Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cer schreef:Wel, op de meeste socials worden ze (net als hier soms) toch allemaal op 1 hoop gegooid![]()
Verdeel en Heers
Dees schreef:Er is geen enkele rechtvaardiging om op snelwegen mest uit te rijden, brand te stichten en afval als autobanden, rotte kuilbalen en asbest te storten.
Wees dan een vent en blijf er met je doorgesnoven rotkop er naast staan. Dan weten we aan wie we de rekening deze maatschappelijke kosten kunnen sturen.
Asociale hufters.
Shadow0 schreef:Dees schreef:Er is geen enkele rechtvaardiging om op snelwegen mest uit te rijden, brand te stichten en afval als autobanden, rotte kuilbalen en asbest te storten.
Wees dan een vent en blijf er met je doorgesnoven rotkop er naast staan. Dan weten we aan wie we de rekening deze maatschappelijke kosten kunnen sturen.
Asociale hufters.
Helemaal mee eens. Ze brengen mensenlevens opzettelijk in gevaar, verspillen opzettelijk de tijd van brandweerlieden, doen expres schade. Asociale hufters - prima omschrijving.
(En aan iedereen die wel een andere oplossing voor boeren wil maar dit niet goedkeurt: creeer afstand tot deze lui en creeer je eigen protest. Dit is niet aanvaardbaar!)
Cer schreef:Wel, als die 250 personen zo doorgaan, dan lost t “boerenprobleem” zichzelf op .. dan is de steun van de overige bevolking straks echt te weinig ..
Lijkt mij voor de welwillende boeren ook heel niet handig ?
Cer schreef:Daghara, weet jij hoe VanDerPlas en Farmers Defence zich verhouden tot elkaar?
Cowboy55 schreef:Dat laatste. Zo literair begaafd ben ik niet. En nu ik het terug lees denk ik: helaas
Cer schreef:Cowboy55 schreef:Dat laatste. Zo literair begaafd ben ik niet. En nu ik het terug lees denk ik: helaas
Ah, ik dacht “misschien bedoel je dat beiden ‘extreem’ zijn” maar dat wist ik niet zeker, vandaar de vraag ..
verder merk ik dat t te laat wordt, want je uitleg snap ik ook niet![]()
Morgen wellicht een nieuwe poging
Cer schreef:Ik dacht ook van niet.. Althans, in zoverre dat FDF vnl boeren zijn en BBB ook boeren (grotendeels) vertegenwoordigd..
in hoeverre kan je dan, als Caroline zijnde, aangesproken worden op wat de “baas” van FDF doet? Ik zag dat een paar keer voorbij komen dus ik vroeg me dat af
Het is wel iets wat over het algemeen denk wel gebeurd.. “linkse grachtengordel” is ongeveer zoiets misschien? (Is iedereen die aan de gracht woont, links, en zijn al die mensen dan GL en als er daar in die buurt wat gebeurd, is GL dan verantwoordelijk.. zoiets?)
Cer schreef:Het is wel iets wat over het algemeen denk wel gebeurd.. “linkse grachtengordel” is ongeveer zoiets misschien? (Is iedereen die aan de gracht woont, links, en zijn al die mensen dan GL en als er daar in die buurt wat gebeurd, is GL dan verantwoordelijk.. zoiets?)
Cer schreef:Ik dacht ook van niet.. Althans, in zoverre dat FDF vnl boeren zijn en BBB ook boeren (grotendeels) vertegenwoordigd..
in hoeverre kan je dan, als Caroline zijnde, aangesproken worden op wat de “baas” van FDF doet? Ik zag dat een paar keer voorbij komen dus ik vroeg me dat af
Het is wel iets wat over het algemeen denk wel gebeurd.. “linkse grachtengordel” is ongeveer zoiets misschien? (Is iedereen die aan de gracht woont, links, en zijn al die mensen dan GL en als er daar in die buurt wat gebeurd, is GL dan verantwoordelijk.. zoiets?)