Babootje schreef:terecht. Er wordt nu gekapt met de stromingen van Poetin. Ik deel het plezier.pien_2010 schreef:Goed zo!
Opvalt dat Hongarije en Slovenie niet zijn uitgenodigd
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Babootje schreef:https://x.com/PawlowskiMario/status/1891866234788184562
Erdoğan heeft zojuist de handschoen opgepakt: Turkije steunt de VOLLEDIGE territoriale integriteit van Oekraïne.
Turkije is niet zomaar een bijspeler in dit verhaal. Ze controleren de Zwarte Zee. Ze controleren de zuidelijke flank van de NAVO. En nu maakt Erdoğan het duidelijk: de Russische landroof staat niet ter discussie.
Pandora2 schreef:Mooi zo![]()
Nu heb ik niet het idee dat België van enorm belang is of grote invloed heeft, dus veel zal het wel niet uitmaken. En we hebben ook geen functionerend leger. Nog een minpuntje.
Enkel sneu voor Bart. Werd hij als kersvers eerste minister al meteen overgeslagen
Pandora2 schreef:Ik denk dat Angela Merkel nu toch weer heel hard gemist wordt op het Europees toneel.
Vraag mij af wie Europa gaat vertegenwoordigien als ze ooit een keer uitgenodigd worden aan de tafel van Troemp en Putin....
Veronica2 schreef:Merkel is een Ossi en dat blijft toch doorklinken. Kan ze eigenlijk niks aan doen, maar het is wel waarom ze zoveel begrip toont en heeft getoond voor de houding van Rusland.
BigOne schreef:Trump is echt compleet op putins hand, nú beweerd hij dat Ukraine de oorlog is begonnen.
Toch wel toevallig dat een van de onderhandelaars in ryad een multimiljonair was die ooit trump uit de financiële oliebol hielp door meer dan 3 keer de waarde voor onroerend goed te betalen.
Babootje schreef:Veronica2 schreef:Merkel is een Ossi en dat blijft toch doorklinken. Kan ze eigenlijk niks aan doen, maar het is wel waarom ze zoveel begrip toont en heeft getoond voor de houding van Rusland.
Die haar volledig minachtten heb ik begrepen. Ik kan me een ontmoeting herinneren tussen Poetin en Merkel, waarbij ze een hond opgedrongen kreeg, terwijl bekend was dat ze daar bang voor is.
veneri schreef:BigOne schreef:Trump is echt compleet op putins hand, nú beweerd hij dat Ukraine de oorlog is begonnen.
Toch wel toevallig dat een van de onderhandelaars in ryad een multimiljonair was die ooit trump uit de financiële oliebol hielp door meer dan 3 keer de waarde voor onroerend goed te betalen.
Rusland is de oorlog begonnen, maar om welke reden?
Er staat mij iets van bij dat er afspraken gemaakt zouden zijn m.b.t. niet uitbreiden Navo gebied t.o. het met rust laten van Oekraine door Rusland.
Iemand die daar het fijne van weet?