Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:zijn die anderen dan van het beheer?
nathalieeee_ schreef:En ze zijn er zich bewust van dat 90% van de foto's illigaal verkregen zijn. Alleen geven ze het niet toe.
Focussed schreef:LimaMambo: HT geeft de mogelijkheid om illegaal materiaal te verspreiden. Meer dan waarschuwen kunnen ze niet doen? De praktijk leert dat dat niet werkt, anders zouden er nu geen illegaal materiaal meer op HT staan.
Focussed schreef:Maar Photobucket, Bokt, Mijnalbum en Hyves verdienen niet direct geld aan het verspreiden/uploaden van die foto's . Maar goed, dat heb ik al zeker 4 keer gezegd, en blijkbaar wil jij gewoon niet lezen wat er gezegd wordt.
LimaMambo schreef:Focussed schreef:Maar Photobucket, Bokt, Mijnalbum en Hyves verdienen niet direct geld aan het verspreiden/uploaden van die foto's . Maar goed, dat heb ik al zeker 4 keer gezegd, en blijkbaar wil jij gewoon niet lezen wat er gezegd wordt.
en ik heb ook al 4 keer gezegd dat HT er ook niet direct geld aan verdient
en blijkbaar wil je gewoon niet lezen wat er gezegd word..
Focussed schreef:Maar Photobucket, Bokt, Mijnalbum en Hyves verdienen niet direct geld aan het verspreiden/uploaden van die foto's . Maar goed, dat heb ik al zeker 4 keer gezegd, en blijkbaar wil jij gewoon niet lezen wat er gezegd wordt.