens

Dat zou best kunnen hoor.. :) Maar dat zullen we pas zeker weten als PP en HT ook daadwerkelijk bij elkaar gezet worden.

En het maakt ook niet uit of iemand geen blad voor de mond neemt, maar je hebt een discussie en je hebt afzeiken onder het mom van een discussie. En daar zit een verschil in. :) Maassen heeft het laatste gedaan.

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 15:45

Moniek schreef:
pharagirlke schreef:

die gast is zeker niet dom nee.

Nou, dat is een discussie opzich.. Hij komt op mij nou niet echt als intelligent over.. :D

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 15:45

Moniek schreef:
nee theo houd van jong spul wat nog geen rimpelcreme nodig heeft .
geeft hem geen ongelijk is een gezonde vent,,en nog steeds heeft de gemiddelde man liever een stoot van 20 in bed dan pp.

Tja, dan mag Theo zelf ook wel wat aan zijn rimpels en beginnende buik doen. :D
Zijn kalende kop niet te verzwijgen, want ook dat maakt behoorlijk oud. :P
Nu ik er over nadenk, hij ziet er ouder uit dan PP. :D

Ik hou niet van mannen die denigrerend doen over oudere vrouwen. We worden allemaal oud en enig respect is wel op zijn plaats. En iemand met een snelle, bijdehandte babbel is naar mijn maatstaven ook niet per definitie intelligent, hoor. ;) Niet dat ik PP heel intelligent vind overkomen, maar TM eigenlijk ook niet.
Laatst bijgewerkt door Twiggy2008 op 11-12-09 15:46, in het totaal 1 keer bewerkt

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 15:46

Ik denk ook niet dat Theo dom is, maar wat is de definitie van dom? Ik vind dat je dat sowieso niet uit een filmfragment kan opmaken...

Maar een discussie kan 'ie niet voeren als hij in het nauw gedreven is. :n
En trouwens, wie weet is het gewoon een publiciteitsstunt? Dan zou het al helemaaal niet dom zijn. ;)

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 15:46

Laten we Hans teeuwen en Theo Maassen bij elkaar zetten in De Wereld Draait Door... ;)

Nic

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 15:49

Miska schreef:
Jullie vinden mij maar een apart mens en begrijpen het niet, terwijl ik jullie nergens om veroordeel.
Dat is het verschil!

Sorry maar dat is niet waar. [...] Hm vreemd het lijkt wel alsof er een paar berichten van jou zijn weggehaald.

Maargoed dat waren flink beledigende berichten over mensen die de Playboy kochten.
Verder wens ik je veel sterkte ermee allemaal.

Alet74

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 15:49

Ik denk niet dat TM dom is, anders kun je niet zulke theaterprogramma's in elkaar zetten. Maar in het geval met PP is hij in ieder geval niet zo handig bezig geweest. Of juist wel, dat ligt inderdaad aan zijn doel.
Laten we het er op houden dat je slim (en dom) op verschillende terreinen kunt zijn.

Teddy321

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 15:51

Twiggy2008 schreef:
Moniek schreef:
nee theo houd van jong spul wat nog geen rimpelcreme nodig heeft .
geeft hem geen ongelijk is een gezonde vent,,en nog steeds heeft de gemiddelde man liever een stoot van 20 in bed dan pp.

Tja, dan mag Theo zelf ook wel wat aan zijn rimpels en beginnende buik doen. :D
Zijn kalende kop niet te verzwijgen, want ook dat maakt behoorlijk oud. :P
Nu ik er over nadenk, hij ziet er ouder uit dan PP. :D

Ik hou niet van mannen die denigrerend doen over oudere vrouwen. We worden allemaal oud en enig respect is wel op zijn plaats. En iemand met een snelle, bijdehandte babbel is naar mijn maatstaven ook niet per definitie intelligent, hoor. ;) Niet dat ik PP heel intelligent vind overkomen, maar TM eigenlijk ook niet.

Ik vond het niet eens een snelle, bijdehandte babbel. Het geheel kwam over alsof ie wilde schoppen, beetje recalcitrant dus. Voor het interview had Theo al besloten PP tot de grond toe af te branden. En wat ze ook zei, hij bleef volhouden!!

Abeltje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 15:52

misschien heeft ie een gemiddeld IQ, maar dan toch een zeer onderontwikkeld EQ... :(:)

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 15:54

Theo heeft gewoon een vriendin van rond de veertig en sinds vorig jaar vader van een dochter ;-)

En het is niet dat hij die foto's niets vindt, maar hij vindt mevr. Paay gewoon niets (nep, leugenachtig en mediageil)
en zal dat geheel op Theo's wijze duidelijk maken.
Of wij het er mee eens zijn of niet, hij haalt dit soort capriolen al jaren uit, dus daar zal hij niet in veranderen (ik woon ook in Eindhoven :o )

Wat dat betreft kun je de productie van DWDD het meest verantwoordelijk stellen, want dit kan men verwachten als je Theo Maassen als tafelheer daar aan tafel zet.
Laatst bijgewerkt door listiglistje op 11-12-09 15:57, in het totaal 1 keer bewerkt

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 15:55

Teddy321, ik had het over Theo in het algemeen, hoor, niet over zijn gedrag in DWDD. Daar vond ik hem ook veel te ver gaan..... In zijn werk moet je beschikken over een bepaalde algemene ontwikkeling en dat zal hij best hebben. Maar inderdaad zijn EQ is behoorlijk laag, dat is wel duidelijk. :D