Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
KellyZ schreef:Ik wauw meer laten zien hoe heftig de zee kan zijn en wat er allemaal kan gebeuren.
Hun hadden al giga problemen, en dat kan zij ook krijgen, moet zij dat als 13 jarige gaan oplossen?
Heino schreef:MariekeB schreef:Leuk om even profielen te kijken van de mensen die tegen de onderneming zijn.
Dat zijn de jonkies zonder kinderen, en ik zag er ook al één die erg anti Gay was,.....
Ach Marieke, ik heb niet eens een profiel nodig om te zien hoe kortzichtig je bent, dat laat je met dit soort opmerkingen prima zien. Jammer, erg jammer. Draagt ook helemaal níets bij een een fatsoenlijke discussie.
Karl66 schreef:Ik heb het nu over het formaat van de boot. Een kleinere boot hoeft helemaal niet minder zeewaardig te zijn dan een grote boot. rompvorm, ballastratio, hoe sterk een boot gebouwd is, is allemaal veel belangrijker dan de lengte.
MariekeB schreef:Ik ben niet kortzichtig . Ik ben gewoon erg benieuwd wat ovor mensen er achter sommige reacties zitten. en het viel me op dat de degene met oudere kinderen vaak wat makkelijker denken dan degene die dat niet hebben.
Die gay opmerking was wat laag, geef ik helemaal toe, ik schrok er alleen erg van toen ik die las. Dat had ik hier niet moeten gebruiken. guilty
MariekeB schreef:Hoe erg is het als dit mislukt, als ze gewond raakt, als ze er een psychische tik van krijgt?Waarom maken we ons er zo druk over.
Bandida schreef:MariekeB schreef:Hoe erg is het als dit mislukt, als ze gewond raakt, als ze er een psychische tik van krijgt?Waarom maken we ons er zo druk over.
Dat vind ik dan ook wel weer. Ik vind het van het gekke dat ze (en/of de ouders) dit willen, maar als ze ondanks ongetwijfeld bergen goeie raad en afraden toch gaat..tja, hun gokje dan maar.
MariekeB schreef:Hoe erg is het als dit mislukt, als ze gewond raakt, als ze er een psychische tik van krijgt?
Waarom maken we ons er zo druk over. Het is 1 geval, er zijn duizenden gevallen waar we ons niet druk over maken en waar we weten dat het misgaat.
MariekeB schreef:Waarom maken we ons er zo druk over. Het is 1 geval, er zijn duizenden gevallen waar we ons niet druk over maken en waar we weten dat het misgaat.
Ik heb er echt problemen mee dat de kinderbescherming heir tijd en geld aan bestedd. daar waar de jeugdzorg door geldgebrek en onderbezetting ( en nog wat andere redenen) geregeld faalt.
Waarom verdient dit kind wel bescherming en aandacht en vele andere kinderen die niet tegen zichzelf maar tegen anderen in bescherming genomen moeten worden niet. Om het even van een andere kant te bekijken.
Napie schreef:Als ditzelfde meisje nou hier zou staan met het verhaal dat ze een jaar in training mag bij een 1 of andere bekende ruiter in het buitenland, zou dan ook iedereen zo reageren? Zitten ook risico's aan, ook onderwijs op een andere manier, maar ook het naleven van een droom.
Leven en laten leven. Als zij zo dapper is: prima. Je moet je kansen pakken. Voor het zelfde geld wordt ze volgende week overreden door een auto. Tegenwoordig weet je uberhaupt niet of iemand een heel leven voor zich heeft.