Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Babootje schreef:De partij van Justin Trudeau heeft zojuist een opmerkelijke ommekeer in de peilingen gemaakt en is nu op weg om de Canadese verkiezingen te winnen
https://x.com/politvidchannel/status/18 ... 2619057410
Met dank aan de VS, want dat heeft de tendens totaal doen keren.
Dat zou in NL ook nog wel eens kunnen gebeuren.
pmarena schreef:Ja het is wel goed dat ze diplomatiek blijven op een manier dat je Trump niet direct volledig tegen de haren in strijkt en hij nog soort van het gevoel krijgt dat hij een veer in zijn reet krijgt. Niet leuk, niet helemaal fair. Wel verstandig. Helaas.
pien_2010 schreef:Tja Babootje hij IS de president van Amerika en we hebben het er helaas maar mee te doen. Dus dat het niet kan klopt niet. En ik wou dat hij het nooit geworden was!
Veronica2 schreef:Babootje, maar er is geen enkele instantie waar Trump respect voor heeft, dus wie zou die test moeten afnemen? In elk geval niet de mensen die de stemmingen regelen, want die hebben al geen vertrouwen.
Babootje schreef:Veronica2 schreef:Babootje, maar er is geen enkele instantie waar Trump respect voor heeft, dus wie zou die test moeten afnemen? In elk geval niet de mensen die de stemmingen regelen, want die hebben al geen vertrouwen.
Iedere partij zou dan voordat zij een kandidaat voordragen moeten screenen of ze "fit for the job" zijn.
Dat doen ze volgens mij ook wel ogv gezondheid. Maar geestelijke gezondheid kan natuurlijk prima getest worden door een onafhankelijke gekwalificeerde instelling.
Babootje schreef:Veronica2 schreef:Babootje, maar er is geen enkele instantie waar Trump respect voor heeft, dus wie zou die test moeten afnemen? In elk geval niet de mensen die de stemmingen regelen, want die hebben al geen vertrouwen.
Iedere partij zou dan voordat zij een kandidaat voordragen moeten screenen of ze "fit for the job" zijn.
Dat doen ze volgens mij ook wel ogv gezondheid. Maar geestelijke gezondheid kan natuurlijk prima getest worden door een onafhankelijke gekwalificeerde instelling.
Marigold schreef:Ik hoorde op BNR nieuwsradio dat de Amerikaanse gezand Kelloggs is teruggeroepen naar Amerika in plaats van hem met Zelensky te laten spreken.
Wat jammer is want hij is meer voor rede vatbaar dan Trump. Mogelijk is dat ook de reden dat ie weg moest.
Ondertussen las ik op BlueSky ook dat vanacht Kiev werdt aangevallen door Ru ondanks dat de diplomaat van USA daar was.