Miska schreef:Jacimatho schreef:Een mening is je eigen interpretatie en er zit verschil in hoe je die presenteert aan de buitenwereld.
Of je knalt hem onbedacht de lucht in en beledigt daarmee mensen, of valt ze zelfs persoonlijk aan zoals Theo. Of je denkt even 2x na en onderbouwt je mening over het hoe en waarom en dan kan het in een discussie gezet worden.
Het maakt toch niks uit hoe je het brengt, het zegt uitendelijk het meest over de persoon zelf, maar een ander weet daar altijd heel makkelijk over te oordelen hoe het moet.
Dat moet ieder voor zichzelf weten hoe die dat doet?
Ik verkies mijn manier en die sluit niet aan bij de ander... so what?
Als een ander mij daar niet om mag, who cares?
Je zou ook de moeite kunnen doen om meer naar de achtergrond te vragen, hoe het komt dat diegene zo reageert als jij je daar niet bij prettig voelt, waarbij de ander gaat nadenken als die er voor open staat.
Als het je persoonlijk raakt zegt het ook iets over jezelf!
Paay reageerde in het moment heel sterk, maar moet achteraf alsnog dr gal spuwen.
Wat heeft dat dan voor zin?
Daarmee kom je ook niet dichterbij elkaar.
Dan is Theo grof en onfatsoenlijk volgens de maatstaven, maar wat maakt het uit?
Natuurlijk mag jij je mening geven, maar dan wel graag met een beetje respect... dan krijg je dat namelijk ook eerder terug!
Echwel schreef:Zo Jacci vat dus in 1post samen wat ik in tig posts heb gedaanben het er zo mee eens..
Wat mij opvalt is dat de wat oudere bokkers er gewoner mee omgaan dan jongere, zijn wij dan echt van de flower power en vrije seks
Nou, ik ben niet bepaald een oudere bokker (17) maar ook sluit me aan bij de ouderen. Denk niet dat het zo leeftijdsgebonden is? Van mij mag ze zo vaak in de Playboy staan als ze wil, alleen vind ik het vreemd dat ze niet gewoon eerlijk verteld dat er dingen aan haar lijf zijn gedaan. @Abeltje77, in het interview zegt ze dus dat er niks aan is gedaan.
Miska schreef:Wat is beledigender mijn ongezouten mening over Paay en de manier die het beste bij mij aansluit hoe ik dat breng of dat andere mensen mij persoonlijk weg wensen in dit topic, omdat zij er niet mee dealen kunnen? Getuigt dat van respect dan?
Zo ver ik weet ben ik niet direct of persoonlijk beledigend naar een bepaalde bokker geweest.
Tenzij ze dit anders hebben opgevat door mijn rake opmerkingen.
Maar is dat vervolgens mijn probleem?
En wat is beledigender, Theo die begint over necrofilie? Getuigt dat van respect dan?
pharagirlke schreef:Fiffill schreef:Ik vind het zo'n onzinargument 'Theo is verlept, zelf te oud, te lelijk, blablabla'. Dat is een kwestie van smaak, mensen, geen argument. Zo zou ik persoonlijk liever niet met PP naar bed gaan, ik vind haar een vreselijk neppe opgespoten botox-vrouw. En dan roepen 'ja, 't is echt hoor!'
'Aan mijn lichaam is nooit iets gedaan.' Wat is een borstverkleining dan? Wordt alles ook meteen even strakgetrokken. Ik vind het onzin.
Denk je er wel aan dat borstverkleiningen ook om medische redenen kunnen gebeuren? (dwz: enorme pijn aan de rug enz)
Natuurlijk. Dat heeft mijn tante ook gehad. Maar daarmee wordt wel de boel gelift en er is sprake van een ingreep.

En verder zijn ze ook al een keer vergroot. En nog wat ingrepen, maar dat is allemaal terug te vinden in het topic.
Miska schreef:Ik wil nog even een opmerking plaatsen voordat ik met de hond het bos in ga...
Wijs is hij die zich niet stoort aan kritiek en die zijn weg gaat door het leven!
Je moet je inderdaad niet storen aan kritiek, je moet er van leren.