Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
8nnemiek schreef:De enige hoop nu is dat er nog heel veel poststemmen geteld gaan worden, die doorgaans vooral van democraten zijn en als laatste worden geteld. Dat kan nog wat swingstates blauw kleuren. Maar ik ben er bang voor..
BigOne schreef:Dat wordt een drama, voor de Amerikanen en de gebieden waar ze afhankelijk zijn van militaire steun , vooral Oekraïne .
Ik hoop dat Biden de komende twee maanden nu door pakt en echt gaat steunen. Het beloofde materieel ernaar toe en toestemming om de Russische vliegvelden te treffen. Zo niet dan is Oekraïne verloren en kunnen we ons opmaken voor 30 miljoen vluchtelingen.
Mars schreef:De oranje gek krijgt weer 4 jaar om een hoop schade aan te richten in de wereld. Als je die speech kijkt beginnen je hersencellen af te sterven, kan het ook niet meer aanzien.
pien_2010 schreef:Polar schreef:Welke betrouwbare bron gebruiken jullie om het bij te houden?
Hier (Frankrijk) kijk ik met mijn vrienden met dubbel paspoort. Zij is Engels en heeft ook Amerikaans paspoort en heeft gestemd op Harris. Wij kijken Nl via de tablet, BBC via de TV en CNN via de telefoon van mijn vriendin.
Ondertussen is het heel gezellig. De BBC vertelde dat het getal 270 is erg belangrijk daar de president dat aantal kiesmannen moet halen.
Mijn vriendin vind Nl TV erg leuk dus ik vertaal dan. Wij presenteren echt totaal anders als BBC of CNN. De dochter van mijn vriendin vertelde dat het zo vreselijk dramatisch is op CNN dat het wel een voetbal match lijkt.