Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Heino schreef:Ik hoorde vanmorgen bij, ik dacht het NOS, journaal wel een mooie kritische opmerking over het feit dat de pers niet op vergaderingen aanwezig mag zijn. Iets met dat er toch wel veel achter gesloten deuren gebeurt bij die partij
sarabande schreef:joostvangestel schreef:Overigens: heb je geen problemen met onaangepaste Nederlanders? Die zijn er namelijk genoeg
Tis maar wat je wilt zien he
Trouwens gisteren weeg genoeg Wilders op TV gezien, getver dat starende hoofd en die tong die zo zenuwachtig heen en weer gaat terwijl hij zijn geloofsbelijdenissen uit
Heino schreef:Nee, ik vraag me af waarom je stemt op een persoon die álle moslims aan wil pakken terwijl je zelf zegt dat je niet aan álle moslims een hekel hebt.
Caira schreef:Ik zou niet in een land willen wonen waar geen ruimte is voor mijn geloof Noudy, dus ik vind dat dat anderen hier ook niet ontzegd mag worden. Hoewel een paar honderd jaar geleden werden mensen met mijn geloof op de brandstapel gegooid of met stenen in het water. Ook weer in dat tolerante NL.
Caira schreef:Ik zou niet in een land willen wonen waar geen ruimte is voor mijn geloof Noudy, dus ik vind dat dat anderen hier ook niet ontzegd mag worden. Hoewel een paar honderd jaar geleden werden mensen met mijn geloof op de brandstapel gegooid of met stenen in het water. Ook weer in dat tolerante NL.
Lyonesse schreef:Caira schreef:Ik zou niet in een land willen wonen waar geen ruimte is voor mijn geloof Noudy, dus ik vind dat dat anderen hier ook niet ontzegd mag worden. Hoewel een paar honderd jaar geleden werden mensen met mijn geloof op de brandstapel gegooid of met stenen in het water. Ook weer in dat tolerante NL.
In zo ongeveer elk land
noudy schreef:Omdat ik het op heel veel punten wel met hem eens ben,
dat wil helemaal niet zeggen dat ik een hekel heb aan moslims,
maar sorry als ze zo profiteren mogen ze van mij terug
naar land van herkomst.
Maar wat vind jij ervan dat dat in nederland zomaar allemaal kan dan een huis hier in land van herkomst en een uitkering enz.????
Dat redden wij als nederlander daar niet.
noudy schreef:Caira schreef:Ik zou niet in een land willen wonen waar geen ruimte is voor mijn geloof Noudy, dus ik vind dat dat anderen hier ook niet ontzegd mag worden. Hoewel een paar honderd jaar geleden werden mensen met mijn geloof op de brandstapel gegooid of met stenen in het water. Ook weer in dat tolerante NL.
Dat is dus precies wat ik bedoel, wij kunnen als nederlander niet in hun land
gaan wonen want mag je ook niet je geloof uitdragen of je zo gedragen als je
dat in nederland zou doen.
noudy schreef:Zeg me het even als ik het verkeerd heb......, maar volgens mij was het zo dat wilders de echte criminelen als ze de fout in gaan een enkeltje wil geven.
Hetzelfde met mensen die zich niet aanpassen.
Dus dat zijn niet alle moslims.
noudy schreef:t als wij in een moslim land komen, mag je als vrouw echt niet de kerk(moskee) in, laat staan een bijv. katholieke kerk bouwen, waarom kan dat in nederland allemaal wel dan?