Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Benzz schreef:Ik schrik weer op de socials hoe er gereageerd wordt op de demonstratie vandaag van de Dolle Minaś. Wat is er mis met een bepaalde groep mannen?
pien_2010 schreef:Benzz schreef:Ik schrik weer op de socials hoe er gereageerd wordt op de demonstratie vandaag van de Dolle Minaś. Wat is er mis met een bepaalde groep mannen?
Ben druk dus niets van gezien of gehoord.
Ik vul in: wereldwijd is er een bevolkingsgroep (mannen en vrouwen) die (vaak vanuit het geloof, ISIS, Taliban BLANKE mannen die Christelijk zeggen te zijn, met allerlei haat ideologieën) de zgn "oude waarde en normen" willen "herstellen" (vrouw achter het aanrecht, vrouwen rechten terugdraaien, vrouwen die moeten zorgen voor de reproductie ....zoals in Rusland..etc etc).
Dus de dolle Mina 's van deze tijd zijn dapper want ze hebben deze mannen tegen zich.
pien_2010 schreef:Volgens mij gaat het altijd om macht over en wordt het door de "gelovigen en de conservatieven" anders ingevuld als door de aanranders en verkrachters. De achterliggende mechanismen is hetzelfde. Vrouwen zijn minder of niets waard.
Veronica2 schreef:Benzz schreef:En als je dan op de socials leest hoeveel mannen in de defensieve houding gaan en het bagatelliseren. Echt schrikbarend.
Je hoopt dan toch even of deze mannen dat doen omdat ze nog nooit een vrouw hebben vermoord.