Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marjo schreef:Poeh. Naïef misschien, maar ik had echt verwacht dat Harris zou winnen. Ik begrijp echt niet dat mensen met een gezond verstand stemmen op Trump.
Enige positieve is dat hij hierna niet meer mee mág doen voor presidentschap...
WowAmigo schreef:Marjo schreef:Poeh. Naïef misschien, maar ik had echt verwacht dat Harris zou winnen. Ik begrijp echt niet dat mensen met een gezond verstand stemmen op Trump.
Enige positieve is dat hij hierna niet meer mee mág doen voor presidentschap...
Maar ik ben bang dat hij daar ook wel een omweggetje voor gaat creeeren
Trump schreef:Yesterday, former President Donald Trump told a group of supporters that they won’t have to vote again if they elect him to the presidency. “You won’t have to do it anymore,” Trump said at the Turning Point Believers’ Summit in Florida. “It’ll be fixed; it’ll be fine; you won’t have to vote anymore, my beautiful Christians.”
8nnemiek schreef:Wij hebben wat Chinese aandelen, en die zijn juist keihard gezakt.
Aangezien Trump een handelsoorlog met Europa wil, verwacht ik dat dat voor onze Europese aandelenmarkt ook niet gunstig gaat zijn. Maar dat komt wellicht pas als de importtarieven verhoogd worden.
pmarena schreef:Ik durf verder niet te speculeren over wat Trump precies zal gaan doen. Zijn woord is niks waard. Zijn beloftes zijn niks waard. Hij heeft geen moreel kompas ofzo waar vanuit hij werkt. Hij roept gewoon dat wat hem op het moment het meeste voordeel lijkt te geven. Wel of geen abortus wetgeving bvb. zal hem een zorg zijn.
Wat hij tijdens zo'n campagne allemaal roept staat denk ik een beetje los van wat hij daadwerkelijk gaat doen. Dat kan erger zijn, maar ook minder erg als de druk er vanaf is. Want in principe is het niet iemand die zichzelf graag moe maakt. Ik ben benieuwd wie hij om zich heen gaat verzamelen want de laatste stem in zijn oor is het belangrijkst bij het maken van beslissingen.....
Niobe schreef:Ik denk hetzelfde... het kan of echt richting ww3 gaan of het is vergelijkbaar met zijn eerste termijn.pmarena schreef:Ik durf verder niet te speculeren over wat Trump precies zal gaan doen. Zijn woord is niks waard. Zijn beloftes zijn niks waard. Hij heeft geen moreel kompas ofzo waar vanuit hij werkt. Hij roept gewoon dat wat hem op het moment het meeste voordeel lijkt te geven. Wel of geen abortus wetgeving bvb. zal hem een zorg zijn.
Wat hij tijdens zo'n campagne allemaal roept staat denk ik een beetje los van wat hij daadwerkelijk gaat doen. Dat kan erger zijn, maar ook minder erg als de druk er vanaf is. Want in principe is het niet iemand die zichzelf graag moe maakt. Ik ben benieuwd wie hij om zich heen gaat verzamelen want de laatste stem in zijn oor is het belangrijkst bij het maken van beslissingen.....
Hier hang ik ook een beetje aan. Maar ik ben hier zo verdrietig over, zijn mensen dat zó bang voor vrouwen en zwarte mensen dat ze stemmen voor een incompetente crimineel?
Ik snap uberhaupt niet dat hij mee heeft kunnen doen, maar jemig, dit was toch een duidelijk keuze? Ik snap het echt niet.
mylittlejoy schreef:Mhwua, op zich zal de gewone Amerikaan meer last hebben van die tarieven dan wij. Op de lange termijn zou je kunnen beargumenteren dat het bedrijven zou motiveren om binnen USA te produceren, maar dat is niet 123 gebeurd. Dus in de tussentijd gaan Amerikanen veel (meer) betalen om goederen te importeren.
Dropveter101 schreef:Het is jammer dat zo’n termijn van 4 jaar op korte termijn te nietszeggend is voor de economie.
Doorvoeringen zijn niet altijd gelijk voelbaar. Krijg je straks over 4 jaar weer campagne op de oh zo goede resultaten deels afkomstig van Biden, of een nieuwe democratische president die met het imago van een nieuwe recessie te dealen krijgt afkomstig van de keuzes van de heer D Trump.
Zo blijven we hier in hangen
Veronica2 schreef:Laat hij eerst maar eens zorgen dat de doorsnee Amerikaan voor normaal geld boodschappen kan doen.
8nnemiek schreef:Veronica2 schreef:Laat hij eerst maar eens zorgen dat de doorsnee Amerikaan voor normaal geld boodschappen kan doen.
Die man zit daar alleen voor zichzelf, en niet voor de arme Amerikaan.
Wat dat betreft schieten die rednecks zich allemaal keihard in eigen voet.